carinablicher

Carina og Jesper <3 29-09-12 <3 lykkelig gift... Beretning igang!

1,629 indlæg i dette emne

Annonce ♥

det er også den jeg helst vil.... men eftersom som h2b sys den er pænest uden tekst, er jeg blevet lidt i tvivl... den siger jo ikke at det er OS der invitere ?!?

Hehe men det står der jo indeni... Åhh hvor dine invitationer driller - tihi.. Synes det er fantastisk som man komme til at gå op i mærkelige detaljer..

hehe ja det er fuldstændig åndsvagt.....mit problem er at jeg har lavet invitationer, bordkort, menu osv for rigtig mange på bestilling.... nu er det lige pludselig min egen tur..... og jeg kan bare ikke blive tilfreds.... måske jeg faktisk lige har en lille plan....

hvis jeg nu tager den her

men så tager jeg det øverste blonde fra den her og ligger for neden (måske ikke så meget fremme)

gav det mening ?!?

Jo det gav fint mening - så får du noget af din blonde, men h2b slipper for det blondelook.. Jeg synes bare at så er det pænere at undværre istedet for det sorte tyl, som det så bliver. Jeg synes så tilgengæld at den nederste blonde er pænere (også pænere end den øverste på den øverste invitation) Bare droppe det øverste "tyl". Måske en lidt mindre blondedel stadigvæk...

invitation9.jpg

Men jeg er altså stadig ret pjattet med denne med blonden ud over - den bliver ikke så tydelig, ren diskret. Meget yndig. Og stadig de rene invitationer er super klassiske og flotte.. Men skal der være blonde og en h2b vil, så synes jeg den nederste her!

invitation6.jpg

Hvis du laver invitioner for andre, hmm... Skal måske høre dig om pris hehe, er ret pjattet med dine sager... Vi går nok efter noget hvidt (en eller anden "hvid/gylden") og/eller blå..

0

Del dette indlæg

det er også den jeg helst vil.... men eftersom som h2b sys den er pænest uden tekst, er jeg blevet lidt i tvivl... den siger jo ikke at det er OS der invitere ?!?

Hehe men det står der jo indeni... Åhh hvor dine invitationer driller - tihi.. Synes det er fantastisk som man komme til at gå op i mærkelige detaljer..

hehe ja det er fuldstændig åndsvagt.....mit problem er at jeg har lavet invitationer, bordkort, menu osv for rigtig mange på bestilling.... nu er det lige pludselig min egen tur..... og jeg kan bare ikke blive tilfreds.... måske jeg faktisk lige har en lille plan....

hvis jeg nu tager den her

men så tager jeg det øverste blonde fra den her og ligger for neden (måske ikke så meget fremme)

gav det mening ?!?

Jo det gav fint mening - så får du noget af din blonde, men h2b slipper for det blondelook.. Jeg synes bare at så er det pænere at undværre istedet for det sorte tyl, som det så bliver. Jeg synes så tilgengæld at den nederste blonde er pænere (også pænere end den øverste på den øverste invitation) Bare droppe det øverste "tyl". Måske en lidt mindre blondedel stadigvæk...

invitation9.jpg

Men jeg er altså stadig ret pjattet med denne med blonden ud over - den bliver ikke så tydelig, ren diskret. Meget yndig. Og stadig de rene invitationer er super klassiske og flotte.. Men skal der være blonde og en h2b vil, så synes jeg den nederste her!

invitation6.jpg

Hvis du laver invitioner for andre, hmm... Skal måske høre dig om pris hehe, er ret pjattet med dine sager... Vi går nok efter noget hvidt (en eller anden "hvid/gylden") og/eller blå..

Det er meget forskelligt, alt efter materialer.... Hva er dit fulde navn.. Skal vidst lige finde dig på FB

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Paaaaaaniiiiiiikk!!!!!

Vi er ikke blevet enige om indbydelser, for h2b kan ikke lide nogen af dem (aarrgggg hvorfor skal han også lige have en mening her?) skal ud og kigge i dag for at finde på noget!! Øv havde håbet at jeg kunne bruge weekenden på at komme igang, folk er begyndt at spørge efter dem gisp!!

Skal have prøve make up i morgen så har derfor fået plukket og farvet bryn og vipper i går.... Åhh ved ikke hvad jeg sys om at farve bryn... Det skal jeg fandeme vende mig til... Har fortrudt lige nu :(

Har forresten fundet et skørt, eller min mor... Hun var i genbrug for at finde udklædningen og faldt over et skørt til 149 og det var lige min str. Dig ikke helt havfrue skørt, men det syr vi ind.... (altså det er ikke meget der skal sys) Penge at spare og jeg er da lige glad med at det er fra genbrug

0

Del dette indlæg

I når det nok med invitationerne, men jeg kan godt forstå, at det er frustrerende, når h2b stejler. Mht. farvede bryn, så er det måske bare noget, du skal få gjort en uges tid før, så det kan aftage lidt. Eller alternativt bare køre øjenbrynsfarve som puttes på i stil med øjenskygge. Det gør jeg selv, og jeg synes, det er super - og det kan fås ret lyst. Jeg bruger shiseido og er super glad for det. Den har to nuancer brun og du kunne så nøjes med den lyse, af dem fx.

post-53226-0-64662400-1334993358.png (klik på billedet for at komme frem til en forhandler)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men så må h2b komme ind i kampen og finde nogle på nettet han kan lig!

bryn - jeg farver også som regel... giv det en 6-10 dage! Så er det pænt. Du kan også skrubbe lidt med noget sæbe når du er i bad... Gør jeg lige første dage når farven er kraftig..

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg

Men er det så ikke bare en mulighed at sende dem en forskellig hver.. Hvis H2b har kasseret så mange forskellige uden at komme med hvad han heller vil have? Så må der vel tages en beslutning. Herhjemme siger h2b bare at det skal være pænt så må jeg vælge.. hehe

Jeg håber virkelig at I finder ud af noget, så du kan få tankerne andetsteds :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så ville jeg ønske jeg kunne give dig et par søkort at "afstresse med" :fløjt: :fløjt:

Hehe - må lige få lidt fifs eller hjælp... Sender dig nok lige lidt links på fb.. pøj pøj med invitationer - og fedt med skørtet!!! Sej mor!

0

Del dette indlæg

Kan sagtens følge dig....hvorfor skal de H2B også have en mening....min har en mening om ALT - men på den anden side er det også rart de kan genkende sig selv i deres bryllup og ikke tænker at alt er kørt hen over hovedet på dem..... :wink: :fløjt: Men tro mig kan sagtens følge dig !!!!

Kunne se du ikke var helt tosset med de farvede øjenbryn....har du tænkt at købe en lys eyeliner pen og så male meget lidt....det giver lidt og er ikke så tydeligt........ :wink: Håber i snart finder en løsning med indbydelser - men jeg vil igen sige at ved jeres gæster datoen - så eri stadig i MEGET god tid....siger man ikke 3 mdr. før ???? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold kæft i piger, i tror det er løgn.... Far og h2b har overtaget projektet ig er igang med bordkort også!!!!!!

Sådan! Sørg nu for at sige ja når de kommer med et resultat ! Hehe

Har overgivet mig og sagt ja.... Og det er squ meget komisk... I skal simpelthen se billeder i morgen

Det er tæt på at jeg kunne blive mega tilfreds, meeeen der er lige lidt.... Men nu er det sådan det bliver og det er far og h2b der har lavet det :wink:

Glæder mig til ar vise jer det!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I når det nok med invitationerne, men jeg kan godt forstå, at det er frustrerende, når h2b stejler. Mht. farvede bryn, så er det måske bare noget, du skal få gjort en uges tid før, så det kan aftage lidt. Eller alternativt bare køre øjenbrynsfarve som puttes på i stil med øjenskygge. Det gør jeg selv, og jeg synes, det er super - og det kan fås ret lyst. Jeg bruger shiseido og er super glad for det. Den har to nuancer brun og du kunne så nøjes med den lyse, af dem fx.

post-53226-0-64662400-1334993358.png (klik på billedet for at komme frem til en forhandler)

tak for tippet, det lyder som en god ide.... kan nu alligevel godt lide ideen i at jeg ikke skal farve hver dag.... måske jeg bare lige skal vende mig til det, fik bare et mega chok

Men så må h2b komme ind i kampen og finde nogle på nettet han kan lig!

bryn - jeg farver også som regel... giv det en 6-10 dage! Så er det pænt. Du kan også skrubbe lidt med noget sæbe når du er i bad... Gør jeg lige første dage når farven er kraftig..

uh venter spændt så... ej måske er det ikke så slemt... jeg er bare ikke vandt til det... er jo vandt til lyse bryn der næsten ikke ses!

Og så ville jeg ønske jeg kunne give dig et par søkort at "afstresse med" :fløjt: :fløjt:

Hehe - må lige få lidt fifs eller hjælp... Sender dig nok lige lidt links på fb.. pøj pøj med invitationer - og fedt med skørtet!!! Sej mor!

ja jeg tror squ også det ville være nemmere med sø kort, jeg kigger lidt på linket du har sendt :wink:

Kan sagtens følge dig....hvorfor skal de H2B også have en mening....min har en mening om ALT - men på den anden side er det også rart de kan genkende sig selv i deres bryllup og ikke tænker at alt er kørt hen over hovedet på dem..... :wink: :fløjt: Men tro mig kan sagtens følge dig !!!!

Kunne se du ikke var helt tosset med de farvede øjenbryn....har du tænkt at købe en lys eyeliner pen og så male meget lidt....det giver lidt og er ikke så tydeligt........ :wink: Håber i snart finder en løsning med indbydelser - men jeg vil igen sige at ved jeres gæster datoen - så eri stadig i MEGET god tid....siger man ikke 3 mdr. før ???? :)

tak søde

her er der ihvertfald ikke noget der køre hen over hovedet på ham! han er også med i alt og har en mening om ALT, men lige på det kreative kunne han da godt lige give mig ret og fred hehe

jeg har prøvet det med pen til bryn, sys ikke det bliver så pænt... men det er måske også bare fordi jeg ikke kan finde ud af det??

havde make up på igen igår og det hjalp på det hele, tror faktisk godt jeg kunne vende mig til det, tror bare de skal plukkes lidt mere :biggrin:

alle dem jeg har lavet indbydelser for har været meget forskellige omkring hvornår de skal sendes ud... det har været alt mellem 5 og 3 måneder... jeg vil bare gerne have dem klar!

0

Del dette indlæg

Indbydelser!!!

nå piger, nu er vi vidst nået til en beslutning, eller det vil sige H2B har!!

intet af det jeg havde lavet fangede H2B, han kunne ikke lide blonder , det var ikke enkelt nok, han vil gerne have guld og han kunne lige pludselig ikke lige formen på selve kortet.

her kommer først lige de nye indbydelser jeg lavede i går, for at komme væk fra blonden og tænke i lidt andre baner

post-49013-0-52854200-1335078601.jpg

post-49013-0-01679300-1335078619.jpg

post-49013-0-40423100-1335078632.jpg

post-49013-0-30462600-1335078648.jpg

0

Del dette indlæg

Så gik H2B og far igang, og husk der skulle ikke være blonde, det skulle være en anden form, det skulle være mere enkelt og så noget guld

her kommer resultatet, jeg kunne næsten være tilfreds, er bare ikke så glad for det guld, men nu er det vidst sådan det er :rolleyes:

post-49013-0-12147900-1335079191.jpg

post-49013-0-58011100-1335079204.jpg

post-49013-0-59119200-1335079219.jpg

post-49013-0-81792600-1335079236.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg er heller ikke så meget til guldet, men ellers er den fin, og man kan godt se, at der er lagt energi og tid i - er sikker på, at gæsterne bliver imponerede :loveshower: Skynd jer at få dem lavet og sendt afsted, så det ikke skal hænge som en grå sky over dig! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer