yousofine

36 timers polterabend <3

27 indlæg i dette emne

Min skønne polterabend... 00000858.gif Fra fredag kl. 18 til søndag kl. 06

Kapringen:

Jeg havde ingen anelse OVERHOVEDET. Jeg vidste hvad flere af mine venner skulle den weekend. Der var en, der skulle til Nordjylland med svigerfamilien og en, der havde jobs (musiker) og en, der skulle lave forsøg til speciale.

Fredag: Jeg skulle spise hos svigermor med HTB og svigerveninde (min kærestes søster er lige så meget min veninde blush.gif) . HTB er totalt underlig hele dagen, og det er han normalt ALDRIG! Han er åbenbart lidt spændt på om det hele kommer til at spille. Jeg får arrangeret, at vi skal i IKEA inden middag, og det stresser ham nok lidt, for vi skal jo hjem til svigermor til tiden ;)

Hjemme hos svigermor sidder vi i sofaen og hygger. Min svigerveninde viser nogle videoer hun har optaget på sit videokamera og piller lidt rundt med det (hun filmer mig så finder jeg efterfølgende ud aftunge.gif)

Pludselig lyder der en larm, en råben og en skrigen ude på gaden. Jeg kigger lidt irriteret op og ser et skilt, hvor der står: "Canazei er mit opium"

Jeg står på snowboard hvert år i Canazei -eeeelsker det.

Jeg bliver helt forvirret og tænker: "what?!" Og nej, jeg tænker underligt nok slet ikke polterabend! Så ser jeg en masse andre skilte, der banker mod ruden og der bliver råbt og skreget.

Jeg kigger ud af vinduet og ser alle mine skønne, skønne venner.

post-46408-0-20545300-1312207761.jpg

post-46408-0-21723600-1312207818.jpg

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver enormt rørt og bryder faktisk helt grædende sammen. Det er de dejligste mennesker og tænk, de står der alle sammen. At de har kunne koordinere og aftale. Det er så flot.

Der er en veninde, der er kommet hjem fra Tyskland, hvor hun bor nu. Og en ven, der er kommet fra Jylland. Og der er der alle sammen. Det var så rørende at se de mennesker, der betyder så meget for mig -samlet et sted. Så jeg græd helt vildt og grinte og var helt ude af den loveshower.gifcheerleader3.gif7himmel.gifboohoo.gifheart.gif

Alle skiltenes udsagn er noget, jeg "har" med de forskellige mennesker. Altså noget vi siger, noget jeg mener, noget indforstået, en joke osv. Det var meget rørende.

post-46408-0-56971600-1312208149.jpg

post-46408-0-43244900-1312208153.jpg

post-46408-0-12845300-1312208163.jpg

post-46408-0-80359100-1312208167.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Afgang:

Endelig fik jeg bevæget mig ud af døren og krammet dem alle. Jeg skulle aflevere, pung, telefon og nøgler og så blev jeg sat ind i en bil med en øl. Jeg var meget overvældet og både græd og lo.

m

Vi kørte nord på og jeg fik en mistanke om, at vi skulle til Sverige eller en venindes sommerhus. Veninden bor i udlandet, så det ville være helt vildt, hvis det var hende...

Det var det!!! Hun stod klar i sommerhuset med fuld indisk/Bollywood-oppytning og udklædning.

Jeg var helt rundtosset og overvældet, da jeg ankom, det var så svært at følge med, så jeg smed mig i græsset, trak vejret og blev til stede. Så lå jeg lidt der med en af mine venner.

(Jeg synes ikke jeg kan uploade billeder af andre -på den anden side ligger de jo på Facebook... hum, hum. Nåh, men har valgt at beskære dem)

Jeg blev også dressed up i sari og bruncreme,og så var der eller Bollywoodfest.

Skøn, skøn mad, grill, salater, vin en masse.

post-46408-0-57170500-1312224574.jpg

post-46408-0-15702700-1312224579.jpg

post-46408-0-82815700-1312224584.jpg

post-46408-0-51696300-1312224621.jpg

post-46408-0-21716200-1312225186.png

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bollywoodmusikvideo:

Efter mad og hygge blev der gjort klar til at vi skulle lave en bollywoodmusikvideo. Det var megasjovt. En af mine venner var instruktør og gav på skift folk klip, de skulle danse.

Jeg startede med at ligge på gulvet, hvor alle så viftede med deres hænder over mig. vi var også ude i grupper og forberede små danse sekvenser og der var fælles dans til omkvæd osv.

Virkelig underholdende, og folk var så engagerede og PÅ.

post-46408-0-42507900-1312224952.jpg

post-46408-0-69975100-1312225008.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Konkurrence:

Efter videooptagelser kom min veninde ind i fuld laboratorieoutfit: kittel, handsker, briller. Med små kemiske glas, tøris der røg op af en kasse og rør med advarselskryds på.

Jeg fik bind for øjnene og skulle dufte til små rør med krydderier i.

Det var jeg ret god til og duftede faktisk alle rigtigt. Der var blandt andet stødt koriander, kanel, kardemomme, nellikker, hvidløg, anis, kommen.

Jeg vandt en skøn kogebog af Christian Bitz.bitzcover.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vild fest og nøgenbadning:

Efter de to indslag var der bare fest, dans og mere vin. Det var helt fantastisk god stemning og alle hyggede sig med hinanden -på trods af, der var flere, der ikke havde mødt hinanden før. Vi var forresten 13 i alt.

Det er svært at beskrive (blev vist også lidt fuld) men en god fest var det.

Vi sluttede af med at være fem, der gik på stranden og badede i bølgerne. Selvfølgelig havde vi skiltet med, hvor der står: "Hvem sagde nøgenbadning?"

Jeg tror klokken var omkring 05-06 jeg faldt om kuld med en ven og en vinden på en sofa. Meget hyggeligt, meget varmt og meget svært at sove ordentligt :-D

Jeg havde forresten i løbet af aftenen spurgt hvor meget vi skulle feste. Jeg havde jo ingen anelse om hvor længe det varede, hvornår det sluttede og hvor meget jeg skulle holde igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mer, mer, mer!!!

Hvor lyder det bare skønt :thumbsupsmileyanim:

Min veninde har lige ringet og spurgt om jeg har set Se og Hør med beskrivelserne af Tina Lunds PA, sælge kys på Strøget, klædes ud som kanin til paintball så alle kan skyde på hende osv :rolleyes:

Men jeg glæder mig til fortsættelsen :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mer, mer, mer!!!

Hvor lyder det bare skønt :thumbsupsmileyanim:

Min veninde har lige ringet og spurgt om jeg har set Se og Hør med beskrivelserne af Tina Lunds PA, sælge kys på Strøget, klædes ud som kanin til paintball så alle kan skyde på hende osv :rolleyes:

Men jeg glæder mig til fortsættelsen :loveshower:

Aij, hvor lyder det bare lamt :)

nu når de andre er begyndt at kommentere så må jeg jo lige spørge. Hvordan klarede de pink sko fra Vejen så strabadserne :thumbsupsmileyanim:

De klarede det fantastisk! En ny hæltut i ny og næ gør meget.

Og faktisk var de fine pink Louboutins på hele lørdag aften/nat til min polterabend.

Ej hvor lyder det fedt! Glæder mig til at høre hvad lørdagen stod på :cheerleader3:

Det var virkelig skønt. Beretningen fortsætter nu...

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lørdag morgen:

Lørdag morgen var der skøn morgenmad i bragende sol på terassen. Folk luskede rundt og tog tøj på, og jeg fik overrakt en pose med et par cowboybukser, et par læderstøvler og en skjorte.

Så fik jeg pistolbælte, pistol og hat på og så var cowboytemaet ret tydeligt.

Vi fjollede rundt og skød med legetøjspistolerne, og jeg havde en klar fornemmelse af at det her godt kunne komme til at indeholde en hest...

Jeg er IKKE glad for heste. Jeg synes, de er store og farlige, og jeg har ikke reddet. Men jeg gad godt... Jeg godt galoppere ud over sletterne blush.gif

Min svigerveninde rider, så det var oplagt at tænke, at hun havde sat noget i værk.

post-46408-0-08378900-1312290337.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De klarede det fantastisk! En ny hæltut i ny og næ gør meget.

Og faktisk var de fine pink Louboutins på hele lørdag aften/nat til min polterabend.

Okey - Det svar havde jeg ikke regnet med - Men jeg havde heller ikke regnet med at du beholdt dem på hele aftenen/natten i Vejen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(så er det vist på tide at fortsætte...whistling.gifblush.gif Har lidt småtravlt med planlægningen)

Lørdag formiddag - ridetur

Vi kørte til Klampenborg og hele turen på motorvejen gik med at "skyde" på hinandens biler med legetøjspistoler og svinge med hattene ud af vinduet. Pissesjov biltur hvor vi på skift overhalede hinanden og hang ud af vinduet tunge.gif

Ved Dyrehaven stod der en række heste klar til os og med bankende heart.gif nærmede jeg mig dem.

Det var en KÆMPE overvindelse at sætte mig op på den.

Der er et før-billede!

post-46408-0-86232300-1313226868.jpg

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi red så afsted i Dyrehaven i det smukkeste vejr.

Første gang hesten satte i trav gled jeg ned af siden af den blink.gif

Jeg kunne overhovedet ikke sidde fast og klamrede mig til den. Jeg var sikker på jeg skulle ryge af.

Lidt efter lidt fik jeg dog fat i at ride letridning og det gik bare SUPER Girl%20Power.gif Styrede det med hård hånd og blev helt vildt glad for at ride og hesten. Galoppere gjorde vi naturligvis ikke, men-jeg-tror-måske godt-jeg-gad-prøve-lidt-endag-hvis-det -var-at-jeg-ligesom-turde-bare-en-lille-bitte-smule :)

Det var virkelig hyggeligt at ride gennem skoven mellem rådyr og trækroner og så i så stor en flok. vi var vist omkring 10 og så var der nogle af mine venner, der var et andet sted og lave noget hemmeligt!whistling.gif

Se! Med en hånd!

post-46408-0-11069700-1313227194.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lørdag eftermiddag

Efter rideturen gik turen et lille stykke vej. Her skulle gik drengene i forvejen, og da jeg kommer rundt om hjørnet... Så står de i bar overkrop spændt for en hestevogn med et væld af farvestrålende heliumballoner! cheerleader3.gifballoons.gif

Det var SÅ sejt!!!! Næsten det bedste indslag på hele dagen 7himmel.gifbiggrin.gif Elskede det.

Her står jeg op i vognen og svinger pisken over dem badgirl.gif

post-46408-0-20374500-1313227358.jpg

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frokost i Dyrehaven.

Dem, der ikke var med ude at ride havde gjort den lækreste frokost klar.

Vejret var helt perfekt, varmt og strålende sol.

En af mine venner havde arrangeret Ego. Perfekt spil til en polterabend. Alle fik tre lapper papir med henholdsvis tallende 1, 2 og 3 på. Jeg læste så et spørgsmål om mig/mine holdninger og tanker op, og der var så tre valgmuligheder.

Fx: Er det vigtigste for mig at folk har:

1) humor

2) ansvarlighed

3) spontanitet.

Alle valgte en seddel med det tal på, der svarede til det svare, de troede jeg ville give. Så åbnede vi hænderne samtidigt og så hvem, der havde svaret det samme som mig.

Dem, der havde svaret rigtigt, fik et point.

Vi grinte rigtig meget af en af mine venner, der fik de første 10 forkerte, og drillede ham med, at han var min dårligste ven. Hi, hi. Sandheden er, at han kender mig rigtig godt, og at det var skidesvære spørgsmål, hvor også jeg var i tvivl.

Vinderen (efter en lang række spørgsmål) vandt en biograftur med mig.

Spørgsmålene gav rigtig gode snakke og vi var både rundt om de stores spørgsmål om hvor grænsen for utroskab går, hvordan man ville tackle det, hvis en partner var utro, hvad man tænker om at kunne være tro, hvordan man er lykkelig i et parforhold, og hvordan man sætter den anden fri.

Jeg kan fortælle, at jeg har et MEGET afslappet forhold til det hele og er ikke i besiddelse af snerten af jalousi.

post-46408-0-11330700-1313227973.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Afslapning og masser af tid

Jeg elskede, at vi bare havde hele eftermiddag uden run på. Vi slappede af, talte (rigtig meget) og bare hyggede os.

Der var ind imellem sjove indslag -som fx det meget platte spil "at spille tissemand". Det gik ud på at kaste ringe over pinde -med kondomer på.blush.gif

Folk nød bare eftermiddagen, og jeg blev flere gange så rørt og varm om hjertet af at se alle mine skønne, skønne venner samlet. At de hyggede sig med hinanden og havde det så godt.

Vi snag og spillede også guitar. Så skøøøønt!whistling.gif

post-46408-0-97521300-1313228778.jpg

post-46408-0-22195600-1313228784.jpg

post-46408-0-03848000-1313228791.jpg

post-46408-0-35797300-1313228802.jpg

post-46408-0-50424900-1313228809.jpg

post-46408-0-39950000-1313228832.jpg

post-46408-0-88230000-1313229109.jpg

Redigeret af yousofine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer