Sign in to follow this  
Followers 0
NatasjaW

Eyelash-extensions

11 posts in this topic

Hey Girls.

Jeg har besluttet mig for at jeg skal have eyelash-extensions.. men men men hvad er en fair pris? og er der nogle der har gode erfaringer med bestemte steder.. Eller måske det omvendte? :unsure:

Jeg sys lidt det er en jungle.. og en dyr en :blink:

0

Annonce ♥

bum, jeg er ikke til nogen som helst hjælp her, men vil lige høre om ikke du kunne lægge før og efter billeder ind, så vi kan se hvor stor en forskel det gør? :thumbsupsmileyanim:

Ved at :metteholm skal have det lavet :griner:- (læs: metteholm)

0

Jeg overvejer selv at få det lavet hos Clinique Camille hvor det koster 995 kr..

Synes godt nok også det er mange penge, men ved ikke om jeg tør få gjort det et billigere sted for vil ikke risikere at få noget "skidt" så tæt på øjet..

0

Jeg har haft det

Der er 2 muligheder - med buketter (flere vipper der bliver limet på på samme tid) giver både fylde og volume. Er tit billigere end enkelt vipper da det ikke tager så længe at komme på. Ulempe - man må ikke have dem på længe af gangen (max 14 dage) og aså anbefales det man holder en pause fra dem bagefter

Jeg blev desværre misvejledt. så fik dem på (for at prøve det) 14 dage før brylluppet. og så af og nye på 3 dage før brylluppet. og det er åbenbart for meget belastning for vipperne. så en uge efter brylluppet begyndte det at klø på vippekanten og jeg tabte en masse vipper :-( Heldigvis vokser vipper jo ud igen. OBS jeg gav 399 for det

De enkelte vipper tager længere tid at komme på og koster en del mere (ca 700-1200). Dem kan man egentlig blive ved at have på. Man taber dem i takt med sine egne vipper og de slider ikke på egne vipper. når man har tabt nogle stykker får man bare fyldt flere i igen. Disse giver et mere naturligt look.

Jeg har et billede i min beretning Vipper med buketter

Og selvfølgelig har jeg dem på på alle bryllupsbillederne ;-)

Konklussion - Jeg er glad for jeg fik vipper på ved brylluppet og det begyndte heldigvis først at genere en uge efter. Så go 4 it ;-)

0

Annonce ♥

Har måde prøvet de dyre og de billige :)

Og dem jeg har været mest tilfreds med er dem til 399 ved Sunshine in i ribe :) Hun er bare super dygtig og sød :)

Go for it :) Jeg skal selv have det til bryllup :) :)

0

Jeg er vildt tilfreds med mine fra Embrace your skin inde ved Nybrogade(Kbh K).

Jeg fik først det der bare er en opfyldning på, for at se hvordan jeg kunne tåle limen og om det var mig, det kostede 585(det er en måned siden), og så fik jeg en fuld påsætning til 995kr til selve brylluppet. Alle pengene værd. Kan godt forstå at folk kan blive afhængig.

De sætter hver enkelt på, et hår af gangen, og har to forskellige typer lim. Jeg fik sensitiv lim, som holder lidt dårligere end den normale.

Det fede er, at jeg ikke behøver mascara det næste stykke tid.

Prisen er forståelig og egentlig rimelig fair synes jeg.

Edited by MH2730
0

Gittepit - Jeg synes virkelig dine var flotte. Jeg har kun hørt at buketter skulle se så falskt ud, men det gjorde det jo slet ikke på dig. :thumbsupsmileyanim: Det er dog noget dyere i kbh - Har kun fundet det til 500 og over..

Og enkelte kan gøres til 1000. Men synes nu også 500 er noget at spare.. :rolleyes: Så er spørgsmålet bare om man kan finde nogen der kan gøre det rigtig pænt.

0

jeg skal have det lavet i dag hos pure deluxe på vesterbrogade. skal give 150 fordi det er en elevbehandling. måske de har flere elevbehandligner, det tør jeg ikke sige :)

0

Annonce ♥

hej piger

det var godt nok dyrt....

jeg giver 250 første gang og efterfølgene 50 kr for opfyldning og vare ca. i 3 uger, men det her er også i odense

0

Hvor er det henne i Odense Chalin?

0

hun er inde på guloggratis når du slår hende op under odense

0