Duts

Vielse - hvor lang tid tog det i kirken??

8 indlæg i dette emne

Hej alle nygifte

Jeg sidder og prøver at få tiderne til at hænge sammen og derfor vil jeg lige høre jer, der er blevet gift om I kan huske sådan ca. hvor lang tid jeres vielse i kirken tog.

Jeg ved godt der er mange som skriver at tiden bare flyver afsted og man mister tidsfornemmelsen, men mon ikke I kan en ca. tid.

På forhånd tak. :heppe:

Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vielsen tager, som de andre piger siger, ca.30 min... og igen afhængig af om der er indslag i kirken i selv har bestilt eller lignende... Grunden til at jeg skriver et indlæg også, er ikke for at gentage det der allerede er blevet skrevet, men for lige at gøre opmærksom på en anden ting der kan have indflydelse på jeres planlægning af tiden.

Tjek om der er et bryllup umidelbart bagefter jeres... Her på fyn bliver der desværre lagt et bryllup foreks. kl 14. og igen kl 15.. Det er dog med forskel andre steder. men hvis det er tilfældet, så vil lykønskningerne osv ude foran kirken jo så gå lidt stærkere, da man kan risikere at gommen allerede står og venter på at komme ind til SIT bryllup..

Held og lykke med det hele.

0

Del dette indlæg

Vores præst fortalte, at vielsen tager præcis 40 minutter - hun har et bryllup 20 min. efter i en anden kirke, så hun har sagt at vi endelig ikke må komme for sent. ;)

Vores vielse er ikke inkl. gudstjeneste - det kan man vist godt komme ud for nogle steder?

0

Del dette indlæg

Tjek om der er et bryllup umidelbart bagefter jeres... Her på fyn bliver der desværre lagt et bryllup foreks. kl 14. og igen kl 15.. Det er dog med forskel andre steder. men hvis det er tilfældet, så vil lykønskningerne osv ude foran kirken jo så gå lidt stærkere, da man kan risikere at gommen allerede står og venter på at komme ind til SIT bryllup..

Held og lykke med det hele.

Sådan gør de også i Holmens kirke.

Vi skal vies kl.13.00 men før os er der lige et par der skal giftes..

Er glad for at vi er de sidste :o

JJ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer