cjam

Anbefaling

5 indlæg i dette emne

Hej alle medsøstre:-)

Vi er så småt igang med at finde et band/duo der er super gode. Vi tænker lidt en duo (for at holde en rimelig pris) der spiller 80-90ér musik, både dansk og udenlandsk. Vi er ikke til orgel i hjørnet og DJ men mere til en duo der kan skabe en fest efter middagen:-)

Er der nogen der kender et godt band til rimelig penge som spiller på Sjælland?:-)

kh. Anne Marie.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er ikke til orgel i hjørnet og DJ men mere til en duo der kan skabe en fest efter middagen:-)

kh. Anne Marie.[/size][/font]

Så det mener du ikke at en DJ kan :thumbsupsmileyanim: Nej jeg forstår hvad du mener. Vi kan ikke, udover pianistdelen, konkurrere med livemusik hvis det er det man ønsker. Til gengæld kan vi konkurrere på spilletiden og bredden i musikken.

Mit bud ville være Back to the 80's som vi efterhånden som en tradtion spiller sammen med i oktober men der vil såvel budgettet som de fysiske faciliteter nok komme til kort. Du kunne prøve at tale med Heidi og Michael fra Sikken Fest, der er en duo.

0

Del dette indlæg

Hey mand .... du kan da også prøve at ringe til ham der den liderlige smørtenor Penis Michael Bjørnson (sry nu Monet) og Mariah !! :D haha. Hun har lige lavet en ny single ..... Mariah Donna el lign .... jeg er sikker på, at hun gerne vil ud og give et nummer som PR, da den helt sikkert kommer til at floppe! :P

0

Del dette indlæg

Jeg har en kusine, der spiller i greatesthit.dk De spiller en masse hitmusik og plejer at have en liste med, hvor de beder gæsterne krydse af, hvad de vil høre, så man får indflydelse på musikken. De synger og spiller super - jeg har hørt dem nogle gange. Jeg aner ikke, hvad de koster, men prøv at kigge på greatesthit.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey mand .... du kan da også prøve at ringe til ham der den liderlige smørtenor Penis Michael Bjørnson (sry nu Monet) og Mariah !! :D haha. Hun har lige lavet en ny single ..... Mariah Donna el lign .... jeg er sikker på, at hun gerne vil ud og give et nummer som PR, da den helt sikkert kommer til at floppe! :P

Nu er det jo ikke Arto.dk det her men et seriøst bryllupsforum. :rolleyes: På samme må man sige at Michael og Maria er seriøse musikere. Det er de færreste musikere m.v. som sætter alt (hus m.v.) på spil for at gøre det de brænder for: At udgive et album, hvad de gjorde udelukkende finansieret af private midler. Det kan man næsten kun have respekt for og personligt mener jeg også at albummet, som var deres første, er ganske flot. Jeg har ikke hørt Marias nye single men jeg ved at hun kan synge og der er næppe tvivl om at de ikke er helt billige og formentlig kan springe ethvert bryllupsbudget.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer