Mighti

After eight creme hjælp.

7 posts in this topic

Jeg er nu igang med at lave en kage med after eight creme som fyld, MEN MEN MEN jeg kan ikke få pisket det stift.

Jeg har nu forsøgt 2 ting....

1. smeltet after eight, kølet det og forsøge at blande det i pisket flødeskum. Men fløden skilte - føj.

2. smeltet after eight i fløden v svag varme, men nu vil den ikke piskes stiv.

Så hvad kan jeg ellers gøre? Ønsket er nemlig after eight creme som fyld, så det vil jo være lækkert at kunne give det.

0

Annonce ♥

Jeg er nu igang med at lave en kage med after eight creme som fyld, MEN MEN MEN jeg kan ikke få pisket det stift.

Jeg har nu forsøgt 2 ting....

1. smeltet after eight, kølet det og forsøge at blande det i pisket flødeskum. Men fløden skilte - føj.

2. smeltet after eight i fløden v svag varme, men nu vil den ikke piskes stiv.

Så hvad kan jeg ellers gøre? Ønsket er nemlig after eight creme som fyld, så det vil jo være lækkert at kunne give det.

Når du prøver nr. 2, hvor længe har det stået koldt, inden du pisker? Fordi det jeg lavede med Ferrero Rocher og det duede altså kun hvis det havde stået i køleskabet natten over, ellers blev det ikke stift uanset hvor længe jeg piskede :)

Edited by M&S
0

Det har kun stået koldt nogle timer, så måske det er derfor. Jeg har bare ikke tålmodighed til dette her hæhæ

0

Jeg takker rigtigt mange gange, en lang og kold nat i køleskabet hjalp, så kunne det piskes og ligne noget der mindede om creme.

:thanks: :thanks: :thanks: :thanks:

0

Annonce ♥

Har du opskriften på, hvad du har puttet i?

0

Hahahahahha... Åååååh gud...

Jeg ved ikke hvad du skal gøre - men jeg fik læst overskriften som "After eight hour creme hjælp" og tænkte "jøsses en spade - for det første så hedder der bare eight hour creme, og for det andet så duer det til alt, så hva fan skal hun mon bruge hjælp til...."

.......... Nu var det vist bare mig der var spaden,... Tak for aftenens gode grin!!! -HAHA-

0

Du skal lune fløden (må ikke koge) smelt after eight deri (skal smeltes heltt).. Det skal stå i minimun 12 timer i køleskabet.. Når du tager det ud af køleskabet skal det gerne være helt stift og du kan nu piske det til et let masse.. smager MUMS.. Jeg lavede det sammen med jordbærmousse i lagkage sidst :metteholm

0