Sign in to follow this  
Followers 0
MunkVerner

hvordan er nu lige?

7 posts in this topic

Er der nogle regler for hvordan det skal se ud eller er der nogle traditioner man skal være ops på?

Må jeg se jeres?

0

Annonce ♥

Den danske tradition er bare, at gæsterne under middagen begynder at kalde/synge efter at se brudens strømpebånd, hvorefter hun må op på stolen, hive op i kjolen og vise det. Der er frit valg på alle hylder mht hvordan det ser ud. Mange vælger blåt, for på den måde at få integreret det blå.

Jeg syntes dog, det var alt for kliché med et blåt strømpebånd, så jeg valgte dette i stedet :)

post-45668-0-12304700-1312193473.jpg

Og det er det :bunny_4:

Edited by Malouski
0

mit var sort.

havde ikke lyst til at hive så meget op i kjolen mens jeg stod på en stol så i løbet af aftenen fik min mand det på og så da de råbte om strømpebånd, så stillede han sig på stolen og vidste det frem - det var meget morsomt.

0

mit var sort.

havde ikke lyst til at hive så meget op i kjolen mens jeg stod på en stol så i løbet af aftenen fik min mand det på og så da de råbte om strømpebånd, så stillede han sig på stolen og vidste det frem - det var meget morsomt.

:griner:-:griner:-GP Kan godt se morskaben i dét :griner:-

0

Annonce ♥

Jeg har valgt et strømpebånd med mål flag og dæk hængene fra, da min kæreste er Racerkører og jeg selv er meget inde i motorsport :)

0

Mit strømpebånd er bare hvidt - regner dog med, at jeg syr en blå sten i midten af sløjfen :)

Tror ikke, at vores gæster kender til den med, at strømpebånd skal vises - men det gør mig nu ikke noget :thumbsupsmileyanim:

0

Uh håber ikke at der er nogen der midt under middagen beder om at se mit strømpebånd :huh:

Jeg har nemlig store planer om The fantastic Bridget Jones mormor trusser så jeg kan få den helt rigtige figur. I ved den slags med ben :wink:

Så skal jeg ihvertfald have strømpebåndet langt ned :c166:

0