Cindiej

Tan better

14 indlæg i dette emne

Har lige læst om noget de har her i Esbjerg, der hedder Tan better, det er vist sådan en kabine man går ind i, også sprayer den selvbruner på en :unsure:

Er der nogle der nogle der kender til det, og har prøvet det? :help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er så godt- Du vil komme til at ligne en der har været ude at rejse i 14 dage :-)

Men jeg kan dog bedst li' den metode hvor det er en person der sprøjter det på.. Har ikke så gode erfaringer med maskinen;-( jeg får det gjort torsdag eftermiddag og vi skal giftes lørdag ;-)

0

Del dette indlæg

Det er så godt- Du vil komme til at ligne en der har været ude at rejse i 14 dage :-)

Men jeg kan dog bedst li' den metode hvor det er en person der sprøjter det på.. Har ikke så gode erfaringer med maskinen;-( jeg får det gjort torsdag eftermiddag og vi skal giftes lørdag ;-)

[/quote

Det smitter ikke af når man sveder, som det åbenbart kan gøre ved maskine?

0

Del dette indlæg

Det er det samme som i en maskine,, det giver bare et meget flottere resultat hvis kosmetelogen gør det- det er ihvertfald min erfaring;-) - og jo den kan godt smitte lidt af på indersiden af kjolen men det kan vaskes af igen. Jeg vil anbefale dig at prøve det inden brylluppet..;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har for år tilbage prøvet spray tan i sådan en kabine. Det var ikke nogen succes!! Man skulle duppe sig over det hele straks efter for at få et jævnt resultat, men det løb så meget og tørrede ekstremt hurtigt, så jeg fik striber over det hele..

Til gengæld har jeg i år to gange prøvet "tan in a can" conceptet, hvor man selv sprayer det på, eller rettere sagt - jeg fik min kæreste til at gøre det, og vil helt klart mene man skal have en til at gøre det, frem for at stå med det selv. Han havde ikke prøvet sådan noget før, men det var lige til. Det blev så fint!!

Var bange for om man efter en "omgang" kom til at se mega kunstigt brun ud. Men fordelen er at man kan bygge farven op over et par gange, så man bliver præcis så brun man gerne vil være. Vil helt sikkert have det gjort en dag eller to inden brylluppet :)

Vil helt klart anbefale Sunspa - den der er anbefalet af Dennis Knudsen (hans navn står forneden på den). Den fås så vidt jeg ved i to nuancer, jeg har brugt den lyseste..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer