Guest janni+2

Hvis ikke bonderoser

10 indlæg i dette emne

Hejsa Piger

På torsdag skal jeg bestille blomster til min buket og bordpynt. Min buket skulle blive noget i stil med denne:

post-41835-0-40173100-1312264482.jpg

Men desværre kan de ikke love mig at man kan få fat i bonderoser nu. Jo, men så koster de 45 kr pr stk.

Det er min moster som skal binde vores buketter da hun er blomsterbinder og hun har sikker nogle forslag på torsdag når vi skal snakke sammen.

Men er der ikke nogen herinde som er kloge på blomsternavne. Nogle blomster som minder om en bonderose, som kan erstatte den hvis de ikke kan få fat i bonderosen til mig?

Skal lige siges alle buketter skal være i roser som er de samme som i min buket, dertil laver vi 2 store bukettet i store vaser som skal stå ved væres bryllupskage og gavebord.

Kh Janni

Redigeret af janni+2
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Neeeej - er det rigtigt?? Uh, jeg har baseret ret meget pynt på at der skulle være pæoner (og mange!) til mit bryllup d. 3. september... Er det helt skidt? Georginer er også smukke, men ikke det samme. Dvs. de kan skaffes, men til overpris? Hvor ligger sæsonen for disse skønheder, nogen der ved det? Synes ikke jeg kan google mig frem til det.

Kisberg

0

Del dette indlæg

Neeeej - er det rigtigt?? Uh, jeg har baseret ret meget pynt på at der skulle være pæoner (og mange!) til mit bryllup d. 3. september... Er det helt skidt? Georginer er også smukke, men ikke det samme. Dvs. de kan skaffes, men til overpris? Hvor ligger sæsonen for disse skønheder, nogen der ved det? Synes ikke jeg kan google mig frem til det.

Kisberg

De bonderoser vi har i haven blomstrer så vidt jeg husker i juni...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kisberg

De kan skaffes, helt sikkert men til en høj pris, da de i DK blomstre omkring maj - juni

0

Del dette indlæg

Hejsa Piger

Tak for jeres svar. Der hvor jeg bestille blomster fra, får jeg besked fra i dag om der skal skaffes bonderoser og ellers har vi snakket en tæt rose som de andre min i lysrød.

Ranunkler er desværre også væk, for den var rigtig smuk.

Geoginer er jeg også vild med så den har jeg også haft i tankerne. Men høre hende når hun ringer i dag:-)

Kh JAnni

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer