påskesen

Skal man kun invitere dem som kommer til brylluppet ?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det her dilemma havde jeg da begge mine forældre sagde at det kunne man sagtens og at til deres pa var der få med som var inv til festen og en hel masse venner. Men de havde så også kun familie med til brylluppet...

Jeg besluttede med mig selv at når vi havde inviteret rigtig mange venner, men desværre ikke alle, så var det dem som skal med til brylluppet der skulle inviteres. Eller sagde det til min svigerinde, og så var det jo hende der inviterede til pa :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, altså nu synes jeg at hvis der er nogen der er så gode venner at de skal med til polterabend så skal de også med til brylluppet.. Jeg ville selv have det mærkeligt med at blive inviteret med til polterabend og så blive ''snydt'' for et bryllup.

0

Del dette indlæg

Det synes jeg bestemt godt man kan. Vi har valgt at holde det intimt og kun med de nærmeste - men min polterabend bliver altså min sidste "single"tur i byen med veninderne. Hvis jeg kun skulle invitere kvinderne med ville jeg kun kunne trække kvinder med der var godt 20 år ældre end mig (bortset fra min søster på 18 og min svogers kæreste på 28). Men jeg ville sgu ikke synes det var sjovt at sidde til dildoparty med min mor, farmor og kærestens oldemor. Nej, jeg vil hellere ud med alle de veninder jeg har, også dem jeg ikke hænger ud med hver dag, og så have en polterabend hvor jeg kan være ung og have det sjovt!

2

Del dette indlæg

Det synes jeg bestemt godt man kan. Vi har valgt at holde det intimt og kun med de nærmeste - men min polterabend bliver altså min sidste "single"tur i byen med veninderne. Hvis jeg kun skulle invitere kvinderne med ville jeg kun kunne trække kvinder med der var godt 20 år ældre end mig (bortset fra min søster på 18 og min svogers kæreste på 28). Men jeg ville sgu ikke synes det var sjovt at sidde til dildoparty med min mor, farmor og kærestens oldemor. Nej, jeg vil hellere ud med alle de veninder jeg har, også dem jeg ikke hænger ud med hver dag, og så have en polterabend hvor jeg kan være ung og have det sjovt!

Klart! I sådan nogle tilfælde er det helt oplagt at lave sine egne regler. I det hele taget er jeg ikke så vild med reglerrolleyes.gif

Jeg tror også i mange tilfælde, at der sagtens kan være plads til andre end bryllupsgæsterne, men i endnu flere tilfælde - tror jeg - kan det skabe nogle mærkelige "hvem skal med, og hvem skal ikke, og hvorfor"-situationer, og SÅ synes jeg bryllupsgæstelisten er en klar ledetråd.

0

Del dette indlæg

Det var også det jeg tænkte nemlig. Vi holder også et intimt bryllup, men inviterer alle der ikke kan være med til brylluppet til en fest bagefter. Og jeg tænker også bare at jeg skal fyre den af med alle mine veninder og bekendte da det jo er den sidste ,, single tur''. Men vil bare helst undgå de der sure miner :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var også det jeg tænkte nemlig. Vi holder også et intimt bryllup, men inviterer alle der ikke kan være med til brylluppet til en fest bagefter. Og jeg tænker også bare at jeg skal fyre den af med alle mine veninder og bekendte da det jo er den sidste ,, single tur''. Men vil bare helst undgå de der sure miner :)

Det synes jeg sagtens du kan!

Jeg har flere veninder som er mine gode veninder, men som ikke er vores venner. Jamen de kan jo ikke allesammen komme til VORES bryllup, men kunne jo i teorien godt komme til MIN pa...

IMO - glæd dig PA er den fedeste dag!!!!! :toot:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer