Pixie

**GOAL**

36 posts in this topic

BRYLLUPSBERETNING!!!! WUUUHUUUU!! Frisk tilbage fra det Polske, 3 dage til "sommerferie", en eksamen tilbage og kun en månedstid efter brylluppet!!

Starter lige ud med en steminingssag... Got to love this one!!

Hvordan starter man lige sådan en beretning? Har jo se andres og alligevel er mit bryllup og forberedelserne ikke helt traditionelle.

Hvis vi skal starte med fredag... Hvad fanden lavede jeg fredag?? Jooo... hyggede i solen med min "Gitte" familiecoach. Havde været i bilka om torsdagen og handle så det var der styr på. Mødtes med min familie i forsamlingshuset kl 18... fik dækket op og lavet tunmousse. Og fik instrueret mine køkkenpiger.

Hjemme skulle jeg lige have strøget mit bånd og lavet det kortere. Kom vist i seng ved 1-2 tiden... Christian var som sædvanligt faldet i søvn på sofaen og så er han altså UMULIG at få i seng :rolleyes:

Lørdag stod Christian tidligt op og kørte til grænsen efter drikkevarer... :thumbsupsmileyanim: med en LAAAAAAAAAAAAANG liste!!

Jeg stod op ved 8 tiden og gik i bad og gjorde mig lækker. Vækkede ungerne ved 9 tiden og spiste varme boller med dem og hyggede. Kl 10 kom frisøren og gjorde mig mere lækker! Min veninde ville komme inden frisøren for hun skulle også have sat hår, men valgte lige at komme 2 !!!!! timer for sent! :sm: Heldigvis hyggede frisør og jeg da bare mens vi ventede. Hun klippede også lige Tobias og satte hår på liva! :respekt: (der i øvrigt havde valgt at forsøge med ben-barbering mens hun sad på potte... resultat... blod - skrig - og ingen hud på damens ben)

Ved 2 tiden kom christian med en ven og gik i bad og skiftede tøj og kørte igen med Tobias der skulle være forlover.

Så fik jeg travlt... skulle have makeup på og i kjole og have Liva i kjole også. Heldigvis havde jeg min mor og min veninde til hjælp. Min far fodrede liva med vingummier imens så hun ikke kedede sig :)

Mens jeg var ved at komme i kjolen ser jeg pludselig Christian køre ind i indkørslen!! DUMME MAND!! Den eneste ting jeg havde forlangt var at han ikke skulle se mig i kjolen!!!! :sm: Min veninde løb ud og fik afleveret det de havde glemt og så kørte de igen.

SÅ var vi klar til kirken....

0

Annonce ♥

Annonce ♥

BRYLLUPSBERETNING!!!! WUUUHUUUU!! Frisk tilbage fra det Polske, 3 dage til "sommerferie", en eksamen tilbage og kun en månedstid efter brylluppet!!

Starter lige ud med en steminingssag... Got to love this one!!Den er nemlig rigtig god - jeg ønsker den også spillet til Kelds og mit kobberbryllup :thumbsupsmileyanim:

Hvordan starter man lige sådan en beretning? Har jo se andres og alligevel er mit bryllup og forberedelserne ikke helt traditionelle.

Hvis vi skal starte med fredag... Hvad fanden lavede jeg fredag?? Jooo... hyggede i solen med min "Gitte" familiecoach. Havde været i bilka om torsdagen og handle så det var der styr på. Mødtes med min familie i forsamlingshuset kl 18... fik dækket op og lavet tunmousse. Og fik instrueret mine køkkenpiger.

Hjemme skulle jeg lige have strøget mit bånd og lavet det kortere. Kom vist i seng ved 1-2 tiden... Christian var som sædvanligt faldet i søvn på sofaen og så er han altså UMULIG at få i seng :rolleyes: -HAHA- hvem kender ikke til manden, der falder i søvn i sofaen/lænestolen, og så er lysvågen? -HAHA-

Lørdag stod Christian tidligt op og kørte til grænsen efter drikkevarer... :thumbsupsmileyanim: med en LAAAAAAAAAAAAANG liste!!

Jeg stod op ved 8 tiden og gik i bad og gjorde mig lækker. Vækkede ungerne ved 9 tiden og spiste varme boller med dem og hyggede. Kl 10 kom frisøren og gjorde mig mere lækker! Min veninde ville komme inden frisøren for hun skulle også have sat hår, men valgte lige at komme 2 !!!!! timer for sent! :sm: Heldigvis hyggede frisør og jeg da bare mens vi ventede. Hun klippede også lige Tobias og satte hår på liva! :respekt: (der i øvrigt havde valgt at forsøge med ben-barbering mens hun sad på potte... resultat... blod - skrig - og ingen hud på damens ben)Hun har bare set mor gøre det samme, og skraberen var inden for rækkevidde! Seriøst: Stakkels lille pige :heart:

Ved 2 tiden kom christian med en ven og gik i bad og skiftede tøj og kørte igen med Tobias der skulle være forlover.

Så fik jeg travlt... skulle have makeup på og i kjole og have Liva i kjole også. Heldigvis havde jeg min mor og min veninde til hjælp. Min far fodrede liva med vingummier imens så hun ikke kedede sig :)Klog bedstefar, vingummi beskæftiger de kære børn :thumbsupsmileyanim:

Mens jeg var ved at komme i kjolen ser jeg pludselig Christian køre ind i indkørslen!! DUMME MAND!! Den eneste ting jeg havde forlangt var at han ikke skulle se mig i kjolen!!!! :sm: Min veninde løb ud og fik afleveret det de havde glemt og så kørte de igen.

SÅ var vi klar til kirken....

Glæder mig til at læse din fulde beretning, og se alle de skønne billeder fra en dejlig dag :7himmel:

0

Annonce ♥

Vi ankommer til kirken kl 16 SHARP! :cheerleader3:

15570x1.jpg

Se her begynder jeg at blive nervøs... er ved at tude NEJ NEJ NEJ!!! SÅ LØBER MAKEUPEN JO!!! Med et letter panisk og forkvalmet udtryk i ansigtet lader jeg min far føre mig op af gulvet.

2dlqil4.jpg

han ser sku ikke nervøs ud...

i5ygd4.jpg

0

Annonce ♥

Præsten havde tårer i øjnene da jeg kom op til alteret, hun gav mig et kram og synes altså bare jeg var sååååååå smuk :heart::thanks:

Herfra skulle man tro tingene bare gik glat meeeeeeen sådan er min verden bare ALDRIG skruet sammen :biggrin::balloon:

Da den søde fru Præst spurgte Christian om han ville have mig begyndte han sku at skabe sig... najjjj tjooo aaammm øhhhh hmmmmm :shooter::shooter::griner:- Alle var helt færdige af grin inkl fru præst og mig! Præsten bad om et svar og så kom han med et; Okay så!!! :griner:-

Næste gang han skulle spørges svarede han lige så flabet og da Fru præst spurgte mig sidste gang kom der et "lettet" DET VAR GODT!!! :balloon:

***** OG SÅ VAR VI JO PLUDSELIG GIFT***** Følte mig pludselig ret konet :griner:-

Her er han lige "sjov" første gang

2ptbcxc.jpg

e6es93.jpg

HR og FRU Dahl Thomsen

2qvt5rq.jpg

0

Annonce ♥

Iiiih, hvor jeg glæder mig til jeg skal have sådan en fin kjole på! :thumbsupsmileyanim: Havde du skørt under eller hvordan? Jeg hælder nemlig mest til bare ben under, men ved ikke om det tyl der er inderst kradser mig...

Og til sidst vil jeg da bare sige at du er vanvittig smuk! Og det er altså ikke kun kjolens fortjeneste! :heart:

0

Annonce ♥

Hvor ser du altså bare fantastisk ud :loveboard:

Ville dø hvis min H2B begyndte med at joke.. Men det kunne lige ligne ham :pokey: Men lyder til at det ikke gjorde noget mellem jer, men i stedet skabte en afslappet stemning :cheerleader3:

0

Hvor er du bare flot :cheerleader3: og håret :thumbsupsmileyanim:

Det med at joke, fik vi at vide af præsten at det gjorde man ikke..... Øv for jeg havde netop i tankerne at jeg lige ville spørge gæsterne hvad det mente jeg skulle svare.... Men nej.... Så at din mand gjorde, får hen lige den her for :thumbsupsmileyanim:

0

Så kommer der lige endnu et kapitel i min langsommelige bryllupsberetning :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

:back2topic:

Ude af kirken er det tid til *MØSSE MØSSE* :loveboard:

mljmmb.jpg

og RIS!!!!

zuf5li.jpg

RIS steder hvor man IKKE har lyst til at have dem...

15qrd3s.jpg

Gravermedhjælperen der er en ven af min mand fortalte der blev fejet 2 STORE spande fyldt med ris op efter vores bryllup!!!

UHA UHA UHA!!!

Herefter gik vi over i anlæget lige ved siden af kirken. Man kan vel også kalde det byens gadekær... Her fik vi taget lidt billeder, men dem må i vente til næste kaapitel med at se....

STAY ON THE CHANNEL.... WE WILL BE BACK AFTER A SHORT BREAK (godnat :cheerleader3: )

0