Pehrson

Pyller & Dalles Abefest Ü 21.4.12 - en gift kone :)

644 indlæg i dette emne

:heart:VELKOMME TIL MIN PLANLÆGNINGSTRÅD :heart:

Jeg hedder Pernille og er 28. H2B hedder Daniel og er 30. Vi har været sammen i 7 år. Sammen har vi to dejlige unger, søn på 6 år og datter på 3. Daniel er butikschef og arbejder rigtig meget, jeg går pt hjemme, så det er MIN planlægningstråd, jeg står for ALT planlægning, bestilling og ALT DIY. Men det gør nu ikke noget ELSKER at planlægge, dog bliver Daniel spurgt engang imellem og det nu også er OK det jeg har gang i :wink:

Vi mødte hinanden igennem en fælles veninde og har flere gange festet sammen uden egentlig at bemærke hinanden. Vi skulle begge flytte til KBH (er fra Aalborg) før vi fik øjene op for hinanden. Første gang vi kyssede var i august '04 men mistede kontakten, kedede mig lidt en aften og skrev så til Daniel om han ikke kom ud en tur, men han passede sine mindre søskende men ville komme ud til mig så snart hans mor var hjemme. Og kl. bæ om natten kom han så ud til mig (kom til at sende ham med den forkerte bus, det rigtige nr. bare i den forkerte retning :blink: ) Men han fik den forkerte stoppet, mens den rigtige holdte tilbage og ventede på ham. Han tog så bare ikke hjem igen, da han først var kommet ud til mig :biggrin: Han hentede egentlig bare en taske med ALT sit tøj også var han flyttet ind. Den hurtige tænker kan godt regne ud at der ikke gik lang tid før vi ventede vores første barn. Der gik en mdr. før vi fandt ud af at jeg var gravid. En prøvelse men kærligheden holdt og nu skal vi så ENDELIG giftes :heart:

Vi gifter os i HANS EGEDES KIRKE, der er vi alle 4 døbt og præsten, der skal vies os har døbt vores børn :)

TJEK LISTE - hop til

Gruden til overskrift: Daniel kalder mig for PYLLER og han bliver kaldt DALLE. Og da jeg fortalte min veninde om bryllup spurgte hun om det skulle være fint eller abefest. Og det er helt klart ABEFEST :balloon: Det er selvskrevet at under middagen vil det er lidt formelt men derefter ønsker vi en sjov og dejlig aften :loveshower:

Redigeret af Pehrson
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:heart: FRIERIET :heart:

Vi har længe snakket om at vi skulle giftes. Først skulle vi ha været gift på min 25års fødselsdag, men kunne ikke nå at finde talje efter fødsel, så det blev udskudt til den 30 juli 2011, men grundet barn nr 2 og flytning skulle vi gøre mange besparelser også ville det ikke længere blive vores drømmebryllup. Det en mdr. tid før jeg kunne lægge alt bryllupshalløj på hylden og acceptere at jeg ikke lige skulle gifts forløbig.

MEN julemorgen (2010) tog han (y) på mig. Var gået til bageren sammen med vores datter, inden jeg gik bad jeg Daniel om at dække bord til vi kom tilbage, hvilket jeg ikke forventede han gjorde. Men da vi kommer hjem igen, havde han skisme dækket bord sammen med vores søn. Var MONSTER SULTEN, og vil bare ha noget mad i en vis fart. Ser godt nok i farten at der ligger en lille gave på min plads, men tænkte ikke lige bryllup da jeg så den, for var SULTEN. Men jeg skære brød, giver vores søn mig gaven, Daniel kommer hen og holder om mig mens jeg pakker op. Bliver lidt halv irriteret for det "kunne sgu da vente til jeg havde spist". Men jeg pakker op og Daniel siger en masse ting, noget med jeg er dejlig....to vidunderlig børn.... høre ikke helt efter for jeg var SULTEN, og gad ikke høre på at "engang vil jeg gerne giftes med dig bla bla bla" men sjvt nok fangede det mig da han spurgte om jeg ville giftes med ham (ALTSÅ sådan som i SNART) Og SELVFØLGELIG ville jeg det :loveshower:

Var meget forvirret, fik ringen på og vi satte os for at spise, kunne ikke rigtig få noget mad ned. Ringen var lige i det største, så kunne ikke havde den på og måtte tage den af igen for at den kumme byttes til en str. mindre. Men så begyndte jeg at STORE TUDE, for hvis jeg byttede ringen så var det jo ikke den rigtige ring som Daniel havde friet med! Og jeg blev ved med at HYLE. Daniel kunne intet gøre (egentlig llidt komisk set i bagspejlet) Først da jeg får snakket med min mor, får jeg hylet af og beslutter mig for at jeg beholder den rigtige ring som Daniel har friet med :heart:

Redigeret af Pehrson
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey...! Hvis jeg ikke tager meget fejl vil jeg sige tak for sidst - var en tossegod zilla aften :cheerleader3:

fantastisk historie med frieriet, så romantisk :loveshower:

Og så vidt jeg husker, havde du allerede valgt de fedeste brudesko?? :loveboard:

(hvis jeg tager total fejl, så bar ignorer det :tunge: )

Glæder mig til at følge din planlægning herinde..

Redigeret af louisetina
0

Del dette indlæg

TAK TAK :biggrin:

Hey...! Hvis jeg ikke tager meget fejl vil jeg sige tak for sidst - var en tossegod zilla aften :cheerleader3:

fantastisk historie med frieriet, så romantisk :loveshower:

Og så vidt jeg husker, havde du allerede valgt de fedeste brudesko?? :loveboard:

(hvis jeg tager total fejl, så bar ignorer det :tunge: )

Glæder mig til at følge din planlægning herinde..

Du er helt rigtig på den, selv tak det var super hyggeligt og noget der gerne må gentages :cheerleader3:

Er rigtig glad for valg af mine sko, der kommer også billeder ind af dem, når lige lige finder ud af hvordan man gør :blush:

Louise, du får lige et tillykke, SMUKKE SMUKKE brud (har været inde og læse din beretning)

0

Del dette indlæg

Vi har snakket bryllup de sidste tre år så mange af tingene er vi (næsten) enige om, så det skal bare bestilles.

KIRKEN, bliver Hans Egedes Kirke. Har ikke nogle billeder af den, men den er bestemt heller ikke køn, men den betyder rigtig meget for os. Vi er alle 4 døbt i kirken (jeg er også konfirmeret dernede), og det er den samme præst som døbte vores to børn, der også skal vies os. Den er også valgt fordi det er det mest praktiske. De fleste af vores gæster bor i området og ville derfor ikke være afhægige af at skulle køre. og hvis ikke jeg var bange for regn, blæst og fugleklatter for oven kunne det egentlig ikke betale sig at jeg blev sat i en bil.

Vi mangler dog en bekræftigelse fra kirken om at vi rent faktisk kan blive gift en dag og få den præst vi gerne vil have. Kirken er godt nok fri den dag, men da jeg snakkede med præsten sagde han at han lige ville maile en bekræftigelse til mig, og da jeg ikke en mdr. efter havde modtaget den henvendte jeg mig på kirkekontoret hvor de igen lovede at maile til mig men har stadig ikke modtaget noget. Så nu vil jeg lige gå derned igen, inden vi bestiller det hele til den 21/4 også vi ikke kan få hverken kirke el. præst den dag.

FESTEN skal holdes i et selskabslokale 400m fra kirken, et stort lækkert og lyst lokale til 80 gæster (bliver ca. 60) med tre værelser til, hvor vi så overnatter i det ene.

0

Del dette indlæg

Vi har længe snakket om at vi skulle giftes. Først skulle vi ha været gift på min 25års fødselsdag, men kunne ikke nå at finde talje efter fødsel, så det blev udskudt til den 30 juli 2011, men grundet barn nr 2 og flytning skulle vi gøre mange besparelser også ville det ikke længere blive vores drømmebryllup. Det en mdr. tid før jeg kunne lægge alt bryllupshalløj på hylden og acceptere at jeg ikke lige skulle gifts forløbig.

MEN julemorgen (2010) tog han (y) på mig. Var gået til bageren sammen med vores datter, inden jeg gik bad jeg Daniel om at dække bord til vi kom tilbage, hvilket jeg ikke forventede han gjorde. Men da vi kommer hjem igen, havde han skisme dækket bord sammen med vores søn. Var MONSTER SULTEN, og vil bare ha noget mad i en vis fart. Ser godt nok i farten at der ligger en lille gave på min plads, men tænkte ikke lige bryllup da jeg så den, for var SULTEN. Men jeg skære brød, giver vores søn mig gaven, Daniel kommer hen og holder om mig mens jeg pakker op. Bliver lidt halv irriteret for det "kunne sgu da vente til jeg havde spist". Men jeg pakker op og Daniel siger en masse ting, noget med jeg er dejlig....to vidunderlig børn.... høre ikke helt efter for jeg var SULTEN, og gad ikke høre på at "engang vil jeg gerne giftes med dig bla bla bla" men sjvt nok fangede det mig da han spurgte om jeg ville giftes med ham (ALTSÅ sådan som i SNART) Og SELVFØLGELIG ville jeg det :loveshower:

Var meget forvirret, fik ringen på og vi satte os for at spise, kunne ikke rigtig få noget mad ned. Ringen var lige i det største, så kunne ikke havde den på og måtte tage den af igen for at den kumme byttes til en str. mindre. Men så begyndte jeg at STORE TUDE, for hvis jeg byttede ringen så var det jo ikke den rigtige ring som Daniel havde friet med! Og jeg blev ved med at HYLE. Daniel kunne intet gøre (egentlig llidt komisk set i bagspejlet) Først da jeg får snakket med min mor, får jeg hylet af og beslutter mig for at jeg beholder den rigtige ring som Daniel har friet med :heart:

Ih jeg havde det på præcis samme måde!!!

Min ring var 5 str for stor!

De kunne bytte den og så ville jeg jo kunne have den på med det samme, eller sende den til producenten som så ville laved en mindre! DILEMMA!!!!

Endte med at få den lavet mindre, for havde ligesom dig, "Så ville det jo ikke ha været den ring som han friede med", og er bare SÅ glad for at jeg tog det valg!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Og velkommen til!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih jeg havde det på præcis samme måde!!!

Min ring var 5 str for stor!

De kunne bytte den og så ville jeg jo kunne have den på med det samme, eller sende den til producenten som så ville laved en mindre! DILEMMA!!!!

Endte med at få den lavet mindre, for havde ligesom dig, "Så ville det jo ikke ha været den ring som han friede med", og er bare SÅ glad for at jeg tog det valg!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Og velkommen til!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Er også rigtig glad for at jeg beholdte min ring. Min er blevet lidt skæv, så nu passer den :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Skal have to (tre) brudepiger min datter som til den tid vil være knap 4år, også min søster, som vil havde min niece på armen (hun melder sin ankosmt i dec.) Først var planen at min datter skulle have en mini udgave af min buket, men så faldt jeg over AmalieAmalies ide med en håndledsbbuket. En kunstig blomst på en elastik, nemt og billigt :thumbsupsmileyanim: Så sådan en får både min datter og søster.

post-46722-0-45401300-1315751182.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ledt hele sommeren efter en danse kjole, og der var rigtig mange fine, men er tyk trunte så det var lidt af en opgave at finde en som sad ordenligt og hvor man ikke kunne se igennem, så det var det bedste bud...

Skal imorgen til min anden kjoleprøvning i Lucca Bride, glæder mig helt vildt :cheerleader3: MEN fandt ud af igår at der åbnet en afd. i Aalborg hvor de har 25% på åbningsdagen og de penge vil jeg jo gerne spare, så ved ikke om det r lidt frækt at tage op og prøve kjole når jeg egentlig godt ved at skulle jeg finde KJOLEN at jeg så vil vente med at købe den til de har åbningsrabat? Men tager derop og ser om der er noget der passer både mit hoved og krop :rolleyes:

Min først kjoleprøvning havde jeg i maj i Lilly, hvor jeg fant en god kandidat til at blive min brudekjole. Der skal nok komme billeder ind derfra senere på ugen når jeg lige bliver helt in i at sætte billeder ind :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså hvis der er mulighed for at spare penge så skal du da bare vente. Da jeg var i Lilly rådede hun mig faktisk til at vente til oktober udsalget og til den nye kollektion, fordi jeg har masser af tid nu når vores bryllup først skal stå til næste år.

0

Del dette indlæg

KJOLEN ER FUNDET :cheerleader3: Kan slet ikke få armene ned efter denne fantastiske oplevelse jeg havde i Lucca Bride igår. Hold da op, hvor var de bare søde. Det er virkelig helt ubeskriveligt, følte mig SÅ godt tilpas. Var i 3 kjoler og var ingen tvivl om hvilken det skulle være. Havde min søster og veninde med og de blev helt rørt da de så mig og det samme gjorde jeg da jeg skulle vise dem kjolen. Fik den er WOW fornemmelse, som jeg havde håbet på at få for at vide at det var KJOLEN jeg på. Er helt i :7himmel: over den kjole, bliver nødt til at begynde på de invitationer for at få tankerne lidt væk fra kjolen ellers har jeg jo vist HELE verden den inden Okt.

Kan kun varmt anbefale Lucca Bride og det er helt bestemt både penge og tid værd at køre efter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer