mmp

Menukort til buffet ...

14 indlæg i dette emne

Jeg vil enormt gerne lave sådanne små kort vi kan sætte ved hver ret på buffeten, så folk kan se hvad retten består af. Der kommer nemlig en gæst der f.eks. ikke kan tåle hvidløg, så for at det kan være lidt nemt for hende at vide hvad hun skal gå udenom, tænkte jeg at det ville være en god ide.

Men hvordan og hvor gør jeg bedst det? Er nok ikke så kreativ, så hjælp ... Det skal ikke være noget alt for fancy, faktisk skal der bare et enkelt lille billede og selvfølgelig tekst på.

Jeg har alm. Officepakke, kan jeg bruge noget der?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan bare i word, skrive hvad du vil skrive på de forskellige skilte, og så printe dem ud i passende størrelse. Derefter kan du lime det på f.eks. træskilte. (Evt dem man bruger i en urtehave) Eller printe dem på karton og så sætte dem fast i en bordkorts holder... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt enig med de andre :)

Du køber en masse af dem her (dvs træ-spydene, som du normalt bruger til at smide tiger rejer, kebab-kød, grøntsager osv osv på) - ikke med dimsen på på toppen, haha

tavle-4162c50c.jpg

Så køber du noget tykt karton .... printer ud noget a la dette her - fx i Word kan man lave det (et hurtigt exempel, jeg lige har lavet i Word faktisk):

6f9bb768.jpg

Det printer du så ud og klistret bag på de træ-spyd der .... og vupti, så er de lige til at stikke ned i fadene eller hvad der nu bliver brugt til at have maden i til buffet'en :) Mit bedste bud

0

Del dette indlæg

Helt enig med de andre :)

Du køber en masse af dem her (dvs træ-spydene, som du normalt bruger til at smide tiger rejer, kebab-kød, grøntsager osv osv på) - ikke med dimsen på på toppen, haha

tavle-4162c50c.jpg

Så køber du noget tykt karton .... printer ud noget a la dette her - fx i Word kan man lave det (et hurtigt exempel, jeg lige har lavet i Word faktisk):

6f9bb768.jpg

Det printer du så ud og klistret bag på de træ-spyd der .... og vupti, så er de lige til at stikke ned i fadene eller hvad der nu bliver brugt til at have maden i til buffet'en :) Mit bedste bud

:thumbsupsmileyanim: Weeeee .... smart!! Tak ..

Har forsøgt lidt i Word og kan ikke finde ud af, at sætte det herind?! Hjælp ...

0

Del dette indlæg

du skal lave det som tekstbokse :) Smid billedet /borden ind som en tekstboks .... og den tekst du vil ha ind i, som en tekstboks også.... den sidste tekstboks højreklikker du på og vælger: anbring forrest - og vupti .... så spiller det hele :)

PS: Den sorte kant/borden jeg har på, er bare et billede jeg fandt på google .... der findes masser, hvis du vil ha det mere romantisk etc :)

PPS: Hvis du vil sætte det herinde på forummet.... altså jeg tog bare et screen-dump af det og smed det ind som et billede :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEg er blevet meget inspireret af MetteHolms madskilte, som ses på billedet. (håber ikke, det gør noget Mette :blush: )

Vi laver bare skiltene som pile, der peger ned mod maden i stedet, og med noget andet mønter.

Nemt og billigt at lave. man kan bare lave en masse i word, og så printe dem ud og klistre dem på en pind af en art. :thumbsupsmileyanim:

post-48799-0-15785200-1315248236.jpg

0

Del dette indlæg

JEg er blevet meget inspireret af MetteHolms madskilte, som ses på billedet. (håber ikke, det gør noget Mette :blush: )

Vi laver bare skiltene som pile, der peger ned mod maden i stedet, og med noget andet mønter.

Nemt og billigt at lave. man kan bare lave en masse i word, og så printe dem ud og klistre dem på en pind af en art. :thumbsupsmileyanim:

De er super fine.

Jeg har også fået købt en masse pine nu, så printer ud og laver resten torsdag eller fredag - har jo travlt med at blive gift i morgen :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer