Signe84

Reception

8 indlæg i dette emne

Hej allesammen :cheerleader3:

Dette er mit første indslag i dette super gode inspirations og planlægnings forum :thumbsupsmileyanim: og jeg håber virkelig på at jeg kan få jeres hjælp til en meget kringlende receptions-planlægning.

Min dejlige kommende Gom og jeg skal giftes i Frederiksberg Slotkirke til næste sommer og kunne rigtig godt tænke os at holde noget reception lige efter vielsen, spørgsmålet er bare hvor vi kan holde det henne.... :unsure:

Da vores budget er begrænset skal det helst ikke være en kæmpe ekstra udgift da der går rigeligt på middag og alt det "løse" :blink:

Er der nogen der kender til mulighederne for at holde reception hvis man skal giftes i Frederiksberg Slotskirke??

På forhånd tusind tak for alt jeres hjælp!! :bearhug:

De venligste bryllupshilsner,

Signe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ligger det ikke lige ved Frederiksberg Have? Er der ikke et godt picnicsted, hvor man kan have madkurve og drikkevarer med og så tage det meget casual?

Hvis I ikke selv orker at lave kurve, så kan man købe lækre færdige picnic-kurve flere steder thumbsupsmileyanim.gif

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg

Jo det er et helt perfekt picnicsted! :thumbsupsmileyanim:

Tænker bare lidt på risikoen for regn når det nu er i Danmark og hvis man ser tilbage på årets sommer :wink:

Kunne være super hvis man kunne holde noget reception på slottet eller i et lokale i haven...nogen der ved noget om mulighederne for dette? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, endnu en Frederiksberg Slotskirke-brud :-) :-)

Hvornår skal I giftes? Og hvor holder I festen henne?

Vi har ikke fundet feststed endnu, men vi vil holde vores reception det, da det er de samme gæster, som skal med om aftenen :-)

Forresten - så velkommen til :-)

0

Del dette indlæg

@ sommer2012: Det Kinesiske lysthus kunne være super! Tusind tak, havde jeg ikke tænkt på :cheerleader3: jeg prøver at "dykke" ind i hvordan det kan arrangeres :thumbsupsmileyanim:

@ Daniels Brud: Hvor hyggeligt! Vi har ikke fundet datoen endnu - skal tale med kirken i løbet af ugen for at finde en dato der kan lade sig gøre - men satser på den 4. August. Vi har ikke booket feststed endnu, men har kontaktet Skjalm Hvide Hotel omkring pris og om de er har frie datoer...Vi kunne ihvertfald rigtig godt tænke os et sted med overnatning så man får morgenen efter med sammen med alle gæsterne.

Hm...må prøve at se om man kan booke det kinesiske lysthus som Sommer2012 foreslår....vi har en del kollegaer og venner som vi vil inviterer til receptionen men ikke til festen da det så blir lidt for mange i henhold til budgettet...Men præsten har ikke talt med jer om der er et lokale på slottet man kan bruge?

Tusind tak :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Håber at I kan få jeres dato :-) vi skal selv 18.august :-) nej, men vi har heller ikke spurgt, men slottet bruges jo til officerskole, så tror ikke at kirken har andet end kirken.. Ved at en anden brud havde i tankerne at slottet kunne bruges, og hendes forlovede har tilknytning til skolen, men tror at de havde fået afslag - men hør præsten ad :-) :-) :-)

0

Del dette indlæg

@ sommer2012: Det Kinesiske lysthus kunne være super! Tusind tak, havde jeg ikke tænkt på :cheerleader3: jeg prøver at "dykke" ind i hvordan det kan arrangeres :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ogsaa proevet at kigge paa det kinesiske lysthus (vi leder efter et sted vi kan vies udenfor kirke og raadhus) og endte paa slots- ogejendomsstyrelsens hjemmeside (www.ses.dk). Hvis man soeger paa booking i Frederiksberg have skriver de:

Det Kinesiske Lysthus - bryllup & vielse

Den overdækkede terrasse og grusarealet foran Det Kinesiske Lysthus kan lejes på hverdage i op til 4 timer. Terrassen er oplagt til privat arrangement som fx reception og vielse eller til forskellige former for firmaarrangementer.

Saa umiddelbart er det kun paa hverdage man kan, men det kan da undersoeges naermere om der ikke ogsaa er mulighed paa en loerdag...hvis man nu spoerger paent :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer