carinablicher

Carina og Jesper <3 29-09-12 <3 lykkelig gift... Beretning igang!

1,629 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt med ny update.. Ked af at høre med stress - håber det bliver meget bedre nu :)

Meget søde smykker - suk - forstår godt du blev forelsket :) Må vi se dem på?

Invitationer - hvorfor dropper du ikke bare blonderne? Det er bare detaljer, og de er mega flotte alligevel. Kan godt se det smukke i dem - men tror heller ikke at min h2b vil bryde sig om at sende blonder ud hehe..

Kjole - av av - håber du finder en god løsning.

0

Del dette indlæg

Dejligt med ny update.. Ked af at høre med stress - håber det bliver meget bedre nu :)

Meget søde smykker - suk - forstår godt du blev forelsket :) Må vi se dem på?

Invitationer - hvorfor dropper du ikke bare blonderne? Det er bare detaljer, og de er mega flotte alligevel. Kan godt se det smukke i dem - men tror heller ikke at min h2b vil bryde sig om at sende blonder ud hehe..

Kjole - av av - håber du finder en god løsning.

uh tror faktisk ikke jeg for smykkerne før på dagen :wink: jeg forelskede mig dem, og da vi gik der fra snakkede vi om at de jo var enkle og tidsløse og jeg kunne forstille mig selv give dem til min datter når hun en gang skal giftes (eller låne hehe).... og pludselig siger hun, at hun vil købe dem til mig!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er bare skide sej til de invitationer, jeg er helt vild med dem alle, jeg ville slet ikke kunne vælge, de er bare super super flotte :) Håber det har hjulpet på arbejde, at du har fået snakket om tingene og at det har hjulpet på dit humør :) Dejligt mange ting du er ved at have styr på :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er også den jeg helst vil.... men eftersom som h2b sys den er pænest uden tekst, er jeg blevet lidt i tvivl... den siger jo ikke at det er OS der invitere ?!?

Hehe men det står der jo indeni... Åhh hvor dine invitationer driller - tihi.. Synes det er fantastisk som man komme til at gå op i mærkelige detaljer..

0

Del dette indlæg

det er også den jeg helst vil.... men eftersom som h2b sys den er pænest uden tekst, er jeg blevet lidt i tvivl... den siger jo ikke at det er OS der invitere ?!?

Hehe men det står der jo indeni... Åhh hvor dine invitationer driller - tihi.. Synes det er fantastisk som man komme til at gå op i mærkelige detaljer..

hehe ja det er fuldstændig åndsvagt.....mit problem er at jeg har lavet invitationer, bordkort, menu osv for rigtig mange på bestilling.... nu er det lige pludselig min egen tur..... og jeg kan bare ikke blive tilfreds.... måske jeg faktisk lige har en lille plan....

hvis jeg nu tager den her

invitation4.jpg

men så tager jeg det øverste blonde fra den her og ligger for neden (måske ikke så meget fremme)

invitation9.jpg

gav det mening ?!?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer