chinilla

Ideer til lette snacks søges

7 indlæg i dette emne

Vi skal vies i kirken kl 14 og har derefter cirka 1½ times reception hos svigerforældrene. Her vil vi servere øl, vin og sodavand og vi vil gerne have nogle lette snacks også, men ikke noget der mætter. Er der nogen der har nogle gode ideer?

Knus Chinilla :plante:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies i kirken kl 14 og har derefter cirka 1½ times reception hos svigerforældrene. Her vil vi servere øl, vin og sodavand og vi vil gerne have nogle lette snacks også, men ikke noget der mætter. Er der nogen der har nogle gode ideer?

Knus Chinilla :plante:

Hejsa

Vi skal selv giftes kl. 12 lørdag d. 21 august 2004, og spiser kl. 14 en let frokost som betår af sandwich og frugt.

Andre ideer kunne være tapas.

Det kunne også være et firma som kan komme og lave pandekager med forskelligt fyld i. Det fik vi til et bryllup og det var rigtig lækkert. Selvom det var til alle tre retter vi fik pandekager så blev det ikke formeget. (mætter alligevel måske lidt formeget)

Hvis jeg kommer på flere ideer lover jeg at skrive dem til dig.

Håber at du fik lidt ideer...

Bryllupshilsner fra Sophie :super:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Man kan lave en masse små lækre ting med butterdej.

- Snog en butterdejstrimmel om en aspargs.

- Små butterdejs lommer med f.eks. laks, gorganzola, skinke/ost og mange andre små ting.

Andet kunne være en tandstik (sådan en til pindemadder) del en cherri tomat, sæt en halv tomat et basilikumsblad, et stykke feta og slut med den anden halve tomat.

Håber du kunne bruge det ;)

knus p.nille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal også vies kl. 14. og til receptionen laver vi chokoladekage og sandkage ca. 1 cm tykke. disse bliver trykket ud med hjerteforme.

Vi laver også butterdejshjerter med hakket frisk tomat + basilikum og lidt revet ost. Det er rigtig nemt at lave, især når man skal lave mange. Sådan lidt samlebåndsagtigt. :super:

Så bliver der nogle tærter (min mor laver altid tærter og jeg kan ikke overtale hende til at lade være ;) )

Og frugt... det bliver jo forhåbentlig varmt d. 7/8, så noget friskt skal der også til.

Ellers så lav nogle små laksesnitter eller lakseroulader.

Line

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres gode ideer, der er helt sikkert noget jeg kan bruge :heppe:

Jeg er især lidt lun på alle de små retter med butterdej rundt om, der er jo næsten ikke grænser for hvad man kan putte i dem! :yeah:

:super: Chinilla

0

Del dette indlæg

1) Min ynglingssnack er svesker viklet ind i en strimmel bacon og en tandstik igennem og i ovene i ca.15 min. v. 180 gr. MMMUUUMMMSSSS det er bare lækkert.

2) Vend nogle mandler i meget saltet vand og ud på en bageplade og i ovnen til de er tørre - Kna laves dagen i forvejen.

3) Små ristede stykker brød med en blanding ovenpå af finthakket rødløg, hvidløg, tomat og basilikum. Kaldet bruschetta.

Lige lidt at prøve af ;-)

Camilla

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer