Bride2B

romantisk dag

6 indlæg i dette emne

Vi har snart kæreste års dag og derfor vil jeg rigtig gerne forkæle min HTB. Nogen der har ideer til hvad man kan finde på? Vi bor i vestsjælland, men det må gerne være i KBH også. Det eneste jeg har indtil videre er at han skal til en times massage. Det jeg så mangler er spisested, "underholdning" eller noget helt tredje. Kom med ideer :loveboard:

Redigeret af Bride2B
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Afhænger jo også af jeres budget, men min kæreste og jeg var på det bedste pizzaria på Amager, var ikke sådan et normalt pizzaria var ligesom en restaurant, og der var bare så hyggeligt.

Tror vi gav 100 kr. pr. pizza, men var virkelig godt og tror det var en rigtig italiensk familie som havde stedet.

Men kan selvfølgelige ikke lige huske hvad stedet hedder, men kan da undersøge hvis du er interesseret?

Derudover kunne i jo bruge dagen på at gå en tur i tivoli?

Håber da at i får fejret det ordenligt:)

sidste årsdag vi havde blevet fejret med togtur og h2b's farbrors 60-årsfødselsdag.

0

Del dette indlæg

Dejligt med ideer :thumbsupsmileyanim:

Budgettet skal der ikke tænkes på. Han skal bare forkæles :heart:

Nu har jeg fundet ud af lidt og det bliver så en tur til Køge. Er der så nogen der kender nogle rigtig gode spisesteder i køge eller omegn?

0

Del dette indlæg

Vedr. det italienske så var jeg inde og spille på Tribeca (København NV)forrige fredag. Det er nok noget af det bedste italienske mad jeg har fået og de satser faktisk mest på at være et spisested for udefrakommende (+ take away) fremfor at holde selskaber.

Nu er der nok også noget økonomi i det men Niels Juel i Køge går man ikke galt i byen med. Det samme med Restaurant Udsigten i Strøby Egede.

OBS. Den omtalte italienske restaurant på Amager skulle vel andre være vores gamle stamspisested fra dengang vi boede derude: Rimini - priser som for 10 år siden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vedr. det italienske så var jeg inde og spille på Tribeca (København NV)forrige fredag. Det er nok noget af det bedste italienske mad jeg har fået og de satser faktisk mest på at være et spisested for udefrakommende (+ take away) fremfor at holde selskaber.

Nu er der nok også noget økonomi i det men Niels Juel i Køge går man ikke galt i byen med. Det samme med Restaurant Udsigten i Strøby Egede.

uhhh det ser også lækkert ud med de to restauranter du byder ind med der :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Helt sikkert. Jeg tror bare man får mere for pengene på Niels Juel og andre hoteller med overnatning når man køber en samlet løsning. Eksempelvis et weekendophold med det hele. overnatning m.v. Det er som regel der hvor rabatterne ligger.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer