SaschaTheresa

Erfaringer med 123gold.de

8 indlæg i dette emne

Nu håber jeg at I skønne tøser kan hjælpe mig - er der nogen af jer som har erfaringer med hjemmesiden 123gold.de?

Er helt vild med at man selv kan designe ringene, og så til en overkommelig pris :thumbsupsmileyanim:

Så please, håber I vil dele jeres erfaringer med mig :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har kigget derinde også :) og tror også vi kommer til at bestille derfra.

Jeg læste en anmeldelse af dem fra en som havde købt ringe der og var meget tilfreds. Jeg sendte også en mail til ham og fik at vide at de stadig var flotte 2 år efter.

Kan se at de på den tyske trustpilot har fået blandede anmeldelser, men er ikke lige skrap til tysk så kan ikke læse selve teksten.

0

Del dette indlæg

Vi blev gift i juni i år, og har købt vores ringe derfra. Vi kan bestemt kun anbefale dem.:o)

Bestilte I bare eller var I nede og se ringene eller stillende spørgsmål til dem eller noget?

Og må vi ikke se hvilke ringe I valgte?

Redigeret af tiggi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi designede selv vores ringe, og da vi havde besluttet os, fik vi tilsendt nogle prøveringe, heriblandt en i samme størrelse og format som den vi havde bestilt, så vi ligesom kunne få en fornemmelse af selve ringen, samt bestille de rigtige størrelser. Super god kommunikation via mail. Kan godt forstå hvis mange har deres bekymringer om at bestille en ring man ikke har haft fysisk i sine hænder, men vi tog chancen og kan varmt anbefale det, og yderlig mere er det jo meget billigere end her i Danmark.

0

Del dette indlæg

Vi designede selv vores ringe, og da vi havde besluttet os, fik vi tilsendt nogle prøveringe, heriblandt en i samme størrelse og format som den vi havde bestilt, så vi ligesom kunne få en fornemmelse af selve ringen, samt bestille de rigtige størrelser. Super god kommunikation via mail. Kan godt forstå hvis mange har deres bekymringer om at bestille en ring man ikke har haft fysisk i sine hænder, men vi tog chancen og kan varmt anbefale det, og yderlig mere er det jo meget billigere end her i Danmark.

Arj, det er jo fantastisk at du har haft sådan en go oplevelse :loveshower:

Nu er jeg da helt sikkert mere hooked, på at give det et forsøg...

Må man evt. se billede af de ringe I har bestilt?

0

Del dette indlæg

Tænkte jeg lige ville opdatere denne tråd, da jeg nu selv har erfaringer med hjemmesiden.

Vi bestilte vores ringe den 13. januar og 13 februar modtog vi vores ringe.

De har været super hjælpsomme, og på trods af at de ikke er verdensbedste til engelsk har vi fået præcis de ringe som vi ønskede os.

Så jeg kan kun give dem mine aller bedste anbefalinger :cheerleader3:

Redigeret af SaschaTheresa
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer