Guest nille-pigen

Fotograf

21 indlæg i dette emne

Hejsa,

Her i weekenden snakkede min kæreste med den fotograf (en professionel som jeg kender) som skal tage billeder af os til vores bryllup. Vi havde budgetteret med ca 2000 kr (måske 2500), men fik at vide at vi skulle af med 3850 kr for hele herligheden :super: . Prisen inkluderer billeder fra kirken, fra det sted vi skal have taget de rigtige bryllupsbilleder samt et stort familie/gæstebillede. Min kæreste var negativt overrasket over prisen (det var jeg egentlig ikke), så nu er det jeg gerne vil høre hvad I synes om denne pris og hvad I selv har givet for fotografering?

Knus fra Nille-pigen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også bestilt en professionel fotograf. Hun kommer i kirken og tager billeder af os og gæsterne, når de ankommer og bagefter udenfor kirken. Derefter tager hun et familiebilleder og nogle billeder af os og brudebørnene samt billeder af os inde i kirken. Derefter tager vi med hende i Frederiksberg Have (ca. 20 km væk fra kirken) og tager de "rigtige" bryllupsbilleder.

Vi får en mappe med min. 100 billeder fra kirken og en mappe med 10 bryllupsbilleder. Herudover får vi alle billederne på cd-rom.

Det skal vi give 4800 kr. for.

Det synes jeg er ok.

Håber I finder på noget.

Knus Silver

0

Del dette indlæg

Vi giver 1600 kr. for 10-15 billeder efter vielsen. Vi må selv bestemme hvad/hvem der skal være på billederne.

For 500 kr. ekstra vil han sælge os negativerne - noget han normalt ikke gør, men da vi bor langt fra ham (vi i Kbh city og han i Sorø) er han gået med til det.... meget pænt af ham, synes jeg!

(Og det er en professionel fotograf.)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op nogle priser :mellow:

Da jeg forhørte mig rundt omkring hos proff. fotografer, ville det koste os ca. 13.000,- kr. at blive fulgt af en fotograf fra kirken til festen (indtil kaffen) + deciderede bryllupsbilleder.

Så vi var heldige at min kollega havde et vennepar med en fotograf intresseret datter som vil gøre det samme for kr. 1500,- (at vi så også giver hende en gave er en anden ting ;) )

-Trine

0

Del dette indlæg

Hej

Vores fotograf står ved kirken når jeg ankommer med min far og så er han med hele dagen indtil brudevalsen :piano:

Vi får en mappe med ca. 300 billeder fra hele dagen, 8 "rigtige" bryllupsbilleder i en mappe, samt alle negativer.

Vi skal give 4300,- for hele herligheden - det syntes jeg er billigt, vi havde egentlig også budgetteret med mindre og så ville vi få en fra familien til at tage billeder til festen, men det blev altså dette fordelagtige tilbud der vandt... så skal man heller ikke bekymre sig om det.

0

Del dette indlæg

Vi har fundet en prof. fotograf over nettet, og hun tager billeder af alle gæsterne når de ankommer - min kommende mand mens han venter på mig, og hvis det er tilladt også billeder i kirken (ca 100 stk ialt for ovenstående). Så tager hun ca 20 bryllupsbilleder af os bagefter og ialt skal vi give 2995,- inkl. fotoalbum med de billeder vi vil have i. Derudover kan vi købe alle billederne på en cdrom for yderligere 300,-

:super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tilbud fra Professional Video Productions.

Portrætbilleder, alm, før, under, efter, location. Fotograferings periode vil blive planlagt med fotografen, og på den måde vil vi sikre at de billeder der bliver taget er 100% kvalitets billeder. Der tages ca. 200 billeder og levers på cd.

Alt ialt 2000,-

Hav en god dag.

0

Del dette indlæg

Tilbud fra Professional Video Productions.

Portrætbilleder, alm, før, under, efter, location. Fotograferings periode vil blive planlagt med fotografen, og på den måde vil vi sikre at de billeder der bliver taget er 100% kvalitets billeder. Der tages ca. 200 billeder og levers på cd.

Alt ialt 2000,-

Hav en god dag.

det lyder jo meget meget billigt ! men det vil så sige at man selv skal fremkalde billederne ? og evt lave forstørrelser osv. og hvad med album til dem ? :super:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi også styr på det:

Vi skal give 4.000,- og det er incl. følgende:

Billeder af mig og kæresten før vielsen.

Billeder af vielsen.

Billeder af forældre.

Billeder af os og brudebørn i kirken.

Billeder af os som bliver taget i en skrå vinkel.

Billeder af gæsterne.

Billedserie som bliver de officielle billeder.

Og evt. et par forstørrelser

Helle

0

Del dette indlæg

Hej, vi har også fundet en fotograf her på nettet, og for 4000 kr får vi:

Billeder når jeg ankommer til kirken.

Billeder på vej op ad kirkegulvet, og ned igen.

billeder ag gæsterne ude foran kirken (situationsbilleder)

potrætbilleder på location.

og billeder fra feststedet mens vi drikker velkomsdrink.

Billederne under festen om aftenen får en kammerat lov til at tage med digitalkamera.

hilsen anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej,

Vi hentede en del tilbud, for at finde noget, vi kunne/ville betale...

I de tilbud vi fik, var oki i pris, hagen var, at der ikke fulgte negativer med, og ekstra kopier var enormt dyre -

Det endte med en, der både var billigere og rimelig i øvrigt (mht. negativer m.v.)

Vi er så heldige, at det er Betina Pihl, der kommer hos os - det er vi glade for, da de billeder vi har set af hendes jo er fantastiske!!! :) :heppe:

Hedl og lykke med at finde den rette! :lol:

/Krydder

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer