Sign in to follow this  
Followers 0
MK2011

planlægsningsfasen

10 posts in this topic

ja, som overskriften siger..

hvornår gik igang med at planlægge brylluppet?

og hvor tid har i brugt? er det hver uge eller hvordan gjorde i?

0

Annonce ♥

Vi startede efter min kæreste friede til mig i maj 2011.

Vi skal giftes den 21. juli 2012, så vi kommer til at have godt 14 måneder til at planlægge brylluppet :)

De første par måneder var der lidt mht. at booke kirke, feststed, fotograf, band, bryllupskage, finde kjole, lave STD osv. men lige nu er der ikke så meget før en gang i det nye år :)

0

Ja .... ting som fest-sted, kirke, musik, fotograf og evt. mad .... det er det første, man går igang med :) Og helst så hurtigt, som muligt, for det blir altså hurtigt "udsolgt". Mange fest-steder er allerede booket hele sommeren til næste år faktisk.

Resten kommer sådan hen ad vejen .... jeg sidder og hygger mig med at finde inspiration til farvetema, dekorationer, ideer til kjolen osv osv.

H2B herhjemme fra nede på knæ i juni og vores bryllup er august næste år, hvilket gir os (læs mig) 14 mdr til at planlægge i cheerleader3.gif

0

hejsa...

Vi havde lang tid til at planlægge. Min kæreste friede i feb og vi skulle giftes i aug 2012, meeeeeennnnn så rykkede vi lige brylluppet 3 mdr frem til maj 2012. Så nu har vi 7 mdr mere til planlægning...

smil fra dutte

0

Annonce ♥

I vores tilfaelde var det med det samme efter H2B friede og endda lidt foer (jeg snakkede ihvertfald meget om det :-) ). H2B friede ultimo juli 2011 og vi skal giftes 18 august 2012...saa lige godt et aar.

0

brugte 2 år - hver dag :bunny_4: ej, nok ikke helt, men næsten!!

0

brugte 2 år - hver dag :bunny_4: ej, nok ikke helt, men næsten!!

2 år?? det var lang tid.. lavede du det hele selv?

0

Jeg er lige så stille gået igang, og vi skal først giftes om 2 år :rolleyes: :fløjt:

0

Annonce ♥

Vi havde 5 måneder til at planlægge i. Det var fint for os, men der var heller ikke ret meget DIY projekter :)

0

Vi skal gifes til april 12 og startede så småt op i august... Så vi har 8 måneder til planlægningen. Vi skal lave det hele selv og har ikke stress eller noget. ;-)

0