Sign in to follow this  
Followers 0
carinablicher

ville vinde et eventyrligt bryllup

9 posts in this topic

Hej Zillaér

sys lige i skal have denne historie med

I januar i år deltog vi i en konkurrence som Skala.fm havde kørende i radioen.

ja konkurrencen gik ud på at vinde et eventyrligt bryllup hvor festen ville blive holdt på Hindsgavl slot, du skulle selv designe din kjole sammen med Tina Bill, bryllupsrejse, kørsel, fortograf, ringe.... ALT!!!

Man skulle tilmelde sig i januar og det var vi enige om at prøve selvom vi godt var klar over at der nok var mange der ville prøve og chancen derfor ville være ret lille! vi sendte et billede ind og jeg skrev lidt om os!

MEN sørme om de ikke ringede fra radioen og sagde at vi var i finalen cheerleader3.gif vi skulle så i radioen og deltage i en par test (vi var med uanset resultatet) men vi scoreder også 8 ud af 10 respekt.giftesten gik ud på at jeg i forvejen havde fået nogen spørgsmål og svarede på, og H2B skulle så se om han kunne gøre kunsten efter.

vi 15 finale deltager og alle skulle igennem radioen, en hver morgen i 3 uger, det var sjovt at følge med i

vi var i avisen, på nettet, og og artikler på avisens hjemme side haha.gif det var squ sjovt

SÅ skulle der stemmes

efter at det sidste par havde været igennem den sidste fredag gik afstemningen igang! der kunne stemmes hverdag i 2 uger og der kunne stemmes hvert min.blink.gif puha, så galte det bare om at logge en masse til at stemme.

vi havde gang i ALT, plakater, oprettede en FB gruppe http://www.facebook....2030372231?ap=1 og fik faktisk rigtig mange medlemmer, folk vikendte havde fået venner, familie kolleger til at stemme, det var så vild og vi var/er så taknemlige, de gjorde virkelig et stort indsatsrespekt.gif

der blev stem og stemt og stemt og stemt og stemt og stemt og stemt og stemt og stemt og stemt og stemt og stemt og stemt og stemt og stemt og stemt!!!!!

da vi var inde i anden uge var vi på skiferie hvilket var vild nervepirrende, men skiferien var jo planlagt året før og hvem vidste vi kom med i en konkurrence. vi stemte dog også derfra!!!!!

efetr vi havde stemt i 2 uger og ventet i en uge kom resultatet, vinderen blev vækket kl. 4 om morgnen og det var desværre ikke osboohoo.gifdet var så mærkelig at vågne den morgen og ikke vide noget!!!

men vi vandt ikke... øv!!!!

min kæreste var så sød og kom med blomster og sagde at det kunne også være et eventyr at planlægge vores egen bryllup ENGANG!! og det må man jo sige at han havde ret i, vi laver bare selv vores eventyrs bryllup!

hvad jeg ikke vidste var, at jan hav de jo spurgt min far nytårsaften om tilladelse til at fri til mig (dette var inden konkurrencen)

han havde været ude at købe ringe uden at jeg vidste det (inden konkurrencen)

han havde haft ringene med på skiferie (under konkurrencen)

han havde ringene med op til nogen venner (efter konkurrencen)

og han friede så i marts (efter konkurrencen)

under hele rejesen med denne konkurrence kom der utrolig mange mærkelige spørgsmål fra H2B som fx. hvad nu hvis man i forvejen har ringe, det sys jeg jo kunne være lige meget for det havde vi ikke (troede jeg)!!!

vinderen af konkurrencen skal giftes den 22 oktober 2010

tillykke til dem

misundelse er grim tingpokey.gif

0

Annonce ♥

ej hvor en sød historie, som i senere kan fortælle børn og børnebørn :D. Men skidt pyt med at i ikke vandt. For i arrangere da bare jeres eget drømmebryllup, som bliver 10 gange bedre end det i kunne havde vundet, fordi i har haft tid og lyst til selv at planlægge det

0

du kan tro min datter på 6 var sikker på at vi vandt for så skulle vi være prinsesser på slottet biggrin.gif

men ja du har helt ret, det bliver godt at vi har tid til at planlægge og glæde os, så vi for et drømmebryllup alligevel som endnu kommer til at vare en ugetoot.gif

0

Annonce ♥

Jeg var 99% sikker på at jeg kunne kende jeres billede fra den konkurrence!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde også tilmeldt os til konkurrencen, men vi kom ikke med i finalen.. Jeg var dog inde og læse om alle finaleparrene, og synes bare jeres historie var rigtig sød..

Men TILLYKKE med at i alligevel skal giftes selv om i ikke vandt konkurrencen.. :loveshower:

0

Annonce ♥

Ej hvor hyggeligt at her er en der har fulgt med. bearhug.gif

og tusind tak!!

puha det var nervepirende at være med, i det ene øjeblik var man sikker på at man havde nok stemme, det næste øjeblik var man ikke så optemistisk!

vi for ikke noget bryllup til 300.000 kr. og vi for ikke lige forløblig en bryllupsrejse men vi for et bryllup vi glæder os rigtig meget til og er lige som det skal være efter vores drøm!!iloveyou.gif

0