FutureMrs.RafnMøller

-kirke og -rådhus, men hvor så?

7 indlæg i dette emne

Nå, nu fik jeg oprettet mig herinde. Min dejlige kæreste gennem knap 5 år friede for 8 dage siden til mig i Grækenland, så nu er bryllupstankerne i fuldt flor:-)

Vi vil gerne giftes et smukt sted, IKKE rådhus og bestemt ikke en kirke (vi er begge ateister). Gerne et sted hvor festen også kan holdes? Hvad har I af gode forslag? :-)

Mvh Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med frieriet :-) og velkommen til!

Nu kommer det jo lidt an på årstiden, og hvor i landet det skal være, men der er måske en flot sejl- eller roklub i nærheden? Eller golfklub? Udsigten er tit skøn fra sådanne steders terrasse, så måske kunne man blive viet der.

Man kan også holde fest på Danmarks akvarium, og sikkert også på mange museer - alt efter hvad I har af interesser.

Redigeret af achm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er faktisk een herinde på forummet, som er/skal giftes ude på vandet lige ud for den lille havfrue :) ... så københavns havn på en båd synes jeg er en helt fantastisk mulighed og så evt holde festen der også .... eller evt blive læsset af et el andet sted, hvor festlokalet ligger tæt på ....

Ellers som folk skriver.... tror kun, at fantasien sætter grænser. Der er en del, der bliver viet hjemme i haven, i parker der hører til godser etc - det der er det sværeste er faktisk at få nogen ud at vie jer og det skal du være meget opmærksom på. Mange borgmestre el dem i byrådet som også gerne må vie nu .... de gider ikke tage uden for rådhuset.... og præster tager overhovedet ikke uden for kirken - nu er I begge self også ateister, hehe..... så håbet er frikirke præster el hvis du er heldig.... et byrådsmedlem :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Her er lidt om vielser i det fri i københavns kommune. Jeg overvejer at prøve at overtale en fra borgerrepræsentationen til at vie os enten i vores gård eller ved feststedet...

http://www.kk.dk/Borger/Borgerservice/Vielse/VielserIDetFri.aspx

God fornøjelse med planlægningen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer