MadsB

Ville I benytte jer af en danse App?

13 posts in this topic

Hej alle kommende Brude & Gommer.

Vi er i fuld gang med at udvikle en App, der kan lære jer at danse en brudevals trin for trin. Her er tale om en helt ny måde at lære at danse på,

som, udover at spare jer for en masse penge, letter læringsprocessen.

Om cirka 12 uger skal vi bruge 25 par, der kan hjælpe os med at teste App'en. Hvis dette kunne have interesse, så kan I sende mig en mail på danseapp@hotmail.com.

Med venlig hilsen

Mads

0

Annonce ♥

Der findes vist allerede en... vi har lært trinene på min kærestes iphone.

0

Jeg tror godt, jeg ved, hvilken App du mener. Er det ikke den, hvor man ser et par danse, og en mand der underviser?

Vores App er bygget anderledes op, så den gør det muligt at danse pænt forstået på den måde, at man ikke har problemer med at følge rytmen, med korrekt fodarbejde ej heller med at bruge hele gulvet. Derudover lærer manden at lede damen. App'en er med andre ord bygget op som den undervisning, man ville modtage, hvis man betalte for enetimer på en danseskole. Slutresultatet bliver derfor mere professionelt.

0

Nej, det er med animation af fødder, som man følger :cheerleader3:

Måske ikke så professionelt - men enkelt.

0

Annonce ♥

Jeg er frisk på at prøve den, alt hvad der kan få H2B til at slappe lidt af i forhold til dansen tager jeg imod :cheerleader3:

Jeg har sendt en mail til dig Mads.

0

Hej Mads

vi er også friske på at prøve den.. sender dig en mail nu :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: så kan det være at H2B kan slappe lidt mere af

0

Hejsa....

Jeg tvivler lidt på, at behovet for endnu en app er tilstede :) Der findes tonsvis af info på nettet omkring hvordan man danser brudevals, der ligger videoer på YouTube, hvor bla Bill Holmberg viser hvordan man gør etc.

Uden at male fanden helt på væggen her, hehe ...... jeg tror måske I er lidt igang med at opfinde ny vin på gamle flasker ;) .... jeg syns umiddelbart, der mangler lidt forudgående markedsanalyse og er lidt bange for, at hvis planen om at tjene penge på den er målet, så vil I nok blive pænt skuffet - sry :)

Edited by MariaSchmidt
0

Hej Maria,

Tak for din feedback. Vi er udemærket klar over, at der findes et hav af dvd'er, der underviser i brudevals. Jeg har dog selv undervist i dans i over 10 år på de to mest anerkendte dansestudier i USA, og jeg ved derfor, at det ikke er muligt at lære at danse en komfortabel og velgennemført brudevals efter selvstudie på dvd. Vores app tager højde for dette og tilfører mere værdi ved at tage brudeparrene i hånden igennem hele læringsprocessen, og helhedsindtrykket bliver derefter.

0

Annonce ♥

Hej Maria,

Tak for din feedback. Vi er udemærket klar over, at der findes et hav af dvd'er, der underviser i brudevals. Jeg har dog selv undervist i dans i over 10 år på de to mest anerkendte dansestudier i USA, og jeg ved derfor, at det ikke er muligt at lære at danse en komfortabel og velgennemført brudevals efter selvstudie på dvd. Vores app tager højde for dette og tilfører mere værdi ved at tage brudeparrene i hånden igennem hele læringsprocessen, og helhedsindtrykket bliver derefter.

Jamen respekt for din baggrund :) Altså var nu heller ik så meget for at slagte projektet helt, haha .... men jeg arbejder med marketing og konceptudvikling til hverdag og ville bare lige give min indgangsvinkel :) Tror mange tænker, at det drejer sig om 2 minutters dans tops .... og det skal jo bare se nogenlunde ud - det er jo ikke royalt bryllup det her med tv dækning til 2 mio. danskere, så det skal være til perfektion :P Det er ens familie og venner og sker der en smutter, så går det nu såmænd også :)

Men hey .... velkommen til endnu en app derude i junglen, hehe.

Edited by MariaSchmidt
0

Tror mange tænker, at det drejer sig om 2 minutters dans tops ....

Det er de færreste der får lov at danse brudevals i 2 minutter. :thumbsupsmileyanim: Jeg tror at dem der vælger at øve brudevals (det er ikke alle) udover lige at høre den nogle gange og prøve nogle få gange hjemme i stuen og tager danseundervisningen, ikke vil undvære den fordi det er noget de kan se tilbage på.

0

Hej Maria

Ja, man danser 2 måske endda kun 1.5 minutter, men derfor må den godt se flot ud og frem for alt, være let og overskueligt at lære, hvis man som par, har taget den beslutning at danse en brudevals.

Det betyder ikke en pind om man danser et trin forkert, for har man lært trinene korrekt fra starten af, hopper man bare ind i dansen og rytmen igen og danser videre.

Kunne du og din partner, ikke have lyst til at være med til at teste vores App?

0

Hej Mads, min kæreste er VILD med apps, så det kunne godt være noget for os. :rolleyes: Kan den også bruges til Ipad, eller er den kun til Iphone?

VH Agnethe

0

Annonce ♥

Hej alle kommende Brude & Gommer.

Vi er i fuld gang med at udvikle en App, der kan lære jer at danse en brudevals trin for trin. Her er tale om en helt ny måde at lære at danse på,

som, udover at spare jer for en masse penge, letter læringsprocessen.

Om cirka 12 uger skal vi bruge 25 par, der kan hjælpe os med at teste App'en. Hvis dette kunne have interesse, så kan I sende mig en mail på danseapp@hotmail.com.

Med venlig hilsen

Mads

Helt sikkert :)

0