LindaG

verdens bedste dag

12 indlæg i dette emne

hej alle sammen

så er det hele lige pludselig overstået..

så her kommer beretningen om vores fantatiske dag..

den 3 juli vågnede jeg kl 05.30 og det synes jeg jo var lige tidlig nok da vi først skulle vies kl. 15.00, men til mit store held var der video i det sommerhus jeg, min mor og søster og svoger sov i. så jeg blev i sengen til kl 08.00.

jeg stod op og kiggede ud.. det stod ned i stænger :( men efter en time klarede det op og blev dejligt vejr :(

min søster havde en veninde som kom og skulle sætte hendes hår kl 09.00. men hun fik sat håret fik jeg lidt at spise.. og tro det eller ej.. jeg havde ingen problemer med at få noget ned.. hverken til ´morgenmad eller frokost..

lige før frokosten fik jeg carmen curler i håret og lagt make up.. og kl ca 13.00 begyndte min søster opsætningen af mit hår (hun er frisør). ca. kl 13.30 kom min onkel og tante og deres børn.. min onkel skulle følge mig op da jeg mistede min far for 2 år siden.. kl 14.15 var min søster færdig med mit hår.. og så havde jeg præcis 20 min til at hoppe i mit sexede undertøj, kjolen og lægge neglelak.. det lykkedes ikke helt kl. var 14.50 da vi kørte mod kirken i en gammel volvo 444 fra 54.. så vi var ca 5 min forsinket. hvilket jo passede meget godt da kvinden altid kommer for sent.. :lol:

15.05 gik døren op ind til kirken og hold fast hvor var jeg nervøs men samtidig ovenud lykkelig.. ca. 15.40 gik vi ud af kirken og i kan tro at det regnede... men heldigvis var der nok paraplyer til alle, så det gik... egentlg var det meget hyggelig og gæsterne kom hinanden ved på en helt anden måde.. for de delte jo paraplyer famlilerne iblandt.. :lol: amatørteateret stod i espalie og de var bare rigtig flotte...og våde :lol:

10 min efter vi kom ud af kirkel holde det op med at regne.. :lol: så vi fik taget brudebilleder udenfor... vi kørte så til forsamlingshuset og fik pakket lidt af gaverne op og taget familiebilleder inden vi satte os til bordet.. og fik det lækreste mad.. jeg tror min svigerfar sagde at der var 22 taler og mange sange(kan ikke helt huske hvor mange) det betod at vi netop blet færdige med at spise 11.30..

kl 11.55 dansede vi brudevals... og det gik bare godt :mellow:.. ebsen fik klippet strømperne og jeg fik klippet slør.. og så blev der ellers spillet op til dans :drink2: :band:.. musikerne stoppede kl 02.00 hvorefter forsamlingshusets pølsevogn serverede natmad ude foran forsamlingshuset..hordogs.. og det var en et hit.. :heppe: .. men det resulterede også i, at gæsterne benyttede muligheden til at rise os til den store guldmedalje... tror jeg havde et kg ris på mig.. kl ca 02.30 forlod vi festen.. vi kunne ikke smutte ubemærket for alle stod jo udenfor.., men til gengæld fik vi sage farvel og tak til alle gæsterne hvilket jeg er ret glad for.. :ph34r:

da vi nåede til sommerhuset havde de sat en ærersport op og indenfor stod der en kurv med 1 kg ris en flaske champange og to glas.. og inde på sengen lå der et pap-hjerte med lidt ris på.. det var rigtig flot :lol: men inden vi kunne nyde champangen.. havde jeg nok 200 hårnåle i håret som skulle pilles ud..

næste morgen tog vi det stille og roligt... i løbet af formiddagen tog vi ind til mine svigerforældre og fik pakket de sidste gaver op.. så vi kunne danne os et overblik over hvad vi havde fået..

alt i alt havde vi et eventyrlig godt og uforglemmeligt bryllup... :super: som jeg aldrig vil glemme

hilsen Fru FREDERIKSEN :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej igen

jeg har ingen billeder endnu... for der blev ikke taget billeder med vores eget digetalkamera.. men på torsdag han vi hente vores billeder hos fotografen og også de alm. billeder... så hvis jeg kan finde ud af at sætte dem ind.. så skal i nok få billeder at se.. men i må lige vente til på torsdag..

hilsen Linda

0

Del dette indlæg

Hej Linda

Tillykke med brylluppet. Det lyder til, at I havde den perfekte dag !!! Lige sådan jeg gerne vil have vores bryllupsdag til at gå - med spænding, nervøsitet, glæde, hygge osv.osv.

Glæder mig til at se billeder !!!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer