påskesen

bryllupskage

11 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Hvor har /skal i hen og prøvesmage bryllupskager ? syntes ikke rigtig at jeg kan finde så mange steder? Vi bor i Kbh. men skal giftes i Odense, så hvis der er nogen der kender til nogle steder må i meget gerne give lyd :)

mvh. Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

"Sweet valentine" i København har prøvesmagning på forskellige dage - man kan finde datoerne på hjemmesiden af samme navn. Jeg kender et par der havde kage fra hende til deres bryllup og de var fuldt ud tilfredse med det hele. De har i hvert fald anbefalet mig at prøve hendes kager.

Så der findes i hvert fald nogen der har prøvesmagninger. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var hos Kagekompagniet og prøvesmage men ved af erfaring at du bare kan skrive bryllupskage på google og så ringe til de forskellige steder der popper op.

Skal dog siges at selvom vi var ude hos Kagekompagniet og de havde mange rigtig gode muligheder valgte vi dem fra. Synes de var alt for dyre. Vi valgte at skrive ud på facebook om der var nogen der kendte nogen :rolleyes:

Vi får nu bryllupskage til halv pris af Kagekompagniet men har ikke nået at prøvesmage først da vi var så sent ude. Men vi stoler på de anbefalinger vi har fået omkring hende :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer