Lind78

Vores ultimative bryllupsdag!

41 indlæg i dette emne

Ih en skøn beretning. Nu ved jeg ikke om det er mig der har været uopmærksom. Men historien om i allerede var blevet gift ?? kender vi den her på BK ?

Nope.. Alt var Top Secret indtil dagen ;-)

Tro mig, jeg havde så meget lyst til at lukke det ud ;-)

- meeeen surprise er nu surprise !

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det ser ud til at have været et skøøøøøønt bryllup :cheerleader3:

Bliver spændende at høre historien om din kjole, der ikke kan blive ren. Jeg tror godt du kan sælge den, hvis bare du gør køberen opmærksom på pletten. Og det ikke lige er en kæmpe plet midt foran :thumbsupsmileyanim:

Forresten synes jeg, det er rigtig dejligt at læse, at du overhovedet ikke fortryder at have brugt 155.000 kroner til brylluppet. Min kæreste og jeg går stadig og debatterer hvor mange penge, vi vil bruge på brylluppet og den efterfølgende bryllupsrejse. Og vi er simpelthen bare så meget i tvivl................ dejligt at få et input fra andre.

0

Del dette indlæg

Tusind tusind tak zillas ;-)

Nej, 155.000 kr er mange penge!

Det blev afholdt et dyrt sted, vi havde arrangeret dyr musik hele dagen og der er jo generelt mange dyre ting til dagen. Men det ER festen i livet - for kvinden ihvertfald - og det må ikke være sådan at man bagefter føler man er gået på kompromis med noget vigtigt.

Men pengene skal jo osse være til rådighed.

Dog skal jeg lige sige at jeg faktisk har været tilbudsrytter med mange ting, og havde jeg ikke været det, var brylluppet endt i ca. 180.000 tror jeg.

Har I brug for råd, så spørg ;-)

Ang. min kjole så kommer der lige billeder mm. en af de nærmeste dage ,-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå piger.

Så er der billeder af min "beskidte" kjole.

Da jeg gik til rens med den sagde de, at den var meget svær at få ren med en alm. rens, da de pletter der var (og det ret meget) sko-skidt og de turde ikke bruge for mange kemikalier på kjolen.

Jeg tænkte "fuck det, mon kke det går af alligevel", og ville ikke tage chancen for at få en ødelagt kjole retur

.

Fair nok, det var ærligt sagt af butikken. Men nu står jeg med en fantastisk kjole som jeg MÅSKE vil sælge, men ikke kan, da der stadig er noget plet-værk tilbage efter rens.

Se billederne. Og se bort fra den elendige belysning ;-)

Hvad siger I? Er det volsomt, kan den sælges og hvad kan jeg tillade at tage for en kjole der har kostet 12.000, som måske efter en rens nr 2, kan blive ren.

Please kom med bud. om det så er 500 kr eller 6.000 kr.

Hvad ville I give for denne kjole.

Jeg gentager INTET BELØB fornærmer mig og jeg vil glæde mig til at høre jeres mening!!!!

post-41782-0-18545600-1310062189.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer