carinablicher

Carina og Jesper <3 29-09-12 <3 lykkelig gift... Beretning igang!

1,629 indlæg i dette emne

Interessant hehe - miss Lena kan skaffe nogle til 400 tror jeg det var (se under køb/salg tråd, skrev efter et havfrueskørt og hun svarede 😊)

Købte ellers Brudesko i går - det sidste par i min str. Tror jeg returnerer dem, de var måske for enkle til mig- men damen i butikken var helt md på det - har dem med i dag for at prøve til kjolen. Og så kommer jeg da ikke til at ville købe dem, og de er udsolgt. Håber snart vi ses - har du brudetaske? Jeg har en jeg ikke kommer til at bruge for det er sølv lås.. Satin.. Tænker på byttehandel ;) tralalalaa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Interessant hehe - miss Lena kan skaffe nogle til 400 tror jeg det var (se under køb/salg tråd, skrev efter et havfrueskørt og hun svarede 😊)

Købte ellers Brudesko i går - det sidste par i min str. Tror jeg returnerer dem, de var måske for enkle til mig- men damen i butikken var helt md på det - har dem med i dag for at prøve til kjolen. Og så kommer jeg da ikke til at ville købe dem, og de er udsolgt. Håber snart vi ses - har du brudetaske? Jeg har en jeg ikke kommer til at bruge for det er sølv lås.. Satin.. Tænker på byttehandel ;) tralalalaa

Har du et billede af tasken... Egentlig havde jeg tænkt at jeg selv skulle lave min taske... Jeg har nemlig flettet en del tasker, så tænkte jeg ville lave en af det gavepapir jeg også bruger til indbydelserne

Håber også vi kan ses, kunne være rigtig hyggelig

0

Del dette indlæg

Min må jo også være havfrue skørt??? Har miss Lena?? Jeg prøver luge ig se om laijkas kan laves om til en ring!

Ja du skal da lige ud og kig... Så må du lige sige hvad di finder :wink:

Hejsa

Mit skørt er solgt nu, så jeg håber du finder et andet...

Hvordan går det med strømpebåndet? :)

0

Del dette indlæg

Min må jo også være havfrue skørt??? Har miss Lena?? Jeg prøver luge ig se om laijkas kan laves om til en ring!

Hejsa

Strømpebåndet ligger klar i en pose til dig :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Strømpebåndet ligger klar i en pose til dig :wink:

Uhhh glæder mig bare så meget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

ØJ det er længe siden jeg har skrevet noget... Og der er jo sket lidt både godt og mindre godt... Har bare ikke haft tid eller overskud til at skrive..

Er lidt nede for tiden :( håber det snart vender!!!

0

Del dette indlæg

Tusind tak søde, jeg håber det vender lidt i morgen, da jeg virkelig skal banke i bordet ... Men intet bryllups relliteret ... Men kryds finger for at jeg er stærk og for sagt hvad jeg vil sige, så er jeg vidst godt på vej

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

1000 tak fordi du ville lave sådan et fint strømpebånd til mig. Håber ikke jeg var alt for besværlig :fløjt:

jeg har lagt en lille overraskelse til dig omme ved jeres bagdør - håber den kan muntre dig lidt op :biggrin:

Endnu engang :thanks: :thanks: :thanks:

0

Del dette indlæg

Hejsa

1000 tak fordi du ville lave sådan et fint strømpebånd til mig. Håber ikke jeg var alt for besværlig :fløjt:

jeg har lagt en lille overraskelse til dig omme ved jeres bagdør - håber den kan muntre dig lidt op :biggrin:

Slet ikke besværlig søde og tusind tak for den fine overraskelse det skulle du ikke have gjort...

Mand ig børn kom hjem før mig og opdagede det, ungerne tror derfor at det er påskeharen der har været her, så de havde været helt vilde!!!!

H2b spurgte om jeg vidste noget, og det gjorde jeg jo... Men ungerne tror stadig det et påskeharen :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Slet ikke besværlig søde og tusind tak for den fine overraskelse det skulle du ikke have gjort...

Mand ig børn kom hjem før mig og opdagede det, ungerne tror derfor at det er påskeharen der har været her, så de havde været helt vilde!!!!

H2b spurgte om jeg vidste noget, og det gjorde jeg jo... Men ungerne tror stadig det et påskeharen :wink:

Det var skam så lidt. Og det er da sødt at børnene tror det er påskeharen :bunny_4: Jeg plejer nu, at kalde mig selv julemandens hjælper, fordi jeg elsker at give små gaver/overraskelser :)

0

Del dette indlæg

UPDATE!!!!

uha længe siden jeg har fået skrevet nogen update!! men nu kommer der altså lige en stress update!!

er ved at gå i panik... der er nu 5 måneder og 20 dage talbage og jeg har ikke fået lavet invitationer endnu... på trods af at jeg længe har vidst hvordan det de skulle se ud (næsten altså) men H2B er bare slet ikke enig med mig :pokey: jeg har lavet lidt forskellige invitationer han kan vælge imellem, fordi jeg gerne vil have blonder (det vil han ikke) og vi er enig om mussel malet.

og jeg vil gerne have denne her, men hvor der så lige skal med flot skrift skrives vores navne og dato!

invitation.jpg

men jeg må prøve igen så vi kan komme frem til det bedste, så det vil jeg bruge dagen på idag, ellers går jeg snart rigtig meget i panik... vil gerne igang og have dem færdig og snart sendes ud!!!

MILEPÆL!!!

for søren da D. 26 marts havde vi årsdag som forlovede... uha tænker stadig tilbage til den dag, ud over mine 2 børn var det nok den største oplevelse jeg har haft

her er vi

forlovet.jpg

billedet er lidt mørkt

forlovet2.jpg

men vi har jo også haft 6 måneds milepæl, jeg fik bare ikke skrevet det her inde :td:

nu er der 5 måneder og 20 dage fuck tiden går hurtig og jeg glæder mig så meget!!!

KJOLE!!!

jeg var jo inde til første prøvning til tilretning for ikke så længe siden, men et par dage efter kom jeg bare i tvivl.... ekspedienten spurgte om det ikke gjorde ondt i mine bryster fordi kjolen gik lidt ind ad, og det ville hun blive rigtig træt af en hel dag.... men nej det gjorde ikke ond.... men så var det at jeg kom i tvivl om det overhovedet var pænt :( ringede derfor ind til og fik en ny tid.... men nu er der styr på det og jeg har ro på med kjolen igen... nu kan jeg bare vente til at de ringer og siger jeg skal komme igen!!!

ARBEJDE

uha lige lidt ikke bryllup.... og det er en lang historie!!! men jeg har været meget ked af det og sur og stresset på mit arbejde!!! men jeg efetr en god snak med H2B tog jeg på arbejde og bankede i bordet overfor min chef!! og det virkede og det var super rart af komme af med alt det jeg havde i maven... nu håber jeg bare at det bliver bedre!!

PRØVE MAKEUP

jeg har sørme haft en prøve makeup... det er min mors veninde der skal ligge make up på mig (GRATIS) hun er make up atist men er invalid pantionist.... vi har prøvet 2 looks men jeg var ikke helt overbevist... men vi prøver jo bare igen :loveshower:

og så ville hun iøvrigt gerne plukke mine øjenbryn for de var ikke for heldige :lol: så må vi jo gøre det, troede ellers jeg gjorde fint selv :fløjt: men glæder mig til at vi skal prøve igen!!!

SMYKKER

jeg er forelsket... total!!!

jeg har hele tiden sagt at jeg ville have dråbe formet perle som vedhæng i høreringe og kæde!!! men jeg er blevet forelsket, da jeg var inde for at snakke med dem om kjolen fandt jeg denne! (kjole butikke og smykke butikken er 2 bitikker op og ned af hinanden og den samme ejer, mener jeg)

smykke 1.jpg

undskyld billed kvalitetten, er taget på mobil og gennem en rude, men smykkerne kørte rundt

smykke 2.jpg

da jeg så smykkerne... tænkte jeg så meget på Baronessen fra Benzintanken.... jeg elsker gamle danske film og især denne... kæden koster 3500 og øringe 1000 kr.

havde bare en mavefornemmelse som sagde at det er bare dem jeg vil have på... kender i det at have helt ondt i maven og tuder over at vide at det er bare dem!!!

det har jeg ikke lige økonomi til!!! min mor som så dem sammen med sagde så.... at dem ville hun gerne give mig :o men det skal hun ikke.... men hun insisterede... hun sagde at hun jo ikke havde andre døtre end mig og hun ville gerne gør det for mig :boohoo: puha er så glad

nå det var vidst lige for denne omgang.... ungerne kalder min opmærksomhed

post-49013-0-77180500-1333965249.jpg

post-49013-0-94065000-1333966497.jpg

post-49013-0-47799900-1333966552.jpg

post-49013-0-80620000-1333967824.jpg

post-49013-0-42608000-1333968071.jpg

Redigeret af carinablicher
0

Del dette indlæg

Trods dit fravær, har du da nået meget :thumbsupsmileyanim:

Fedt at du fik det med kjolen på plads, for den skal bare sidde godt og være helt perfekt til DIG den dag. Dejligt at du kan få lagt make-up af en proff, er faktisk lidt misundelig, men ud af alle di fine billeder, syntes jeg ikke der var nogen af dig med make-uppen hæhæhæhæ.

Og de smykker - super flotte, jeg elsker det enkle i dem!!!

Uhadada med invitations dilemmaet. Vi mangler også vores, men er da heldigvis enige, vi skulle bare lige ha det sidste på plads, så som kl i kirken og feststedet (ret vigtigt LOL). Men det forslag du har lagt ind her er da super flot - jeg er bare så pjattet med jeres mussel tema!!!

0

Del dette indlæg

Fine smykker! Og jeg kan godt forstå, du gerne vil vise alle billederne ad to omgange, for de er da rigtig søde. :wink:

Tillykke med milepælene! :loveshower: der er altså noget lidt særligt over at kunne fejre, at man har været forlovet i et år. :)

Jeg ved altså heller ikke helt med den blonde - synes den clasher lidt med det musselmalede. Måske fordi den er så bred?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fine smykker! Og jeg kan godt forstå, du gerne vil vise alle billederne ad to omgange, for de er da rigtig søde. :wink:

Tillykke med milepælene! :loveshower: der er altså noget lidt særligt over at kunne fejre, at man har været forlovet i et år. :)

Jeg ved altså heller ikke helt med den blonde - synes den clasher lidt med det musselmalede. Måske fordi den er så bred?

Haha hvorfor kom billederne med 2 gange??? Ups

0

Del dette indlæg

Fedt at du fik det med kjolen på plads, for den skal bare sidde godt og være helt perfekt til DIG den dag. Dejligt at du kan få lagt make-up af en proff, er faktisk lidt misundelig, men ud af alle di fine billeder, syntes jeg ikke der var nogen af dig med make-uppen hæhæhæhæ.

Uhadada med invitations dilemmaet. Vi mangler også vores, men er da heldigvis enige, vi skulle bare lige ha det sidste på plads, så som kl i kirken og feststedet (ret vigtigt LOL). Men det forslag du har lagt ind her er da super flot - jeg er bare så pjattet med jeres mussel tema!!!

Hehe jamen har faktisk billeder af make up... Sys jo bare ikke lige at det var mig.... Men kan godt ligge dem op for jeres skyld :wink:

0

Del dette indlæg

Rigtig hyggelige billeder......smykkerne er rigtig fine..... :thumbsupsmileyanim: Jeg er vilde med jeres indbydelser - de ligner meget vores så ja den er i vinkel hvis du sprøg mig -HAHA- Tillykke med milepælen........og mdr. dag for forlovelse...... :heart: Før i får set jer omkring så er det jer der skal giftes..... ()()

0

Del dette indlæg

Hehe jamen har faktisk billeder af make up... Sys jo bare ikke lige at det var mig.... Men kan godt ligge dem op for jeres skyld :wink:

Vi blir da nød til at følge udviklingen af make-uppen, og self holde lidt øje med dig :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer