Jvkm

Ebay fund!

70 indlæg i dette emne

I får lige lidt flere af mine ebay fund.

Jeg har endelig bestilt mit diadem (efter at have kigget på det i næsten 1 måned) til omkring 110kr :

post-54048-0-18747600-1317943233.jpg

Kan købes her

Lidt kongelig har man vel også lov til at være, rød løber til 65kr :

post-54048-0-41551900-1317943392.jpg

Kan købes her

Personligt strømpebånd til omkring 110kr :

post-54048-0-44380800-1317943597.jpg

Kan købes her

I do stickers til under skoen - mine skal bruges til something blue til 35kr :

post-54048-0-62637300-1317943775.jpg

Kan købes her

:17:

Ej Connie, det er lige sådan en rødløber jeg leder efter!!!

Måske jeg evt kan købe den bagefter hvis den ikke er for beskidt?

JEg har desværre ikke købt den endnu, jeg ska liiiiige bearbejde h2b lidt endnu for at jeg får lov til at købe den :tunge:

hihi det kender jeg alt for godt! :wink:

Men den er nu ikke så dyr så kunne jo nok også selv nosse mig sammen og bestille en!

Synes bare det lød så nemt hvis du nu allerede havde en liggende på Samsø!! :biggrin:

Jeg har en på 3 meter (bedre end ingenting) liggende som vi skal bruge til brylluppet, som jeg sagtens kan lade ligge, hvis det er :wink:

Haha så kan den gå på omgang :tunge:

Ej det ville være super cool!

hmm får den så tilsidst... Så er den nok godt beskidt!

så må vi bare have fat i en højtyksspuler!!! :wink: haha

Det har mine forældre da, så kan vi da rense den når vi er færdige med den (hvis jeg får overtalt h2b)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke for at være en party pooper mht. jeres fine dele arrangement :) - men.. Det er ikke rigtige "tæpper" - det er sådan noget tyndt nylon agtigt "stof" - tvivler meget stærkt på at det kan hverken højtryksrenses, eller holde mere end ét bryllup...

De har sommetider en "rigtig" rød løber i Bilka til 100kr... Et rigtigt tæppe... :) Dog ikke så lang, men så kan man jo købe 2.. Portoen for et rigtigt tæppe fra Kina, England, whatever - ville nok overstige 65kr x flere.. Hehe..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den jeg har er en "rigtig" rød løber, som netop er købt i Bilka. Ellers har svigerfar 50 meter (eller meget i hvert fald), da han leger partytelte ud. Og de ligner altså ret meget det! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuuh vil da gerne dele mine fine og meget nemme favourbokse som jeg har fundet på ebay, jeg har givet omkring 150kr for 100 stk:

post-54048-0-41470700-1317756533.jpg

Kan købes her

Har desuden købt bånd med påtrykt navn og dato. Jeg har købt 50 meter for omkring 200kr:

post-54048-0-26148800-1317756683.jpg

Kan købes her

Så har jeg købt 10 stk flotte engangskameraer til omkring 250 kr.

post-54048-0-53682700-1317756840.jpg

Kan købes her

Det sidste jeg vil dele er nemme risposer. 50 stk for omkring 17 kr:

post-54048-0-57682100-1317756975.jpg

Kan købes her

God jagt! :cheerleader3:

Hvis man køber de personlige bånd, som er vist oven over, hvordan fortæller man så sælger hvilken farve man vil have dem i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh vil da gerne dele mine fine og meget nemme favourbokse som jeg har fundet på ebay, jeg har givet omkring 150kr for 100 stk:

post-54048-0-41470700-1317756533.jpg

Kan købes her

Har desuden købt bånd med påtrykt navn og dato. Jeg har købt 50 meter for omkring 200kr:

post-54048-0-26148800-1317756683.jpg

Kan købes her

Så har jeg købt 10 stk flotte engangskameraer til omkring 250 kr.

post-54048-0-53682700-1317756840.jpg

Kan købes her

Det sidste jeg vil dele er nemme risposer. 50 stk for omkring 17 kr:

post-54048-0-57682100-1317756975.jpg

Kan købes her

God jagt! :cheerleader3:

Hvis man køber de personlige bånd, som er vist oven over, hvordan fortæller man så sælger hvilken farve man vil have dem i?

Nederst i hendes annonce står der 5 spørgsmål du skal svare på, enten på en mail eller inde på ebay. Jeg sendte bare en mail med de oplysninger som hun skulle bruge :) :17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har aldrig prøvet at handle på ebay, så håber der er nogle der hvil hjælpe mig med at besvare nogle spørgsmål

1: er det både butikker og private mennesker der sælger på ebay?

2: var derinde og kigge, og der var en der solgte hvor man skulle byde på tingen, hvordan forgår dette

3 og vigtigste spørgsmål hvordan forgår det med told og skat, hvis man feks køber fra USA, synes jeg har hørt at tingene kan komme til at koste det dobbelte hvis de købers udenfor EU også kan det vel ikke svare sig alligevel eller hvad?

er der ellers noget sådan en helt grøn ebay bruger som jeg skal vide

Håber I vil hjælpe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har aldrig prøvet at handle på ebay, så håber der er nogle der hvil hjælpe mig med at besvare nogle spørgsmål

1: er det både butikker og private mennesker der sælger på ebay?

2: var derinde og kigge, og der var en der solgte hvor man skulle byde på tingen, hvordan forgår dette

3 og vigtigste spørgsmål hvordan forgår det med told og skat, hvis man feks køber fra USA, synes jeg har hørt at tingene kan komme til at koste det dobbelte hvis de købers udenfor EU også kan det vel ikke svare sig alligevel eller hvad?

er der ellers noget sådan en helt grøn ebay bruger som jeg skal vide

Håber I vil hjælpe

Skal prøve så godt som muligt :)

1. ja det er både private og firmaer, men vil da sige at det primært er firmaer som jeg har stødt på!

2. Det har jeg desværre aldrig været ude for, så det kan jeg ikke hjælpe med.

3. Ja der kan komme told og skat på hvis du køber udenfor EU. Jeg har købt 3 ting i Kina og er endnu ikke blevet snuppet i fælden. Men det foregår vist sådan at du får en opkrævning, som du skal betale før du kan få udleveret din pakke.

:17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har aldrig prøvet at handle på ebay, så håber der er nogle der hvil hjælpe mig med at besvare nogle spørgsmål

1: er det både butikker og private mennesker der sælger på ebay?

2: var derinde og kigge, og der var en der solgte hvor man skulle byde på tingen, hvordan forgår dette

3 og vigtigste spørgsmål hvordan forgår det med told og skat, hvis man feks køber fra USA, synes jeg har hørt at tingene kan komme til at koste det dobbelte hvis de købers udenfor EU også kan det vel ikke svare sig alligevel eller hvad?

er der ellers noget sådan en helt grøn ebay bruger som jeg skal vide

Håber I vil hjælpe

Hej¨¨

Jeg tror jeg kan hjælpe med dine spørgsmål :)

1 Ja det er både firmaer og private

2 man kan byde på tingene lige som man kan på f.eks qxl.dk. man kan også vælge kun at se ting der kan købes med det samme ( bye it now)

3 ved mange af de mindre ting kan det sagtens svare sig. man skal købe for over 80 kr inden det går i told. men mange af de små ting vi køber hjem koster jo kun en slik. Køber man for over 80 kr vil man blive pålagt toldgebyer ( 160 kr) plus 25 % i moms af varens værdi. køber man for over 1300 (mener jeg) så skal man også betale en toldsats som afhænger af hvad for en type varer det er.

ellers kan du gå ind på postdanmark.dk og søge på told i søgefeltet, og så vælge den første valgmuighed der hedder toldregler for private

håber dette kunne svare på dine spørgsmål :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuuh vil da gerne dele mine fine og meget nemme favourbokse som jeg har fundet på ebay, jeg har givet omkring 150kr for 100 stk:

post-54048-0-41470700-1317756533.jpg

Kan købes her

Har desuden købt bånd med påtrykt navn og dato. Jeg har købt 50 meter for omkring 200kr:

post-54048-0-26148800-1317756683.jpg

Kan købes her

Så har jeg købt 10 stk flotte engangskameraer til omkring 250 kr.

post-54048-0-53682700-1317756840.jpg

Kan købes her

Det sidste jeg vil dele er nemme risposer. 50 stk for omkring 17 kr:

post-54048-0-57682100-1317756975.jpg

Kan købes her

God jagt! :cheerleader3:

Hvis man køber de personlige bånd, som er vist oven over, hvordan fortæller man så sælger hvilken farve man vil have dem i?

Nederst i hendes annonce står der 5 spørgsmål du skal svare på, enten på en mail eller inde på ebay. Jeg sendte bare en mail med de oplysninger som hun skulle bruge :) :17:

Mange tak for svaret, det er hermed bestilt :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuuh vil da gerne dele mine fine og meget nemme favourbokse som jeg har fundet på ebay, jeg har givet omkring 150kr for 100 stk:

post-54048-0-41470700-1317756533.jpg

Kan købes her

Har desuden købt bånd med påtrykt navn og dato. Jeg har købt 50 meter for omkring 200kr:

post-54048-0-26148800-1317756683.jpg

Kan købes her

Så har jeg købt 10 stk flotte engangskameraer til omkring 250 kr.

post-54048-0-53682700-1317756840.jpg

Kan købes her

Det sidste jeg vil dele er nemme risposer. 50 stk for omkring 17 kr:

post-54048-0-57682100-1317756975.jpg

Kan købes her

God jagt! :cheerleader3:

Hvis man køber de personlige bånd, som er vist oven over, hvordan fortæller man så sælger hvilken farve man vil have dem i?

Nederst i hendes annonce står der 5 spørgsmål du skal svare på, enten på en mail eller inde på ebay. Jeg sendte bare en mail med de oplysninger som hun skulle bruge :) :17:

Mange tak for svaret, det er hermed bestilt :biggrin:

Det kan jeg godt forstå! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

STD - magneter!

Jeg faldt lige over dem her - det var da nemt og smart:

Koster 250 kr for 50 stk.

post-54048-0-98918500-1319465178.jpg

Kan købes her

post-54048-0-85184400-1319465460.jpg

Kan købes her

post-54048-0-44549500-1319465555.jpg

Kan købes her

post-54048-0-27603200-1319465608.jpg

Kan købes her

post-54048-0-06065200-1319465702.jpg

Kan købes her

post-54048-0-67960500-1319465772.jpg

Kan købes her

post-54048-0-80425700-1319465877.jpg

Kan købes her

post-54048-0-61624500-1319465822.jpg

Kan købes her

post-54048-0-31575300-1319465972.jpg

Kan købes her

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får lige lidt flere af mine ebay fund.

Jeg har endelig bestilt mit diadem (efter at have kigget på det i næsten 1 måned) til omkring 110kr :

post-54048-0-18747600-1317943233.jpg

Kan købes her

Lidt kongelig har man vel også lov til at være, rød løber til 65kr :

post-54048-0-41551900-1317943392.jpg

Kan købes her

Personligt strømpebånd til omkring 110kr :

post-54048-0-44380800-1317943597.jpg

Kan købes her

I do stickers til under skoen - mine skal bruges til something blue til 35kr :

post-54048-0-62637300-1317943775.jpg

Kan købes her

:17:

I do stickers havde jeg også kigget på. Har du modtaget dine og er de fine?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I får lige lidt flere af mine ebay fund.

Jeg har endelig bestilt mit diadem (efter at have kigget på det i næsten 1 måned) til omkring 110kr :

post-54048-0-18747600-1317943233.jpg

Kan købes her

Lidt kongelig har man vel også lov til at være, rød løber til 65kr :

post-54048-0-41551900-1317943392.jpg

Kan købes her

Personligt strømpebånd til omkring 110kr :

post-54048-0-44380800-1317943597.jpg

Kan købes her

I do stickers til under skoen - mine skal bruges til something blue til 35kr :

post-54048-0-62637300-1317943775.jpg

Kan købes her

:17:

Sorry selvfølgelig har du modtaget dem. Så ikke datoen på besvarelsen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom det er en gammel tråd håber jeg nogen kan hjælpe. Jeg har aldrig handlet på ebay - hvordan får jeg lov til at købe flere ting på engang? Jeg har samlet 8 forskellige ting til mellem  5-16 kr - men hver gang jeg trykker BUY på en af dem , bliver jeg sendt direkte til check out. Men jeg vil jo godt købe flere på en gang????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Majer711 said:

Selvom det er en gammel tråd håber jeg nogen kan hjælpe. Jeg har aldrig handlet på ebay - hvordan får jeg lov til at købe flere ting på engang? Jeg har samlet 8 forskellige ting til mellem  5-16 kr - men hver gang jeg trykker BUY på en af dem , bliver jeg sendt direkte til check out. Men jeg vil jo godt købe flere på en gang????

Ebay er jo som en markedsplads, så gætter på at alle dine ting er fra forskellige sælgere, og skal derfor betales individuelt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok ja det giver jo i og for sig meget god mening. Troede bare at det var ideen med at samle det på en markedsplads - at man dermed kunne bestille flere ting på engang? For jeg har lidt svært ved at se at det kan være en særlig god forretning at sælge mig en hårbøjle til 5 kr  og give gratis shipping. Det må jo være ren tilsætning :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Majer711 said:

Ok ja det giver jo i og for sig meget god mening. Troede bare at det var ideen med at samle det på en markedsplads - at man dermed kunne bestille flere ting på engang? For jeg har lidt svært ved at se at det kan være en særlig god forretning at sælge mig en hårbøjle til 5 kr  og give gratis shipping. Det må jo være ren tilsætning :-)

Ja man kan nogen gange undre sig over hvor billigt nogle af tingene er ☺

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Majer711 said:

Ok ja det giver jo i og for sig meget god mening. Troede bare at det var ideen med at samle det på en markedsplads - at man dermed kunne bestille flere ting på engang? For jeg har lidt svært ved at se at det kan være en særlig god forretning at sælge mig en hårbøjle til 5 kr  og give gratis shipping. Det må jo være ren tilsætning :-)

Jeg tror det er et spørgsmål om leveringstiden - når de shipper fra Kina tager det jo gerne en måneds tid og så tror jeg simpelthen bare at de læsse en container og somehow ikke bliver ramt af PostDK's usle priser :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer