Kisberg

Gaver til mine polterpiger

3 indlæg i dette emne

Jeg var så heldig at have den mest fantastiske polterabend i lørdags - de tog totalt fusen på mig og jeg havde den bedste vildeste dejligste dag ever!! Og nu vil jeg gerne takke de 17 piger, der gjorde det så fantastisk - ved de havde strukket sig og gjort deres ypperste og de har planlagt det siden februar!! Wow.. Jeg er så "blown away" over hvor meget de havde gjort ud af det. Jeg vil gerne takke dem med en lille ting - den må ikke være for dyr (jeg tænker højst 100 kr. per mand) og kan evt. være hjemmelavet (jeg hører til krea-folket og regner min symaskine for én af mine bedste venner;o).. Men hvad siger TAK mere end noget andet?

Håber I kan komme med nogle gode input - jeg er lidt tør for ideer, især fordi det gerne må være noget alle bliver glade for (aldersmæssigt spænder de fra 17-65 år!).

Tak på forhånd:o)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du er dygtig til at sy, hvad så med en hårpynts-ting eller en stofblomst eller lignende til at sætte på tøjet? Måske inspireret af nogle af de meget fine bælter, smykker, hårting man kan finde her på siden? Og så finde den helt rigtige farve til den helt rigtige pige?

0

Del dette indlæg

Det er en sød tanke af dig at du vil give alle pigerne en gave. Har ikke de store gaveidéer men hvad med at få lavet et kort til alle fra din polterabend. Hvis du har billeder fra PA kunne du til hver enkelt finde et billede hvor du er sammen med personen. I kortet kan du skrive tak for en fantastisk polterabend og for alt det arbejde de har lagt i den for at du skulle have en dejlig dag, og hvad du ellers kunne have lyst til at skrive. I kortet kunne du også skrive noget personligt til modtageren.

Det er da noget som passer til alle aldre og ikke er for dyrt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer