Guest Lesbian bride

H2B

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er meget intern snak her. Der gik flere måneder, før det gik op for mig, hvad en blærerække er... min fantasi kunne virkelig få det til at være lidt af hvert :blink:

Øhh og hvad er det så??? :blush:

:griner:-

Den ligger så heller ikke helt til højrebenet..

Det er, når man fx har lavet ALLE sine invitationer eller whatever DIY-projekt i store masser, og man så ligger det alt sammen ved siden af hinanden til skue - det ser meget imponerende ud.

Har stjålet dette billede fra en anden tråd:

post-45668-0-37596500-1308998189.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh den kære bryllupsjargon :rolleyes:

Jeg var længe lost i forhold til hvad DIY mon betød (Do It Yourself) og hvad en toiletkurv mon var (det er et nødhjælpskit, som man som vært kan lave til sine gæster, dvs. en lille kurv til toilettet med f.eks. parfume, bind og hårlak)

Og det bliver forresten meget værre, hvis du vover dig ind på babyklar. :tunge:

Et kæmpe virvar af SA, MA, UiU, JM, PKS, osv. :tunge: Der har jeg ikke luret dem alle endnu men det kommer vel :tunge:

0

Del dette indlæg

Åh den kære bryllupsjargon :rolleyes:

Jeg var længe lost i forhold til hvad DIY mon betød (Do It Yourself) og hvad en toiletkurv mon var (det er et nødhjælpskit, som man som vært kan lave til sine gæster, dvs. en lille kurv til toilettet med f.eks. parfume, bind og hårlak)

Og det bliver forresten meget værre, hvis du vover dig ind på babyklar. :tunge:

Et kæmpe virvar af SA, MA, UiU, JM, PKS, osv. :tunge: Der har jeg ikke luret dem alle endnu men det kommer vel :tunge:

Hæhæ - babyklar kender jeg. Der har jeg opholdt mig i flere år. Det er dog et par år siden jeg trak mig, men forkortelserne kan jeg endnu. Mine piger er 6 og 9, så ikke rigtigt babyer mere :)

Men dejligt I lige tager nogle af forkortelserne herindefra og forklarer dem :D

0

Del dette indlæg

Pyyyh nu føler jeg mig ikke så dum længere!

Fandt først ud af hvad DIY var den anden dag da de lavede et forum med det.

H2B gav også problemer for mig i starten, men blærerække gav dog mening for min krøllede hjerne.

Min svigerinde er også forvirret over alle forkortelserne herinde når hun kigger mig over skulderen i planlægningen :thumbsupsmileyanim:

Kan så lige tilføje at BK er forkortelse for Bryllupsklar :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer