.* Brud20aug2011 *.

istedet for engangskameraer

30 indlæg i dette emne

En anden mulighed er at bruge app'en wedding party, har laver man sin egen side, og beder alle gæster der har smartphones om at downloade og så bruge deres telefoner som kameraer, så får brudeparret automatisk adgang til alle billeder taget på dagen.

I kan se det her: www.weddingpartyapp.com

DET er smart =) den vil jeg bruge, =)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super ide med de kameraer, den låner jeg lige. super fine sedler, de skal klart vedhæftes.

så der lige den med dropboxen, det tror jeg ikke jeg kan hitte ud af, moooon man kender en der kan.

Nu har jeg en kunde som har det med at poste materiale til mig via dropbox og det hænger mig ud af halsen. Fordi jeg aldrig bruger det ellers. Jeres gæster skal jo også kunne finde ud af det. Lige udover Faster Anna som aldrig bruger en mobiltelefon eller kun bruger den til opkald syntes jeg den med app'en lyder rigtig interessant.

0

Del dette indlæg

Jeg er heller ikke fan af Dropbox. Bruger det ellers heller aldrig men lige nu skal begge børn i nye klasser og der skal oprettes klasselister m. info. Er ellers ikke specielt computerimbecil men det der driller mig .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er det færdige resultat (har ændret lidt på teksten)

Jeg har fundet forskellige drikke glas som passede i omkredsen, og let ristet det op med blyant og tegnet rundt om, og derefter klippet og limmet (husk sørg for at kopipapiret suger ellers kan teksten godt blive tværet ud)

lav hul og sæt snor i...

Jeg synes det er en rigtig god ide :biggrin:

Hvordan blev resultatet? Lånte et kamera pr. bord?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer