mette pedersen

Dessert

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi slog desserten og kaffen sammen, så der var små sarah bernard kager, kransekage-dutter (petit fours), islagkager (Mandens hjemmelavede kreationer), blandet chokolade og triple (mousse-agtig)chokoladekage. Skal vi ikke bare sige, at der var rigeligt! :thumbsupsmileyanim:

Planen var også at sætte resterne af bryllupskagen ind (den blev serveret til velkomstdrikken), men der blev stort set spist op...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik ananas-, mango og kokossorbet med friske bær og nøddeknas. :metteholm

Først ville jeg have haft chokolademousse, men så tænkte vi at folk nok havde mere lyst til frisk is, ovenpå et solidt måltid i sommervarmen.

Og det virkede da til at være et hit. Mmm, kunne godt spise en portion af det nu. :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidste gang jeg var på "fin" restaurant, bestod desserten af variation af ananas. Det var simpelthen så lækkert. Jeg kan slet ikke huske alt det der var på tallerkenen, men det var i hvert fald noget med sorbet, coulis, carpaccio af marineret ananas, samt vaniljeis og tuilles. Jeg mener også der var en vanilje panna cotta :loveshower:

Det sagde bare :metteholm lige ned i min mave :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal have vores bryllupskage til dessert og så stiller stedet noget frugt frem så der er lidt frisk også :metteholm

Jeg er lidt forvirret. Synes du skriver i første indlæg at I skal have den om eftermiddagen og senere at desserten skal være lille så der er plads til bryllupskagen.. Måske jeg har læst forkert et sted? :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal have vores bryllupskage til dessert og så stiller stedet noget frugt frem så der er lidt frisk også :metteholm

Jeg er lidt forvirret. Synes du skriver i første indlæg at I skal have den om eftermiddagen og senere at desserten skal være lille så der er plads til bryllupskagen.. Måske jeg har læst forkert et sted? :unsure:

Jeg læser det sådan, at de skal have bryllupskage til kaffen (efter middagen) :cheerleader3: Om eftermiddagen får de sikkert champagne/vin/øl/sodavand eller noget i den stil :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have kage om eftermiddage, og så forret, hovedret, ost og desserten bliver: råsyltede brombær, hvid chokolade creme, brombærsorbet med estragon og mandel fragilite knas :)

Det lyder som en vinder!!! Bliver helt lækkersulten!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal ha bryllupskagen om aftenen til kaffen... Vi ville personligt ikke give bryllupskagen lige inden de skulle ind og ha 4 retters menu til mange penge..

Vi betaler ikke så meget for bryllupskagen da det er min gamle køkkenchef som laver den.. SÅ vil hellere ha at de kan nyde den 4 retters menu end, og så bare tage et lille stykke bryllupskage...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt at skulle have bryllupskage til dessert. Det er blandt andet fordi vi er bange for folk ikke kan spise den senere efter desseret, og vi skal ikke holde reception så der vil den jo heller ikke blive spist.

Der vil dog når kaffen sættes på bordet være en slik buffet også.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tog bryllupskagen om eftermiddagen sammen med et glas asti. Vi fik 5 retter til maden, hvor de to sidste var henholdsvis oste med tilbehør og så selve desserten, der var creme brulée, vanilleis med hindbærcoulis og nøddecrumble... MMMM :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SYnes også det er fint til eftermiddag med kagen, man bliver nok alligevel ordentlig mæt med alle de retter til aften.

Men nu er vores reception ved frokosttid og derfor synes jeg vi bliver nødt til at servere noget lunchy .... Og så vi jeg gå og glæde mig til brudevals og kagen før midnat. (o:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer