Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Så lidt da.. Det er jo ikke bøvlet for mig overhovedet.. Det er bare at købe det og sende det med posten :wink: easy peasy.. Hehe

Men du siger bare til hvis det er..

Hej igen Mille..... :) Så har jeg været et sidste sted henne....Bog og Ide......og ja kuverter kostede der 5,75 kr. pr. stk.......det er da dyrt er det ikke ????

Hvordan synes du kvaliteten er på dem i har købt....??? Jeg vil meget gerne at du køber 32 creme kuverter til os....i str. 15 x15 eller der omkring :loveshower:

DU skal kun gøre det hvis du har tid og lyst.....og ikke er træt af det.....jeg sætter stor pris på det.... :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvaliteten af kuverterne er VILDT gode.. Det er tykt og lækker mat papir... :) Jeg er virkeligt glad for at jeg købte dem!! :cheerleader3:

Så jeg kan da sagtens købe 32 stk til jer :) No problemmo. hehe

Men ja det er billigt i forhold til mange andre steder.. :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er simpelthen en sveske.....jeg vil gerne bestille 32 stk. hos Milles nye indkøbs service :griner:-

Skal jeg overføre penge nu....eller vil du først tjekke hvad porto og emballage til at sende i koster.....??? :)

Skønt at høre at kvaliteten er SUPER....for det er der tit forskel på.... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahaha sej biks jeg har fået mig :griner:-

Jeg tjekker lige hvad porto koster imorgen :) Og jeg har en boblekuvert jeg kan sende dem i, så det skal du ikke tænke på :)

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super - du skal sf tage for kuvert osv.....du skal ingen udgifter have ved det..... :)

Jeg dybt taknemlig....for med de priser der er her i det Nordjyske så kan det hurtig blive dyrt.... :wink:

Du skriver bare så straks du ved hvad jeg skal overføre.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih, hvor er det nogle fine invitationer du har fået lavet. Og hvor lyder det hyggeligt at både du og h2b har været sammen om at lave dem. Det håber jeg også jeg kan få min h2b med på, når tiden engang kommer til det... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det nogle fine invitationer du har fået lavet. Og hvor lyder det hyggeligt at både du og h2b har været sammen om at lave dem. Det håber jeg også jeg kan få min h2b med på, når tiden engang kommer til det... :wink:

Tak for dine søde ord....og ja det er hyggeligt at vi kan være fælles om at lave dem..... :) I må glæde jer til det bliver jeres tur til at lave dem.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En dag der er lige til at hive ud af kalenderen......selvom det er første søndag i advent..... :(

Nogle gange kan jeg læse beretninger fra jer andre hvor i også skriver om hverdagen.....problemer der fylder....og måske ikke altid om bryllup....i dag er det vist mig der har noget på hjertet...... :heart:

Både H2B og mig har været syge hele weekenden.....og ikke meget søvn....en træls måde at tilbringe weekenden på når børnene er hos deres far.... :unsure:

I dag aftaler jeg så med børnene far at han skal aflevere dem kl. 17 hos min far fordi vi skal spise der......det ender så med at jeg bliver ringet op af min fars kone som fortæller at de bliver afleveret kl. 15. - så to timer før end aftalt.....der bliver ikke taget højde for at vi måske har en anden aftale - han overskrider bare min grænse.....og træder ind i min weekend.....

Det skal siges at jeg har "fri" to weekender om mdr. og nyder den tid jeg har for mig selv....og sammen med H2B....... :loveboard:

I dag regner børnens far så med at jeg kommer kl. 15 som han har aftalt uden om mig.....men jeg var bestemt ikke i humør til at tale med ham i dag.... så da jeg kom til min far kunne de så oplyse mig om at grunden til at jeg skulle komme var fordi han ville fortælle han skulle være far...... :o

Han har i 2 år kommet sammen med en pige.....og ja tro det eller lad være men vi må ikke møde hende.....og nu skal hun være mor til mine børns søster eller bror.....så jeg var noget i chok.... :huh:

Tror min bekymring går mest på at jeg synes man skal være noget for de børn man har sat i verden.....og så vente med at få flere..... :fløjt: Det kommer i den grad til at gå ud over W og V.......og det bekymre mig...... :(

Måske lyder alle min bekymringer bare som storm i en glas vand......og ja min H2B har også et ønske om at vi engang skal have et barn.....men det skyldes nok også at børnene far bare ikke har bidraget med ret meget de sidste 2 år.....og ja det kommer han da slet ikke til nu..... :unsure:

NÅ det var lige mine bekymringer for i dag......åh ha hvor jeg føler mine børn bliver tilsidesat.... :a1221:

Redigeret af Fru. Kræmmergaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih, hvor er det nogle fine invitationer du har fået lavet. Og hvor lyder det hyggeligt at både du og h2b har været sammen om at lave dem. Det håber jeg også jeg kan få min h2b med på, når tiden engang kommer til det... :wink:

Tak for dine søde ord....og ja det er hyggeligt at vi kan være fælles om at lave dem..... :) I må glæde jer til det bliver jeres tur til at lave dem.... :cheerleader3:

Det gør jeg allerede.. Jeg elsker bare at sidde og nørkle med sådan noget.. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved du hvad?? Jeg synes du lyder til at være meget voksen og vild sej (og en fantastisk mor)

For det første kan jeg godt forstå, det er irriterende at han bryder jeres aftaler, altså I har jo sat jer op til at kl 17 er I forældre igen osv.. Men det han bryder jeres aftale er ikke okay - kan I ikke snakke om det?

At du bekymrer dig om hans kommende børn er flot! For som du siger, så bør han vise hans kæreste at han er en god far først. Desværre synes jeg at jeg i mit arbejdsliv og private liv har set det modsatte! (er selv skilsmissebarn). Altså at ens far i den grad svigter 4 børn for en ny kone (og mister kontakten pga det (lang lang historie, som heldigvis går den rigtige vej nu) )

Jeg tror det vigtigste du kan gøre (og som det virker til du gør) er at støtte og bakke op - selvom det er hårdt! Men dine børn vil se tilbage på deres mor som verdens stærkeste kvinde!

Ved ikke om det blev lidt kludret formuleret, men håber du forstår! Jeg sender alle kram til dig som jeg kan (via mobil) Du er så sej!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først lige et par af dem her :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Og hvor er det træls at han ikke kan finde ud af at være der nok for jeres børn. Måske vokser han med opgaven, når han nu får endnu en, som han formentligt kommer til at være sammen med hele tiden. Måske kommer det jeres fælles børn til gode?

Jeg ville ønske at jeg kunne sige noget vildt konstruktivt eller opløftende, men jeg har bare ingen forstand på børn, så jeg vil ikke lege at jeg er klog på dét område..

Dog kan jeg sige, at min far heller ikke var der så meget da jeg voksede op, men det gjorde ikke noget, for jeg havde en FANTASTISK mor :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres søde ord det varmer......og ja jeg håber mine børn tænker at de har en FANTASTISK mor........sjovt nok så bliver mange fædre enormt egoistiske når de bliver skilt.......og tænker kun på egne behov.....og ja de vælger ham snart fra hvis ikke de ser mere til ham...... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå dine frustrationer! Specielt over, at aftaler ikke kan overholdes, men der har jeg selvfølgelig en anden vinkel. Jeg er Bonusmor for min kærestes skønne, søde, kærlige og fantastiske datter, som jeg elsker over alt på jorden. Min kæreste vil gerne have så meget at gøre med sin datter, som han kan, men hos os er det datterens mor, der laver rav i den. Hun laver legeaftaler bag vores ryg, melder datteren til sport i vores tid uden at spørge os ( hun går pt til sport 4 gange om ugen, Hun vil egentlig ikke så meget afsted, men har intet at skulle have sagt - stakkels pige), ændrer på aftaler i sidste øjeblik og er aldrig villig til at bytte weekend, kun når det passer hende. Det er yderst frustrerende, at den tid man har, pludselig ikke er "ens egen", men bliver invaderet af en anden! Jeg kan forestille mig, at det er samme frustration du føler? Når man har delebørn, er tiden jo delt op i "børnetid" og "voksen/kærestetid". Det er selvfølgelig ikke det optimale, men når det nu er sådan det er, så er det jo et privilegie at man har tid for sig selv, og den vil man gerne nyde!

Hvad angår det kommende barn, så kan jeg godt sætte mig ind i din frygt for at dine børn bliver glemt. Det ville for mit vedkommende også være den største frygt, de har jo ikke gjort sig fortjent til det og børn vil bare gerne elskes af sine forældre. Om de så er skilt eller ej. Man kan jo håbe, at din x vokser med opgaven og finder sin indre far frem, så han også kan blive mere far for dine børn!

Man kan jo håbe, at hvis dine børn vælger deres far fra, at det så er den rigtige beslutning for dem. Forældre skal vel også gøre sig fortjent til deres børns kærlighed og der har han jo så meldt pas. Det er hans tab! Dine børn har jo en fantastisk mor, som vil deres bedste og som de kan stole på er der for dem :)

Under alle omstændigheder vil jeg sende dig en ordentlig bunke :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

og håbe på det bedste!! :)

Redigeret af Lene T
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå dine frustrationer! Specielt over, at aftaler ikke kan overholdes, men der har jeg selvfølgelig en anden vinkel. Jeg er Bonusmor for min kærestes skønne, søde, kærlige og fantastiske datter, som jeg elsker over alt på jorden. Min kæreste vil gerne have så meget at gøre med sin datter, som han kan, men hos os er det datterens mor, der laver rav i den. Hun laver legeaftaler bag vores ryg, melder datteren til sport i vores tid uden at spørge os ( hun går pt til sport 4 gange om ugen, Hun vil egentlig ikke så meget afsted, men har intet at skulle have sagt - stakkels pige), ændrer på aftaler i sidste øjeblik og er aldrig villig til at bytte weekend, kun når det passer hende. Det er yderst frustrerende, at den tid man har, pludselig ikke er "ens egen", men bliver invaderet af en anden! Jeg kan forestille mig, at det er samme frustration du føler? Når man har delebørn, er tiden jo delt op i "børnetid" og "voksen/kærestetid". Det er selvfølgelig ikke det optimale, men når det nu er sådan det er, så er det jo et privilegie at man har tid for sig selv, og den vil man gerne nyde!

Hvad angår det kommende barn, så kan jeg godt sætte mig ind i din frygt for at dine børn bliver glemt. Det ville for mit vedkommende også være den største frygt, de har jo ikke gjort sig fortjent til det og børn vil bare gerne elskes af sine forældre. Om de så er skilt eller ej. Man kan jo håbe, at din x vokser med opgaven og finder sin indre far frem, så han også kan blive mere far for dine børn!

Man kan jo håbe, at hvis dine børn vælger deres far fra, at det så er den rigtige beslutning for dem. Forældre skal vel også gøre sig fortjent til deres børns kærlighed og der har han jo så meldt pas. Det er hans tab! Dine børn har jo en fantastisk mor, som vil deres bedste og som de kan stole på er der for dem :)

Under alle omstændigheder vil jeg sende dig en ordentlig bunke :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

og håbe på det bedste!! :)

Tak for din søde hilsen og ja jeg kan SAGTENS forstå det dig og din kærste står i......for det lyder bare heller ikke rimeligt det som hun byder jer.... :blush:

Tror bare min vrede går på at han ikke tager noget ansvar....jeg rette ind når han får nyt job....når han har tema dag.....osv osv....så det er alt mit problem......men der er ingen hjælp at hente den anden vej.....og ja så det at vi ikke får lov at møde den kæreste han har - gør os så vrede....for hun passer jo også vores børn..... :huh:

Men ja desværre kan man føle at man slår i en pude.....og ingen vejne kommer og ja så det at han nu selv skal være far........det kommer jo til at gå ud over vores....men igen jeg håber bare han kan leve op til rolle som far for alle tre...... :(

Tak fordi du skrev og for knus....de var sq tiltrængt i går.... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da så lidt og jeg kan jo godt sætte mig ind i dine frustrationer. Jeg kan godt forstå, at du synes at det er svært at i ikke har mødt x'ens nye kæreste! Forja, det er jo netop hende der skal passe jeres børn. Lige meget hvordan man vender og drejer den, så er det jo de voksne børnene er hos, der overtager forældrerollen - om det så er hos far og papmor eller mor og papfar. Mit synspunkt som papmor er, at vil man have manden, så må man også tage børnene med. Den hengivenhed man viser børnene, er en direkte afspejling af den kærlighed man har til manden.

Jeg håber, at den nye kvinde har det på samme måde! Under alle omstændigheder kan jeg ikke forestille mig, at det er nemt at overlade sine børn i varetægt hos én man aldrig har mødt :td: Ville det ikke være ok, at spørge om i må møde hende? Hun skal jo trods alt passe jeres børn, så det er vel ikke så urimeligt?

Det ville være så meget nemmere, hvis man bare kunne bibeholde respekten for hinanden efter endt forhold, så man ikke hele tiden skulle have disse små kampe og frustrationer.

Endnu engang et :bearhug: fra mig, det er bare en øv situation!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha sikken en rigtig træls situation. Det er desværre ofte på den måde i mange situationer omkring skilsmissebørn. Jeg vil aldrig kunne forstå, hvorfor voksne mennesker vil gøre ting som det der sker for dig, overfor deres børn. For i sidste ende er det altid børnene der taber. Min eks er ligeså ufleksibel som din, men har dog sine børn mere, og har sågar forsøgt at tage dem helt fra mig :o Men pointen er, at du desværre ikke står alene i den situation.

Sender dig lige et kæmpe cyber :bearhug: og selvom dine børn har en knap så betænksom far, jamen så har de jo heldigvis en kanon mor, der vil gå igennem ild og vand for dem. Og der er det der betyder noget, at de har en stabil forældrer. Det hjælper ikke på dine frustrationer, men bare vid at du gør det allerbedste som mor!!!!

Redigeret af Mighti
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For lige at snakke om noget mere sjovt

Hvad slags bælte kigger du efter? jeg har lige postet et på etsy http://www.etsy.com/listing/87299663/my-beautiful-hermione-sash-exclusive, men vil også gerne lave lidt du kan se på udfra det du forestiller dig

il_570xN.290946066.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For lige at snakke om noget mere sjovt

Hvad slags bælte kigger du efter? jeg har lige postet et på etsy http://www.etsy.com/...-sash-exclusive, men vil også gerne lave lidt du kan se på udfra det du forestiller dig

il_570xN.290946066.jpg

Tak for det smukke billede Miss-Lena og hvor er det et smukt bælte :) Hvad er blomsterne lavet af....??? Jeg tror jeg forestiller mig noget mere enkelt....og dertil skal det lige siges at jeg ELSKER masser af bling - sten og perler.....så bæltet er lige mig....men jeg tænker det skal være uden for meget til den kjole jeg har valgt...... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svært nyhed at håndtere... kan godt forstå du bliver bange for at dine børn bliver tilsidesat af ham i fremtiden... det sker jo trods alt, alt for ofte .. håber hans nye kæreste ved hvad hun går ind til, man skal vist lige se på hvordan ens kæreste er overfor de børn han allerede har, før man får flere med ham...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså mine ideer er et bælte med bling hele vejen rundt eller i et stykke lige foran i stil med disse

il_570xN.286431407.jpg

il_570xN.286428795.jpg

Eller med en eller flere satinblomster?

Kunne også lave et i stil med ophelia hår blonden som bælte

Miss-Lena de er super flotte og meget enkle de to andre bælter du har lagt op......så jeg kigger forbi dig en dag når jule er vel overstået......for kunne sagtens se min kjole med dem..... :)

Kunne man lave dem på et sort bælte....og så med bling bling.....??? :) Du har dem ikke på din butik endnu kan jeg se....???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer