rikke.h

Så er kjolen klar - vil I se?

21 indlæg i dette emne

Så er kjolen klar - vil I se? :cheerleader3:

Vil så gerne dele det med nogen, men den skal jo være hemmelig indtil dagen :-(

Rikke

post-43757-0-95101900-1309868562.jpg

Har lige et enkelt spg. til næste billed - vil meget gerne høre jeres mening. Passer halskæden til ??? Er meget i tvivl

post-43757-0-13810100-1309868630.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flot...

Synes halskæden passer godt til - men ville måske selv vælge en der ikke helt var så spinkel. Men den er altså stadig flot til

Kan godt se hvad du mener - syntes det er helt vildt svært, specielt fordi det er et arvestykke fra min afdøde mormor som specifikt bad om at jeg fik den halskæde (ikke at jeg nødvendigvis skulle bruge den på min bryllupsdag, men hvornår får man ellers brugt sådan en)

Tak for svar, giv endelig flere meninger til kende :-)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak, hvor er I søde alle sammen :-) er meget glad for kjolen, det var faktisk den aller første jeg prøvede på hi hi hvem skulle ha troet det, vendte så tilbage til den efter et hav af kjoleprøvninger.

Har besluttet mig, det bliver den halskæde!

Jo, Frederiksberg skrædderi kan kun anbefales, de er super søde og meget lydhøre overfor ønsker - Rigtig god behandling (og så kan man have kjolen hængende til dagen før - PERFEKT).

0

Del dette indlæg

Super super flot kjole til dig!! Og jeg synes også klart du skal bære din mormors halskæde til. Jeg KNUS-elskede selv min egen mormor, så synes ideen om at have lidt af hendes med sig på bryllupsdagen er rigtig sød. :) Og så synes jeg desuden også den passer rigtig fint til kjolen, både i farve og stil.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg holder med de andre. Du ser kanon godt ud i den kjole. Og selvfølgelig skal du have halskæden på, den har jo en enorm stor værdi for dig. Jeg har selv et par øreringe efter min farmor (der døde 5 år før jeg blev født), som jeg altid har sagt, at jeg skal have på til mit bryllup.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer