Guest Maiken Bagger

Endelig kom kjolen til at sidde pænt....

20 indlæg i dette emne

Hele kjoleprocessen har for mig været et mareridt rent ud sagt...

Da jeg er skilsmissebarn, har jeg aldrig haft drømmen om et bryllup og dermed aldrig drømmen om en brudekjole. Alligevel sagde jeg dog ja til min dejlige kæreste og valgte at kaste mig ud i det jeg troede skulle være fantastisk, men men men...valget af min brudekjole har været alt andet!

Jeg anede ikke hvad jeg gik efter, fik aldrig rigtigt suset i maven, stod i et dilemma om jeg skulle vælge en kjole jeg kunne lide eller en kjole jeg vidste alle andre plus min kæreste ville kunne lide og hver gang jeg kom i en kjole kunne jeg ikke forstille mig i den på selve dagen.

Jeg besluttede mig dog langt om længe for en kjole og bestilte den hjem, men havde ikke andet en tvivl i maven. Veninder, søstre, mødre, de ansatte i Nicolai sagde alle at jeg så fantastisk ud og lignede en drøm, men jeg kunne simpelthen ikke se det. Ventede næsten 4 måneder på at få den hjem og konstatere så at den bare er ALT for stor og jeg var grædefærdig. Heldigvis fandt vi en fantastisk skrædder og i dag er jeg blevet ejeren af en fantastisk brudekjole takket være hende.

Smider lige nogle billeder...Har ikke sko på på billederne, men bliver lige hævet 12 cm, så tror længden kommer til at passe:-)

post-44112-0-20153800-1311607035.jpg

post-44112-0-44827100-1311607043.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er i bare søde alle sammen...Dejligt at få en masse søde ord med på vejen og få af vide at man ser godt ud :rolleyes:

Især efter sådan en omgang jeg har været igennem.

Nu glæder jeg mig bare til dagen, hvor min kommende mand skal se den. Efter alle jeres rosende ord, er jeg sikker på

at han vil kunne lide den. Det en rigtig dejlig følelse at have.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer