Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Svært nyhed at håndtere... kan godt forstå du bliver bange for at dine børn bliver tilsidesat af ham i fremtiden... det sker jo trods alt, alt for ofte .. håber hans nye kæreste ved hvad hun går ind til, man skal vist lige se på hvordan ens kæreste er overfor de børn han allerede har, før man får flere med ham...

Ja det er også fordi jeg tænker på de små......og ja hun sætter dagsorden....hun vil ikke bo i vores hus vi ikke kan få slogt så nu har de lejet et rækkehus hvor der INGEN plads er......og ja så passer det hende ikke at møde os.....ja ingen samabejde om børnene....... :wink: Og ja du har ret...det sker alt alt for ofte at de mænd finder en ny kæreste som fuldstændig tager styringen......og jeg er rystet.....!!!!! :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Karina :)

Jeg var nede og snakke med forretningen i går, og var RET heldig.. De havde ikke cremefarvet hjemme i 15x15 men de ville så undersøge om det kunne fås hjem. Og det kunne det!! :cheerleader3:

Så det kommer nok hjem fredag regner de med. OG de er billigere end 2,50,- Mener de var helt nede i 1,50,- faktisk.

Men jeg kommer lige med lidt mere info så vi ved hvor meget der skal sættes ind :):thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey Karina :)

Jeg var nede og snakke med forretningen i går, og var RET heldig.. De havde ikke cremefarvet hjemme i 15x15 men de ville så undersøge om det kunne fås hjem. Og det kunne det!! :cheerleader3:

Så det kommer nok hjem fredag regner de med. OG de er billigere end 2,50,- Mener de var helt nede i 1,50,- faktisk.

Men jeg kommer lige med lidt mere info så vi ved hvor meget der skal sættes ind :):thumbsupsmileyanim:

Hej Mille :)

Jamen hvor er du fantastisk......du er jo en kæmpe hjælp.....og dejligt de kunne få dem hjem......det glæder mig !!!! :thumbsupsmileyanim: 1,50 kr....jamen det er jo helt vildt....!!!!

Du skriver bare når du ved noget....og sende en mail med dit konto nr. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er rødvinen til vores bryllup købt.......vi har drukket os igennem mange supermarkeder og ikke fundet den rette vin endnu.....men så i dag i Rema 1000 var den der pludselig og på tilbud sat ned fra 60 kr til 35 kr...... :thumbsupsmileyanim: Vi har smagt den før.....og synes den var rigtig god - så i dag købte vi 1 flaske for lige at smage den igen og MUMS :loveshower:

Jeg kontaktede så chefen i Rema 1000 og spurgte om vi kunne købe 50 flasker men det var ikke muligt for med den pris satte han penge til..... :unsure: Han sagde " du kan jo købe dem du MÅ nu ( max 6 pr. kunde)" og så skal jeg give dig et tilbud

til maj....... :wink:

Jeg kunne kke lade være med at kontakte min far og hans kone....for måske de kunne hjælpe med at handle lidt ind.....hi hi hi hi og ja min fars kone og jeg kørte afsted efter 12 flasker...... :biggrin:

2 timer senere ringede min fars kone....der havde de været i en anden Rema butik og der var nu købt 54 flasker ind til vores bryllup... :loveshower:

Håber ikke der er nogle af jer der bor i Fr-havn som er sure over de nu ikke kan komme i REma efter Ripasso vin...... :blush:

post-51437-0-72715500-1322764338.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt fedt fedt med rødvinen!!!

De der drikkevarer driver mig også bare til vandvid!!! Det bliver jo bare en KÆMPE post i budgettet!!!

Så SUPER dejligt at i har jeres veloverstået! Og så sødt af din far og hans kone! :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja vi har dælme smagt en del vin nu.......og i dag ramte vi bare rigtigt......kokken havde sagt at en Valpolicella var god til maden så fedt at finde en vin til en god pris......og ja til bryllup må man godt....hi hi hi - alle Rema er tømte..... :cheerleader3: Men ja vi er noget rystet over at vi for 1890 kr. fik rødvin til festen :thumbsupsmileyanim: Vi blev også super glade for at min far og kone hjalp.....!!!! :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak for at du har prøvesmagt vin, og ligefrem flasher valget her inde, min kæreste er nu sendt i Rema efter 6 flasker, efter jeg var der ude i dag, og så at vores Rema også har dem... men jeg kunne kun have 2 flasker på cyklen, med mine 3 indkøbsposer :)

Kan ikke så godt lide rødvin, og min kæreste kan lide al rødvin, så det er rart at få andres mening om hvad der er et godt køb :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STOR GRINER..... :biggrin:-HAHA- Ha ha ha ha Rema 1000 skulle bare vide hvad der sker her på BK......tøm en Rema butik for god rødvin på 2 dage....og nej jeg har ikke været omkring Esbjerg og tømme også..... :cheerleader3: Jeg var lige over at se hos min far i dag og 54 flasker ligger nu klar til vores bryllup og jeg er så glade for vores køb..... :) Fedt at få købt så god en rødvin og fedt at i andre også har fået købt eller synes det er en god vin :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow det var godt nok lækkert, vi skal stensikkert også have en Ripasso fra Valpolicella området. De fleste af denne type koster 70-100 flasken, så det er knageme et godt tilbud i har fundet jer! Tillykke med det :)

Har heldigvis set flere tilbud på, Ripasso vine, her op til jul i forskellige butikker, så hvis der ikke er flere tilbage i rema1000 fordi andre (host host :wink: ) har hamstret er der heldigvis andre muligheder :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow det var godt nok lækkert, vi skal stensikkert også have en Ripasso fra Valpolicella området. De fleste af denne type koster 70-100 flasken, så det er knageme et godt tilbud i har fundet jer! Tillykke med det :)

Har heldigvis set flere tilbud på, Ripasso vine, her op til jul i forskellige butikker, så hvis der ikke er flere tilbage i rema1000 fordi andre (host host :wink: ) har hamstret er der heldigvis andre muligheder :lol:

-HAHA- -HAHA- Ja der er nogle der er hurtig på aftrækkeren.....og hamstre helt vildt......vi har smagt så mange forskellige Ripasso og nu var den der bare lige.....så det var med at slå til..... :biggrin: Tror den kære Rema mand i går græd over så mange han fik solgt....fordi han satte penge til.... :fløjt: Men ja i finde da helt sikkert en god vin fra samme område....for de er super gode og mange siger ogå at efter jul køre de mange tilbud på vin.....så kig efter det der...... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

he he, jeg er med på hamstre-ripasso-til-brylluppet-vognen :cheerleader3: Har I snakket om en bestemt hvidvin? En chardonay af en art ville vel være et nemt valg, fordi mange kan li' det, men det ville måske være passende med en italiensk hvidvin. tænke tænke.....jeg kan ikke komme i tanker om ret mange italienske hvidvine........

hvad er jeres menu, forresten (hvis I har lagt jer fast på noget)? :metteholm <----- lækker bryllupsmad

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi burde måske have en tråd på forum, hvor man kan skrive evt vintilbud ind hehe. Den der hvidvin er også udemærket.

Enig .. så kan os vin-spader også få noget hjælp :lol: Jeg tjekker dog politikens vintest om søndagen, de anmelder nemlig den kommende uges tilbud :kiss: lækkert!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

he he, jeg er med på hamstre-ripasso-til-brylluppet-vognen :cheerleader3: Har I snakket om en bestemt hvidvin? En chardonay af en art ville vel være et nemt valg, fordi mange kan li' det, men det ville måske være passende med en italiensk hvidvin. tænke tænke.....jeg kan ikke komme i tanker om ret mange italienske hvidvine........

hvad er jeres menu, forresten (hvis I har lagt jer fast på noget)? :metteholm <----- lækker bryllupsmad

Hi hi hi lyder super der er en mere med på Ripasso vognen.........vores kok har anbefalet os de vine han mener passer til maden og til hovedrette var det en Ripasso.......og ja til hvidvin en Chardonay........men som Shedevil har skrevet så er vi med på henes hvidvins vogn......vi har smagt så mange Chardonay....og vi synes de er sure....tøre eller hvad man nu kalder dem...... :huh:

Så vi var en aften hos en ven som også skal være vores toastmaster......og der serverede han en Pinot Gris for os.......og den smagte himmelsk :7himmel: Den har vi så lige set i Super Brugsen til 3 flasker for 129 kr. - vi synes det er så svært med hvidvin....for de må ikke være for søde men bestemt heller ikke for sure..... :blink:

På vores første side her i planlægningstråden kan du se vores menu oppe i indholdsfortegnelsen.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
tn8007890219040.gif CAVIT PINOT GRIGIO DOC Kan tit fåes i supermarkeder til 3 for 120-130kr.. :) Den smager rigtig dejligt synes jeg...

Tror vi er meget til de samme vine........vi smagte hos en ven en Pinot Gris.....og den smagte fantastisk....så den går vi efter til bryllupet....men det var måske værd at prøve den du anbefaler også........vi er sq alkoholiker inden vi er gift hi hi hi -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer