Guest Shedevil

Den grimmeste kjole i har set!?

46 indlæg i dette emne

I et forum FYLDT med fantastisk smukke kjoler på helt eminent underskønne quinder, så kunne det da være meget sjovt at få lidt grimme kjoler på banen... :cheerleader3:

Det er ikke en tråd til at svine hinandens kjoler og udlevere andre brugere - det er udelukkende ment som sjov og ballade - find en kjole på nettet som DU mener fortjener at være i Hall Of Shame..

Lad os se skrækkelighederne og grine af dem sammen - og glæde os over at VI har fantastiske kjoler... :cheerleader3:

Happy hunting!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er sjovt der her :cheerleader3:

De her to har lige rigelig kavalergang! :b223:

post-44172-0-83237400-1312154589.jpg

grimkjoole.bmp

Og det her må bare være en joke!?! :o it must be!

post-44172-0-41050500-1312154634.jpg

Og den her er nogle gyselige bridesmaiddresses, men bruden til højre bliver nok lidt udfordret når hun skal danse brudevals :griner:-

post-44172-0-11206500-1312154647.jpg

Det var det for nu - men hvor er det sjovt at kigge efter -HAHA-

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

De der store kjoler med masser og masser af fylde og en del bar hud har jeg set et program om i TV. De er Gypsies i England, der ofte bruger disse. Pigerne sparer sammen til deres drømmekjole nærmest hele livet. Har tit korset mig over dem, men efter jeg så programmet blev jeg mere åben og forstående over for kulturforskelle og normer - så jeg synes ikke de er så slemme mere :)

Generelt går pigerne/damerne i meget udfordrende tøj til fest. Det er en bare en del af sådan-gør-man. De er tilgengæld absolut slet ikke let på tråden eller nemme. Deres kultur er ret gammeldags på netop det punkt (at man finder sig en kæreste, bliver gift, får lov at være intime og bo sammen)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De der store kjoler med masser og masser af fylde og en del bar hud har jeg set et program om i TV. De er Gypsies i England, der ofte bruger disse. Pigerne sparer sammen til deres drømmekjole nærmest hele livet. Har tit korset mig over dem, men efter jeg så programmet blev jeg mere åben og forstående over for kulturforskelle og normer - så jeg synes ikke de er så slemme mere :)

Generelt går pigerne/damerne i meget udfordrende tøj til fest. Det er en bare en del af sådan-gør-man. De er tilgengæld absolut slet ikke let på tråden eller nemme. Deres kultur er ret gammeldags på netop det punkt (at man finder sig en kæreste, bliver gift, får lov at være intime og bo sammen)

Hvornår bliver det sendt?

0

Del dette indlæg

Op til Williams og Kates bryllup - det hed: My big fat Gypsy Wedding". Faktisk blev de familier diskrimineret rigtig meget af feststeder mm. Blev lidt gal over denne form for "racisme"

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ET eller andet sted synes jeg faktisk det er federe med en "grim" kjole, der er tro på hvem man er som person end en kedelig ligegyldig kjole.... Men ja, der er bestemt kjoler herinde der er MEEEEEEEEEEEEEEEEGET langt fra min person

0

Del dette indlæg

Op til Williams og Kates bryllup - det hed: My big fat Gypsy Wedding". Faktisk blev de familier diskrimineret rigtig meget af feststeder mm. Blev lidt gal over denne form for "racisme"

Jeg har ikke selv set det, men jeg mener da at have set trailers for det lige for nylig, så måske er der en genudsendelse. Det bliver vist sendt på tv3.

0

Del dette indlæg

Tråden var bestemt heller ikke ment som andet end sjov og spas! :)

Vi er jo allesammen forskellige og har forskellig smag - heldigvis!! :cheerleader3:

Men derfor kan man jo godt grine lidt af det tossede, skøre, grimme, mærkelige osv som folk vælger at blive gift i!

Min konfirmationskjole kunne godt have været med i tråden... :griner:-

Fandt også den her:

138954680-13104714.jpg

Eller hvad med den her:

131467560-06125402.jpg

Og sidst (Ihvertfald lige nu) men langt fra mindst:

130473860-06125451.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer