Miss Dior

Ide til tekst i vielsesringe

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

JA :) Jeg synes det ville være synd ikke at have datoen - det er sådan en slags "statement for eftertiden". Jeg tænker på nogle af de vielsesringe man somme tider finder i en antik-biks eller lign., hvor jeg altid bliver grebet af HISTORIEN bag sådan et lille smykke.. :iloveyou:

Mht. tekst, så er jeg vist ikke særlig fantasifuld, sorry :cowsleep:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Det er helt op til jer, om I vil have dato i ringene! Vi lod være, da vi synes, ringene er pænere uden. Så håber, manden kan huske vores bryllupsdag, uden det står i ringene.

Du skriver, du vil have noget personligt i ringene. Så mon ikke I selv skal finde på noget, i stedet for at snuppe en tekst fra dette forum?

I kan måske finde inspiration i jeres yndlings film, bog eller sang?

Eller noget I ofte siger til hinanden?

I vores står: "Fuldkommenhedens bånd", fordi Paulus beskriver kærligheden sådan.

Men håber, I finder det rigtige for jer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I vores ringe står navn, dato og så \n/-

Jeg kan tegnsprog og det amerikanske tegn for "I love you" vises med lillefinger og pegefinger "oppe" og tommelen ud til siden - så altså:(\)=lillefinger, (n)=ring- og langefinger, (/)=pegefinger (-)=tommelfinger)

Min mand rejser meget - vi skriver ofte på messenger sammen og har derfor udviklet den måde at skrive tegnet - guldsmeden var ved at få grå hår over vores ønske - men det lykkedes og det er helt specielt for os.

Held og lykke med at finde det rette for jer.

Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores står der: you are my rock. Det kommer ikke fra en sang, men beskriver vores forhold perfekt! Vi har allerede været igennem både medgang og en del modgang, så de 4 ord beskriver vores inderste følelser for hinanden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi får vores forlovelsesringe snart og der skal stå vores kælenavne og senere dato for bryllupet.

Forresten nogen der ved hvor mange tegn, de dygtige smykkehandlere kan klemme ind i en ring?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer