cri

Synes alt er imod mig

13 indlæg i dette emne

Synes virkelig ikke livet er fair imod mig lige pt. Der er nu under en uge til brylluppet. Vores ene bil er på værksted og vi regnede med at have fået den tilbage i sidste uge, nu viser det sig så det er MEGET værre end forventet, så vi tidligst har den onsdag. Den anden bil er H2B så nødt til at have for at kunne komme på arbejde.

Det vil sige jeg er nødt til at have begge unger hjemme, da jeg ikke kan få afleveret den store knægt i dagpleje uden bil.

Det vil så også sige jeg har ikke tid og mulighed for at ordne og klargøre huset, handle de sidste ting mv.

Hvor er det bare noget L***

ARGH sorry mit grimme udbrud synes bare ikke skæbnen vil at vi gifter os. Det her forår har været det dyreste EVER bilerne er gået i stykker på skift, kloaken stoppede så vi måtte have slamsuger ud, vi blev invaderet af hvepse osv osv osv...

Magter simpelthen ikke det her :(

Redigeret af cri
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har desværre ikke rigtig nogen vi kan støtte os op ad. Da der ikke er nogen i nabolaget som ungerne rigtig kender.

Desværre kan han ikke aflevere på vej til arbejde for dagplejen er ikke åben der :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler med dig stor krammer herfra. I har da godt nok været uheldige.

Måske dagplejemoren bare en eller 2 dage vil gøre en undtagelse og modtage din søn lidt før åbningstid og evt nogle der vil give en hånd med et par timer med det du allerhelst vil have hjælp til foreksempel rengøring.

Jeg ved godt at det for mange er svært at bede om hjælp, men der er rigtig mange, der rigtig gerne vil hjælpe, de skal jo bare vide at der er et behov for hjælp.

Jeg kender dig ikke så ved ikke om du kan bruge følgende til noget, men jeg selv ville førhen gerne have alting skal være perfekt, men har indset de seneste år at alt ikke er perfekt og at jeg ofte har brugt tid og energi på en masse hvor andre end ikke bemærket tingene var gjort. Og at jeg ikke kunne hygge mig fordi jeg var træt når gæsterne så var der. Så det jeg prøver at sige er at sålænge der overordnet er rydeligt og der ikke ligger store nuller mænd så ligger folk sgu ikke mærke til om der er pinlig rent eller ej og det er heller ikke det de kommer for, de kommer for at fejre jer og jeres kærlighed, de vil hellere opleve et lykkeligt og glad par end en lykkelig men udkørt brud. Så hvis du på nogenmåde kan formå det, så lav en aftale med dig selv om at skrue forventningerne ned og at alt nok skal blive godt alligevel, og fokuser på også at forkæledig selv lidt så der er overskud på den store dag..

Redigeret af Tantalize
1

Del dette indlæg

Syntes det lyder som et rigtig godt råd foroven.

Det hele skal nok flaske sig når det kommer til stykket, og som sagt så er der ingen der lægger mærke til om det er en uge eller en dag siden der er blevet støvsuget :)

0

Del dette indlæg

bare rolig søde...

det er lige i denne tid der lige presis viser at i to høre sammen lige meget hvad der vil ske kan det kun gøre jer stærker, men skriv her inde hvis du er ved at koge over, det her hjulpet mig meget pigerne her inder er super til at forstå det man går igennem.. har du ikke din mor i nærheden eller din far eller en søster der lige kan komme og tage ungerne et par timer så man kan puste lidt ud, selv om man føgler at man ikke har tid til at slappe lidt af så gør det afligevel.... du vil føgle dig mere frisk bagefter mange kram her fra os

0

Del dette indlæg

Det kunne være værre :thumbsupsmileyanim: Jeg har lige haft min firmabil på værksted i 5 måneder med det resultat at der ikke var nogen ekstrabil hjemme de dage jeg var ude og spille (og på Fyn m.v.). Vi skulle så heller ikke giftes i den periode. Det positive er så at I forhåbentlig har bilen onsdag, så I kan få kørt de ting der skal køres m.v. i forhold til bryllupsfesten. Evt. kunne I måske tale med værkstedet om en lånebil. Det burde jeg - set i bakspejlet - nok selv have gjort :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold op et lykkeligt ægteskab vi så får, for ja nu lykkedes det mig da lige at knække en af de negle jeg fik sat på igår... Frygter virkelig for hvor meget der vil gå galt med bryllupskagen

0

Del dette indlæg

Hold op et lykkeligt ægteskab vi så får, for ja nu lykkedes det mig da lige at knække en af de negle jeg fik sat på igår... Frygter virkelig for hvor meget der vil gå galt med bryllupskagen

hehe - fuck nu hvis bryllupskagen går i smadder - er slet ikke i tvivl om at jeres dag nok skal blive fantastisk - Du skal bare fokusere på det positive og det må vel være at dig og din kommende mand skal giftes - så er det da ligemeget om der er 100 % rent eller om kagen er perfekt.

Men du får lige et stort knus og et solidt klap i måsen herfra

Kram Mads & Rasmus

Redigeret af Mads & Rasmus
1

Del dette indlæg

Først og fremmest så får du lige en masse af dem her

:bearhug::heart::bearhug::heart::bearhug::heart::bearhug:

Hold fast hvor kan jeg godt forstå, at du synes det er frustrerende!! Det mest fornuftige råd jeg kan give dig, er nok at prøve og grine lidt af det. Men det er helt sikkert nemmere for mig at sidde her og sige..... Hvis du har et virkelig godt forhold til din dagplejemor, så kan du da godt prøve at spørge hende om I må aflevere den lille noget før. Ellers må du simpelthen bare rende rundt og gøre rent med den lille i hælene. Eller tage et kvarter her og et kvarter der hvor det nu kalde sig gøre. Som en anden bruger også skrev: Jeres gæster vil ikke lægge mærke til lidt snavs og nullermænd rundt omkring, men de vil hurtigt mærke det hvis du stresser rundt og er træt.

Held og lykke med det :17:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare sørg for at være glad og positiv på dagen! Og hvis der så er noget der ikke bliver som du ønsker, fx at kagen klasker sammen, så grin af det og slå det hen som "hahahaha, ja en klog mand sagde engang at det er smagen og ikke udseendet det kommer an på" eller "sååååååå der klatkage!!!" :griner:-

Altså det jeg mener er bare at alle omkring har en meget bedre dag hvis ikke tingene skal være så anspændt.

Op med humøret, så slemt er det vel heller ikke! Det skal nok gå det hele :metteholm

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer