Mitzu

Bryllupskager i Esbjerg

7 indlæg i dette emne

Hey allesammen,

Det er min første rigtige post her på forum, men må vist hellere bare springe ud i det. :tunge:

Min forlovede og jeg skal giftes på Esbjerg Rådhus d. 14 oktober i år, og selvom det bliver meget stille og roligt, også til festen hvor vi skal have frokost buffet bord, så vil jeg nu gerne have en god bryllupskage, da jeg eeeeeelsker kage... :metteholm:blush: Og så ville jeg høre om I har nogle anbefalinger til kage bagere i Esbjerg området? Eller bare nogle erfaringer med nogle af dem, enten gode eller dårlige. :biggrin: Det skal ikke være en vildt pyntet kage, og da vi kun bliver 15 personer, bliver det også kun i et lag. Det eneste krav er at den skal smage godt. :wink:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej....

Stort tillykke :denmarkflag:

Hyggeligt med et lille intimt bryllup...Det er noget lidt andet end vores, hvor vi skal være 600 mennesker :o Jeg kender desværre ikke esbjerg så godt, så håber du får svar fra andre :thumbsupsmileyanim:

600????? Wow det er mange !!!!

0

Del dette indlæg

Mange tak folkens, vil prøve at snakke med de forskellige og se hvad de har at komme med af tilbud. Mange tak for hjælpen... :biggrin:

Anis: Mange tak og tillykke også til dig. 600 mennesker, wow, det tror jeg slet ikke vi ville kunne skrabe sammen...! :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer