MariaBøndergaard

Maria & Simon! <3 14 dage tilbage!

234 indlæg i dette emne

Her har jeg ikke været forbi før, så først velkommen til og tillykke med det kommende bryllup.

Rigtig sød historie og frieriet og dine eventyr :biggrin:

Det er nogle rigtig fine DIY-projekter du har gang i, du er godt nok kreativ

Sikke en skøn mor du har. Kan godt forstå du blev overrasket :o og ikke kunne holde tårene tilbage.

Det er en rigtig fin kjole du har valgt og den klæder sikkert dig bedre end den skinny model :thumbsupsmileyanim: - du må lige låne et billed fra en i dit følge, så vi kan se dig i dan :wink:

tusind tak.. Dejligt med nye "ansigter" i min planlægnign. Jeg synes faktisk også selv, at kjolen var flottere på mig, med lidt former... Men de billeder de andre har taget af mig, er bestemt IKKE gode for min figur.. Men skal prøve at slaffe et enkelt sneak peak....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg ikke været forbi før, så først velkommen til og tillykke med det kommende bryllup.

Rigtig sød historie og frieriet og dine eventyr :biggrin:

Det er nogle rigtig fine DIY-projekter du har gang i, du er godt nok kreativ

Sikke en skøn mor du har. Kan godt forstå du blev overrasket :o og ikke kunne holde tårene tilbage.

Det er en rigtig fin kjole du har valgt og den klæder sikkert dig bedre end den skinny model :thumbsupsmileyanim: - du må lige låne et billed fra en i dit følge, så vi kan se dig i dan :wink:

tusind tak.. Dejligt med nye "ansigter" i min planlægnign. Jeg synes faktisk også selv, at kjolen var flottere på mig, med lidt former... Men de billeder de andre har taget af mig, er bestemt IKKE gode for min figur.. Men skal prøve at slaffe et enkelt sneak peak....

Ja tak, vi er jo mange der er nysgerrige, og skal nok se udover at billedkvaliteten måske ikke lige er den bedste :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige læst din tråd her.. Sikke meget du har nået allerede, føler mig lidt bagud nu, hehe :lol:

Din kjole er meget smuk, og kinakjolen er også meget pæn, overvejer selv en kinakjole, da den jeg allerede har købt vil blive for lille om maven til den tid :) Og en dejlig historie om hvordan i mødtes og især frieriet, hvor romantisk :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg lige læst din tråd her.. Sikke meget du har nået allerede, føler mig lidt bagud nu, hehe :lol:

Din kjole er meget smuk, og kinakjolen er også meget pæn, overvejer selv en kinakjole, da den jeg allerede har købt vil blive for lille om maven til den tid :) Og en dejlig historie om hvordan i mødtes og især frieriet, hvor romantisk :a1221:

Tak skal du have Marianne.. Dejligt at du gad læse min tråd. Nu må jeg vidst også snart få den opdateret.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Perler...

Nu kom alle mine perler endelig hjem... 2200 stks blev det til, og jeg tænkte wooow, det må da mindst være en opvaskebalje FYLDT! Men nej, 2200 perler er ikke noget der ser ud af ret meget i landskabet.... :blink: Men, har blandet dem med de gamle jeg havde, og så går jeg bare igang med at lave perlekæder til at pynte lysene med. Så må jeg se hvor langt jeg når... Kan jo altid bestille flere. :thumbsupsmileyanim:

Indbydelserne er jeg også helt finito med. Skal snarest få taget et blærerækkebillede til jer... :toot:

Derudover er der møde med mad-damen på torsdag, hvor vi får bestemt menuen... :metteholm DET glæder jeg mig til, så kan jeg nemlig også komme videre med bordhæfterne, når først menuen er på plads... :biggrin:

Det går dejligt fremad med alting... HOV, har også bestilt mine brudesko. Håber de passer og sidder godt når jeg får dem hjem..

post-47535-0-79353600-1326613850.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update... Wee...

:biggrin:

Så er jeg endelig klar til en lille opdatering... Det holdt hårdt!

:) Først skal I se min blærerække.. Wee, er SÅ glad for at være færdig med indbydelserne. Here it is!

post-47535-0-50420900-1327310748.jpg

Og så lige et par billeder af indholdet...

post-47535-0-86388100-1327310793.jpg

post-47535-0-05581500-1327310817.jpg

post-47535-0-87768300-1327310842.jpg

Så nu er jeg igang med at lave adresser på kuverterne, og så er de klar til afsending. Vil egentligt gerne sende dem asap, men ved ikke om det bliver fortidligt at sende dem allerede i den her uge??? Hvad synes i piger??

:toot:

MENU

Torsdag havde vi jo besøg af vores kogekone. Rigtig sød dame, som havde lavet et par sider med forskellige forslag til os. Det gik nemt og hurtigt, og vi er mere end tilfreds, og blev ret sultne af al den mad snak...

:metteholm

Forret: Tapastallerken (Laksetårn, kylling i pesto, røget mørbrad, cherrytomat m. guacemole)

Hovedret: Krondyrkølle m asparges i bacon, ristede kartofler, vildt sauce, sommersalat

Dessert: Chokoladebrownie m. vanilieis, jordbær culi, kiwi, jordbør og naturligvis kærlighedsfrugt.

Natmad: kartoffelsuppe m. kartoffelflute, bacon og croutoner.

Mmmm.... Synes selv det er lækkert, og til en dejlig overkommelig pris af CA. 120,- pr kuvert.

Mine sko er kommet, og er såå fine. Nu skal jeg bare lige gå dem til, så jeg er sikker på at det er dem! Min skønne moster har fået tjansen at lave risposer så nu synes jeg sku efterhånden det begynder at ligne noget! OG, har ferie heeele ugen...

(y) (y) (y)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er blevet rigtig fine jeres invitationer :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes bestemt ikke det er for tidligt at få sendt dem afsted i denne uge, men nu sendte vi også vores invitationer ud i december og skal giftes 14/7 :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er blevet rigtig fine jeres invitationer :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes bestemt ikke det er for tidligt at få sendt dem afsted i denne uge, men nu sendte vi også vores invitationer ud i december og skal giftes 14/7 :fløjt:

Hehe, nej så kan jeg godt se det ikke er for tidligt. Men vi sendte STD ud et år før.... Så ved ikke rigtigt. Vil bare så gerne have dem ud...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er blevet rigtig fine jeres invitationer :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes bestemt ikke det er for tidligt at få sendt dem afsted i denne uge, men nu sendte vi også vores invitationer ud i december og skal giftes 14/7 :fløjt:

Hehe, nej så kan jeg godt se det ikke er for tidligt. Men vi sendte STD ud et år før.... Så ved ikke rigtigt. Vil bare så gerne have dem ud...

Nåå, ja vi sendte så ikke STD-kort :wink:

Jeg ville også bare have vores færdige hurtigt, kunne ikke vente med at få dem sendt :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update...

Er blevet færdig med alle bordhæfterne, og har fået dem pakket med serviet og bånd omkring. Halvdelen med mit eventyr og halvdelen med simon... Puha, sikke et arbejde. Fik dem pakket fint i kasser og fik samtidig omrokeret i min bryllupskiste (Hvilket jeg gør tit, bare lige for at kigge til alle mine bryllupsting.. )

Sendte også indbydelserne i dag, og nu glæder vi os heelt vildt til, at svarene begynder at komme... :)

Har taget bordkortene frem og vil igang med at skrive navne på dem, har masser af dem så det gør ikke noget hvis jeg skriver til nogen, som så ikke kommer. Men nøøøj hvor jeg dog fortryder at vi ikke printede navnene på, inden jeg samlede dem, i stedet for det her. Ingen af os har en smuk håndskrift..... :(

Hmm.... Har vist ikke mere at opdaterer lige nu... Men lidt har vel også ret! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også lige læst din planlægning igennem :) det er bare nogle super flotte DIY ting du har lavet :)

super flot kjole har jeg også kigget meget på :)

Jeg tænkte på du skrev i et indlæg at du gik og syslede med dine servietter og det er jeg lidt nysgerrig på, hvad du mener??

Glæder mig til at læse med videre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej men altså, også her er jeg kommet bagud :td:

For pokker hvor er det nogle smukke indbydelser i har sendt ud :a1221:

Jeres menu lyder rigtig rigtig lækker :metteholm 120 kr. for alle 4 retter? Det lyder godt nok meget billigt, kunne være man skulle overveje en kogekone i stedet for det vi ellers har i tankerne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :biggrin: Jeg har lige læst din tråd igennem og jeg elskede det - en rigtig hyggelig tråd du har! Hold da op nogle flotte DIY projekter du har lavet, og du er er jo i overskuds-agtig god tid! Er spændt på at se hvad du får udrettet de næste måneder!

Din kjole er vildt flot :loveshower: og er helt enig i, at den kun kan blive flottere på en rigtig kvinde og ikke det siv der har den på på billedet :fløjt:

Kram fra Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg også lige læst din planlægning igennem :) det er bare nogle super flotte DIY ting du har lavet :)

super flot kjole har jeg også kigget meget på :)

Jeg tænkte på du skrev i et indlæg at du gik og syslede med dine servietter og det er jeg lidt nysgerrig på, hvad du mener??

Glæder mig til at læse med videre :)

Først - SORRY for det sene svar.. Har ikke fået opdateret lææænge, og har slet ikke set at der havde været nogen skønne zillaer inde og læse min tråd, så skønt at nogen gider.. :thumbsupsmileyanim:

Det med servietterne, er fordi jeg har embosset vores monogram på dem... Så sad med stempler, pulver osv... Det tog 100 år... :)

Tak fordi du har læst med, skal nok snart få smidt en ny update.. har masser at fortælle... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer