MathildeFjordhøj

Lyse billige forsamlingshuse

15 posts in this topic

Jeg er blevet forelsket i forsamlingshuset "Skelby", det er så smukt, lyst og romantisk. Det ligger perfekt i forhold til hvor jeg bor. Det ender nok med at jeg holder festen der - men prisen er lidt høj (800-1000 kr pr. kuvert). Dette er inklusiv mad, vand, tjener osv.

Jeg ville lige høre om I kender er forsamlingshus der ligner Skelbys - men hvor man selv må have mad og vand med :ilovebryllupsklar:GP

0

Annonce ♥

Det forstår jeg ikke. Jeg har spillet flere firmafester i Skelby Forsamlingshus (for samme firma) og et par bryllupsfester og det er mit indtryk at "den kogekone" der har været er hyret af selskabet selv og ikke er tilknyttet stedet men det kan selvfølgelig have ændret sig. Og ja den kuvertpris lyder lidt høj set i forhold til prisniveauet på feststederne i Næstved og omegn.

Jeg kender Ulse Forsamlingshus men vil ikke betragte det som lyst eller i samme stil som Skelby (det er mere et "forsamlingshus".) Det samme med Odd Fellow i Haslev, Tybjerg Forsamlingshus og Fuglede Forsamlingshus.

Det er lidt udenfor Næstved men Rosenfeldt Gods har nogle tilknyttede selskabslokaler som uden tvivl lever op til dine forventninger. De er ikke lyse men til gengæld er det rustikt.

Hvis I på nogen måde kunne få lov til at låne Kursuscentret i Haslev er det nok den bedste mulighed. Jeg mener bare at kunne huske at det bryllup jeg spillede der for en del år siden var for en ansat og det ikke anvendes til udlejning men man kan da prøve.

0

De har fast kok på nu :( Så det er desværre lavet om.

Odd felow - skal du ikke kende nogen for at kunne leje deres lokaler? (være i familie med dem) Sådan er det da med Logen i Næstved?

Ved du hvad prisen er for Rosenfeldt Gods?

Prøver at høre med Haslev :)

0

Man kan godt leje Haslev kursuscenter, 5500. Men der er ingen billeder. Har bedt om nogen:)

Hvad var dit indtryk af lokalet?

0

Annonce ♥

Det er "desværre" fristes man til at sige en udvikling hvorefter stederne får tilknyttet kok og personale. Jeg ved at det også gælder Odd Fellow i Odense og i Hillerød.

Jeg mener helt bestemt at alle Odd Fellow loger kan lejes af alle. Det gælder såvel Odense, Glostrup, Hillerød, Frederikssund samr vil jeg mene Haslev. Jeg har ihvertfald ikke indtryk af at de kunder vi har haft med fester i "logerne" har haft nogen tilknytning dertil. De sidste - i Odense - var faktisk fra England. Næstved ved jeg ikke med. Ved ikke engang om vi har været dernede. Jeg har ihvertfald ikke selv været der.

Jeg kender ikke prisen på Rosenfeldt Gods men mener at det er til at betale.

Vedr. kursuscentret så er det mange år siden men jeg kan huske at jeg tænkte at det havde været et oplagt sted for andre hvis det ellers kunne lejes af folk der ikke havde tilknytning til stedet. Så jeg husker det som meget positivt og lyst.

0

Jeg har i den sidste måned været til to fester i Skelby - den ene et bryllup, og det er et fantastisk sted!! Vil klart anbefale det trods prisen. God mad og der er så fint. Også udenfor, hvor man kan sidde på den overdækkede terrasse :loveboard:

0

Det ender nok også med Skelby :) Det er det smukkeste jeg længe har set. - af et forsamlingshus at være.. Må bare spare lidt mere sammen :)

Syntes ikke at logen i Næstved er så lys igen - men den er til at gøre pæn :)

0

Det ender nok også med Skelby :) Det er det smukkeste jeg længe har set. - af et forsamlingshus at være.. Må bare spare lidt mere sammen :)

Syntes ikke at logen i Næstved er så lys igen - men den er til at gøre pæn :)

Det er nemlig slet ikke det, jeg sædvanligvis forbinder med et forsamlingshus. Elsker de lyse gardiner og flotte, høje lysestager. Og så er der jo mulighed for gæsterne for at sove på vandrehjemmet lige ved siden af. Altså hvis vi ikke havde valgt hotellet herinde, kunne jeg sagtens være overtalt til at holde vores bryllup sydpå - vi kommer jo alligevel begge ca. dernede fra :)

0

Annonce ♥

Jamen lige præcis. Og kan ikke finde nogen der taler dårligt om det.. Jo børnemenuen skulle ikke være så gennemtænkt. Men ellers skulle alt være perfekt. Skal ned og se det på fredag, så må vi se om det bliver det:)

0

Okey - Jeg mener det var blevet renoveret sidst jeg var dernede hvilket var sidste år eller forrige år men nu blev jeg nysgerrig vedr. terrassen, som jeg aldrig har bemærket. Umiddelbart ser det ud til at stedet har fået et ret kraftigt løft og hvis det også gælder i relation til maden - som har været typisk "kogekonemad med kød, sovs og kartofler" de gange jeg har været dernede så kan det meget vel være at kuvertprisen slet ikke er så tosset.

0

De skulle intet dårligt være om dem:) Og ja det er et utroligt smukt sted:)

Hvad er jeres musikpris :) ??

0

Det var et lidt andet spørgsmål og uha det er dyrt :thumbsupsmileyanim:

Nej - Vi kører med faste priser. Det eneste der er styrende for prisen er hvor i landet det er. Nu er det min bedre halvdel der styrer den del men i Næstved og omegn mener jeg at prisen ligger på ca. 6.000 DKK. Det inkluderer så musik fra festen starter til den slutter, herunder afdæmpet dinnermusik + underlægningsmusik til de festsange der måtte komme. Vi har sat et loft på 12 timer men det er mere teoretisk da det er de færreste bryllupsfester der strækker sig udover 10 timer.

0

Annonce ♥

Okay, det lyder jo til at være en rigtig fornuftig pris :) det må jeg lige vende med den kommende mand:)

0

I kan gøre det at I indhenter et tilbud allerede nu. Vi siger ikke til folk at de skal bestemme sig indenfor 1 eller 2 uger. Tilbuddet er bindende fra vores side indtil vi senere måtte give jer en frist (hvis vi ikke hører fra jer inden den og den dato...). Det gør vi kun hvis der er "run på dagen" og vi kan få problemer i forhold til det antal af Dj's vi har til rådighed pågældende dag. Dvs. med tilbuddet har I udover noget konkret at forholde jer til også en forhåndsret fremfor andre for i de situationer afgiver vi ikke tilbud til dem før de "gamle" er lukket af. Det kan være en fordel i maj hvor der er mange bryllups- og konfirmationsfester.

0

prøv også at se på Lynge Forsamlingshus.. det er heller ikke så langt det i skelby

0