Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jamen hende Mille er jo nærmest sød som honning! :loveshower: Dejligt med hjælpsomme zillaer.. Og det ser da SUPER godt ud med de indbydelser.. Glæder mig til blærerækken mit konFoluTTEn und alles! :lol::BKSTREET:

Det er hun i hvert fald.....sætter stor pris på det....jeg sparede lige 200 kr. på kuverter...... :BKSTREET: til MILLE !!!!!!

Nu har vi sat H2B bror på sagen med at få lavet vores 3 kort til indbydelsen......så nu håber vi på fremskridt..... :thumbsupsmileyanim: Jeg kan simpelthen ikke vente

længere....de skal være færdige....får jo lidt stress når jeg ser alle jer andre der har sendt afsted..... :huh:

Så der skal nok komme en blærerække med konFoluTTEn und alles! -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ville jeg ønske at jeg kunne lave det grafiske selv.......jeg er ved at brække mig over at spørge andre om hjælp.......hende der skulle hjælpe mig har ikke noget overskud....og ja nu har vi spurgt H2B bror og han synes det var det mest bøvlede han nogensinde havde hørt om...... :td: Fuck hvor er jeg træt af der ikke sker noget med vores indbydelser.......kommer aldrig til at se det færdige resultat...... :blush:

Hvor ville jeg ønske jeg kunne selv....og var klar over hvordan man gjorde.....NÅ men jeg venter bare endnu i 100 år før der sker noge!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørger jeg - muligvis lidt dumt - men hvad er det der skal laves som i ikke selv kan lave!? :)

Er det indstikskortene? Er det fordi i skal have noget specielt grafik på eller? Jeg målte bare hvor store de skulle være - lavede en tekstbox der passede i Word - og skrev det der skulle skrives - og printede på karton? Hvis man så ikke gider sidde og klippe kan man investere i en skæremaskine (kan fåes for ca. 100kr i Bilka og lignende) så det blir mere lige...

Ellers så kunne du måske oprette en tråd på forum - om nogen i nærheden af dig vil hjælpe? :) Synes generelt folk herinde er RET hjælpsomme..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du må meget gerne spørge.....og nej jeg mener som ikke det er vanskeligt det vi skal have inden i vores indbydelser som er vores indstikskort :wink: Alle snakker om det skal laves i photoshop....og det har vi ikke..... :huh:

Vi har et ønske om at vores tekst bliver rammet ind.....og ellers skal vores oplysninger bare sættes op...... så jeg tror såmænd ikke det er så bøvlet.......jeg føler mig bare total magtesløs når jeg ikke selv kan gøre noget.....og at jeg konstant skal vente på at andre har tid til hjælpe......tror jeg har ventet i et par mdr. nu....og kunne egentlig godt tænke mig at blive færdig med de indbydelser.....og nu skal det ikke lyde som om jeg er dybt utaknemlig for det er jeg slet ikke..... :blush: Vil bare så gerne se et resultat snart....... :fløjt: J

jo jo jeg har skam købt skæremaskine.....og jo folk er rigtig dygtige til at hjælpe hinanden herinde.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil give Shedevil ret i at man kommer langt med word. Men ellers kan man også downloade mange gratis og lovlige programmer på nettet, så kan mange af de samme ting som photoshop.

Fx Gimp 2

Det kræver lige at man sætter sig ind i det og kigger de forskellige menuer igennem, men ellers er det som så meget andet - du kan lave det så (meget eller lidt) avanceret som du lyster :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil give Shedevil ret i at man kommer langt med word. Men ellers kan man også downloade mange gratis og lovlige programmer på nettet, så kan mange af de samme ting som photoshop.

Fx Gimp 2

Det kræver lige at man sætter sig ind i det og kigger de forskellige menuer igennem, men ellers er det som så meget andet - du kan lave det så (meget eller lidt) avanceret som du lyster :)

Ja jeg er helt enig......men så skulle vi bare have sat os ind i det for 2 mdr. siden.......vi havde nogle der lovede de ville hjælpe......og pludselig er det ikke lige til.......så vi skal bare finde den hurtigste og nemmeste løsning lige nu.....så vi kan få de indbydelser lavet færdige og sendt afsted..... :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt finde ud af photoshop. Vores invitationer er lavet i InDesign, som også er en del af adobe pakken. Jeg vil altså meget gerne hjælpe dig, hvis det er? Jeg skal selvfølgelig vide lidt mere, men jeg kan så godt forstå dig og du siger altså bare til! :hug: Hvor træls at folk er sprunget fra! Jeg ville også være frustreret, hvis jeg var dig!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Virkelig god ide med de rekvisitter til billederne - dem har jeg lige tyvstjålet og har smidt i mappen med ting, der bare skal huskes til brylluppet :)

Jeg kan godt forstå, at du er træt af, at folk springer fra. Jeg ville have det på præcis samme måde, hvis jeg stod i den situation :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du publisher og kan du bruge det?

Vi har lavet indstikskort, skabeloner til lommeinvitationer og favorbokse deri... det er simpelt, når man blot har prøvet det en enkelt gang. Der findes også alle mulige måder at lave rammer omkring.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhh Zillaer.....hvad pokker skulle jeg gøre uden jer..... :bearhug: for hvis der er nogen som forstår en så er det sq jer.......kender i den utålmodighed man kan have....men igen ikke kan tillade sig, fordi man jo sætter stor pris på at folk gider bruge tid på at hjælpe en....... :blush:

Jeg har kastet mig ud i Word.....som Kirstine snakkede om og lige nu går det egentlig nogenlunde......i vil nok grine hvis i så mig -HAHA-

Det jeg mangler lige nu....er at kaste vores monogram ind....og et kort over kirke og sted....og de to ting kan jeg ikke få til at lykkes...... :griner:- Men nu hvor jeg har brugt Word.....skal man så lave alt i det eller ??? :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu når vi snakker grafisk arbejde.......så har jeg vedhæftet et billede hvor jeg er helt vilde med de rammer der er på de cupcakes......den kage hvor der står "SHUT UP AND EAT IT " er det mon muligt at lave sådan en kant omkring ens kort der skal ind i indbydelserne ???? :wink: Måske nogle der kender til det....?? :)

post-51437-0-80189500-1323977739.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I piger får simpelthen mit smil frem - TAK TAK TAK !!!! :ilovebryllupsklar: Tak for jeres søde ord.....jeres hjælpsomhed......en dårlig dag kan i virkelig redde..... :loveshower: Jeg har kastet mig ud i Word og har faktisk fået lavet lidt nu.....og så har Lene lovet at kigge på mit store grafiske arbejde -HAHA- Så det ender sq nok med at jeg får lavet indbydelser til vores bryllup alligevel -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare så super dejligt at læse om denne hjælpesomhed her på BK. I skal skisme alle have en kæmpe cyber :bearhug:

Jeg nyder simpelthen at læse på BK, for i de aller fleste tilfælde får folk hjælp og det ret hurtigt. Og tænk jer lige, vi kender (de fleste af os) kun hinanden via nettet og BK. Hvor fedt at se at der er så mange der ikke kun har nok i sig selv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare så super dejligt at læse om denne hjælpsomhed her på BK. I skal skisme alle have en kæmpe cyber :bearhug:

Jeg nyder simpelthen at læse på BK, for i de aller fleste tilfælde får folk hjælp og det ret hurtigt. Og tænk jer lige, vi kender (de fleste af os) kun hinanden via nettet og BK. Hvor fedt at se at der er så mange der ikke kun har nok i sig selv.

Ja det er vildt dejligt.. Og vi er der som regel for hinanden lige meget hvad det omhandler :)

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare så super dejligt at læse om denne hjælpesomhed her på BK. I skal skisme alle have en kæmpe cyber :bearhug:

Jeg nyder simpelthen at læse på BK, for i de aller fleste tilfælde får folk hjælp og det ret hurtigt. Og tænk jer lige, vi kender (de fleste af os) kun hinanden via nettet og BK. Hvor fedt at se at der er så mange der ikke kun har nok i sig selv.

Kan kun give dig helt ret.....det rør også mit hjerte dybt.....for man kan virkelig opleve folk hjælper hinanden...... :loveshower: Jeg sætter så meget pris på det.....!!!! :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer