ung mor

Se lige min seneste kage

16 posts in this topic

Har lige lavet denne

2nvcfmu.jpg

1

Annonce ♥

Intet mindre end ... AWSOME!

0

Vildt fedt! :respekt:

0

Annonce ♥

:BKSTREET:

WOW den er bare alt alt alt for fed - forklaring og gerne punktvis hæhæ. mine unger ville ELSKE en sådan kage, så hvordan pokker har du lavet den????????

0

:BKSTREET:

WOW den er bare alt alt alt for fed - forklaring og gerne punktvis hæhæ. mine unger ville ELSKE en sådan kage, så hvordan pokker har du lavet den????????

Jeg har købt en form til det, hvor du bager den i 2 dele. Efter afkøling skære man nogen af bagsiden af smøre med smørcreme så d 2 hæftes sammen og derefter smører den op og beklæder den med fondant

0

Shit den er klam.... Men godt lavet. Du skal da have blod på og sådan noget lir

0

Shit den er klam.... Men godt lavet. Du skal da have blod på og sådan noget lir

Ja det kommer der til halloween, igår da jeg lavede denne skulle jeg bare lige prøve at se hvordan og hvorledes, dette er kun en prøvekage

0

Annonce ♥

Flot lavet :)

Hvad er der indeni?

0

Ja hvor har du købt formen, og hvordan pokker får du fondant på? Jeg kan knap putte det på en firkanten kage, de runde er ok, men så et kranie - hmmmmmmmmmmmmm.

0

Flot lavet :)

Hvad er der indeni?

Det er bare en alm. chokoladekage - men synes den var lidt tør, så lige nu er jeg igang med at lave den med en anden opskrift

Hvor har du købt formen ? :)

Den er købt ved specialkøbmanden

Ja hvor har du købt formen, og hvordan pokker får du fondant på? Jeg kan knap putte det på en firkanten kage, de runde er ok, men så et kranie - hmmmmmmmmmmmmm.

Det var også lidt svært, men så længe man sørger for at arbejde med hænderne så fondanten er varm så kan det godt lade sig gøre, men det er altså hellere ikke nemt. Tror det skyldes at jeg har lavet kager i 3 år, så er efterhånden lidt øvet i det

0

Annonce ♥

Den er virkelig cool

0

tusind tak for info - min store dreng på 12, blev helt vild da han så den kage, så jeg tror vist jeg skal igang med at købe en form og bage en kage hæhæ

0

tusind tak for info - min store dreng på 12, blev helt vild da han så den kage, så jeg tror vist jeg skal igang med at købe en form og bage en kage hæhæ

Velbekomme - glæder mig til at se billeder

0

Mange tak, og bare rolig der kommer billeder. Jeg skal nemlig også på kagekursus v specialkøbmanden her den 27, så mon ikke jeg kan købe formen der, samt få nogle gode råd og fif.

0

Annonce ♥