Jobela

De 16 tegn....

2 indlæg i dette emne

16 tegn på, at du er et bryllupsmonster

Tegn nr. 1:

Du bruger flere timer om dagen på bryllupsportalerne end på manden i dit liv.

Tegn nr. 2:

Du fortæller din svigermor, at hendes kjole SKAL matche farven på lysene og servietterne.

Tegn nr. 3:

Du melder dig syg på arbejde, fordi du hellere vil se på brudeslør.

Tegn nr. 4:

Du bruger samtlige frokostpauser (og en del arbejdstid) på at google `bryllup´ og `brudekjole´ på nettet.

Tegn nr. 5:

Du går ned til blomsterbinderen og laver bestillingen om på din brudebuket, som din gom allerede HAR bestilt.

Tegn nr. 6:

Du føler, at de eneste veninder, der VIRKELIG forstår dig, er de andre brude på bryllupsportalerne :ilovebryllupsklar: .

Tegn nr. 7:

Du køber din brudekjole 2 år før brylluppet, og kommer til at bestille én mere lige før brylluppet, og "glemmer" at hente den første.

Tegn nr. 8:

Du ignorerer det danske vejr og får et hysterisk anfald, da det begynder at regne til dit havebryllup.

Tegn nr. 9:

Du insisterer på, at din svigerindes tatovering er dækket ved dit bryllup, for det er altså 'MIT BRYLLUP og det er MIG, der bestemmer'.

Tegn nr. 10:

Du insisterer på, at slottet, hvor dit bryllup skal holdes, skifter stole og bestik ud, fordi det ikke matcher kjolen.

Tegn nr. 11:

Du siger til din gom, at han selv må bestemme sin påklædning til brylluppet - og ringer så ned til forretningen og siger til dem, hvad de skal sælge ham.

Tegn nr. 12:

Du skriver små lapper papir med stikord til gommens tale og hænger dem rundt om i lejligheden.

Tegn nr. 13:

Du insisterer på at være med til at planlægge din goms polterabend.

Tegn nr. 14:

Du insisterer på, at naboerne trimmer deres haver, for du skal holde receptionen hjemme i din egen have.

Tegn nr. 15:

Du laver en scene og låser dig inde på toilettet under bryllupsmiddagen, fordi gommen er småberuset.

Tegn nr. 16:

Du overtaler din gom til at skifte efternavn inden vielsen, for du ikke vil hedde Jensen.

Er der andre end mig, der føler sig ramt???? :oops:

2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer