Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,648 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Alle jer, som er så søde at skrive til mig herinde.. Tusind tusind tak for jeres hilsner!!

Det er altså ikke fordi jeg sylter eller ignorerer jer, men vi var simpelthen så smadrede ovenpå brylluppet - både fysisk og mentalt (hold i lænd hos brud, fibersprængning i ryggen hos gom og en masse konflikter med familien) - , at computeren er forblevet lukket - indtil for en uges tid siden, hvor min første reeksamen skulle afleveres.. den næste er d. 24. og så håber jeg stærkt at vores location-billeder også skulle være nået frem :)

Jeg har rigtig gerne villet starte på beretning, jeg synes bare, at det var sådan lidt formålsløst at starte uden billeder, men nu er de kommet fra vores Semi/pro-fotograf og jeg burde så småt kunne komme i gang - nu er det bare tiden det kniber med, så det må altså blive efter d. 24, når jeg har afleveret eksamen :)

Jeg glæder mig så meget, til at dele vores dag med jer!! :kiss:

Men tjek lige min smukke mand ud! Har lige selv beskåret lidt :)

post-45329-0-61239800-1345468559.jpg

Jo fandt lige to billeder mere i lige får - jeg ved jo at i elsker billeder :wink:

post-45329-0-63572600-1345468620.jpg

Og så lige det her af min far, Thomas og jeg.. det fanger ret godt stemningen på vores dag! Jo det betyder så, at vi storgriner på alle billeder, men der satser jeg på at vores location-fotograf har været så sød at sørge for de gode billeder, der kan tillade sig at blive brugt som takkekort og bryllupsbilleder!! :lol:

Det er altså også svært at sidde og se kølig ud, når Thomas's veninde står og fortæller om, hvordan Thomas og Bjørn havde snuppet to af hendes p-piller, for bare lige at se om de ville have en effekt! :rolleyes:

post-45329-0-15398300-1345469135.jpg

Alle billeder er taget af Line Johannson, vores fantastiske semi/pro fotograf

Redigeret af Lene T
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal nok holde fokus på eksamen og jeg skal også nok skrive beretning, det har bare taget lidt tid for os, at finde ud af at downloade fotografens billeder fra skydrive, som jeg hermed har døbt til SKOD! Hvorfor kan man ikke downloade over 4 gb, hvis de kan uploades som en mappe????

Nå, men lige en lille sjov anekdote om mit nye liv som gift...

Jeg står nede på posthuset og skal hente Nespresso-kapsler til den længe ønskede Nespresso-maskine vi fik fik i bryllupsgave :cheerleader3:

Jeg skal jo så skrive under for pakken og imens jeg står og skriver, så udbryder jeg: "HEY! STOP!! Jeg skal jo skrive under med mit navn!" -HAHA- -HAHA- FLOT Genie!! Ja du skal jo ikke skrive under med "Julemanden"!! :lol:

Nu er der jo nok flere af jer herinde, der kan sætte jer ind i den, men damen bag disken så ud som om, hun mente jeg var halvgal!! :lol: :lol:

Det er nok ikke så tit, at det sker for hende at folk bliver i tvivl om deres navn, IMENS de skriver under! :rolleyes:

Jeg skal altså lige vænne mig til, at jeg hedder noget helt andet - men jeg ELSKER mit nye navn! Synes at jeg for en gang skyld har fået et smukt navn... men det tror jeg kommer sig lige så meget af, at det er en blanding af os begge og at vi begge hedder det.. så nu er det slut med at Thomas bliver forvekslet med Thomas Vinterberg og får klamme tøse-tilbud på Facebook... gad vide, om han kommer til at savne det???? :huh::blink::lol:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe kan kun alt for godt huske det, også derfor jeg ikke vil af med mit efternavn denne gang

Det er altså forståeligt :)

Jeg er glad for at høre, at i havde sådan nogle dejlige poltere! Er i ellers ved at være med? Jeg nærer så stor respekt for din holdning til, at det i når - det når i.. jeg havde selv den samme, men burde måske være stoppet noget før.. det havde også været mindre stressende, hvis der ikke hele tiden havde været de her skide konflikter!!...

De tog virkelig meget på overskuddet og de gjorde, at vi var fuldstændig drænede bagefter - men måske også at vi var dobbelt så lykkelige på dagen - for kunne vi udholde at min far råbte af min kæreste og kaldte ham en manipulerende røv, dagen før vi skulle giftes og at det resulterede i at hans mor truede med at skride og blive hjemme - så var der nok ikke det, vi ikke kunne holde til!! Og det fulgte os ligesom på dagen - taknemmeligheden over vores kærlighed :)

0

Del dette indlæg

Åååhhhhh men søde dog... hvor er det bare sejt, at jeres kærlighed sejrer!! Det havde sgu nok slået mig personligt helt ud, at det der drama skete dagen før! Men du er for sej!!! fedt at det hele endte godt, glæder mig meget til at se dine billeder...

Hvor er I altså bare smukke... det der intense blik - uuuhhh det giver gåsehud. Skøøønt! :heart:

Og hey... jeg begyndte at storhyle (af glæde), da mit første brev med mit nye navn kom ind ad døren :fløjt: det var egentlig bare et brev fra Nem-ID, meeen det er jo princippet ikk? haha.

0

Del dette indlæg

Åååhhhhh men søde dog... hvor er det bare sejt, at jeres kærlighed sejrer!! Det havde sgu nok slået mig personligt helt ud, at det der drama skete dagen før! Men du er for sej!!! fedt at det hele endte godt, glæder mig meget til at se dine billeder...

Hvor er I altså bare smukke... det der intense blik - uuuhhh det giver gåsehud. Skøøønt! :heart:

Og hey... jeg begyndte at storhyle (af glæde), da mit første brev med mit nye navn kom ind ad døren :fløjt: det var egentlig bare et brev fra Nem-ID, meeen det er jo princippet ikk? haha.

Altså.. det skal jo ikke lyde som om jeg var über cool.. jeg var frustreret og som exeptionelt konfliktsky, så tog det virkelig meget af mig, at tage bilen, køre hjem til mine forældre og fortælle dem at lige meget, hvor åndssvag de synes Thomas er/var, så var det bare ikke i orden og slet ikke dagen før brylluppet og om de havde tænkt sig at opføre sig ordentligt fra nu af.. Jeg røg lige 3 smøger bagefter... og har været stoppet i over 4 måneder! Jeg øg også lidt på selve dagen, men har ikke rørt en smøg siden.. har faktisk heller ikke lyst, så godt at rygestop ikke gik i vasken på trods af deres pis..

Jeg tror bare, at alt det drama gjorde, at jeg på selve dagen kunne forholde mig fuldstændig cool, for der var da intet der kunne gå mere galt, end at min kæreste og far farer i totterne på hinanden så tæt på brylluppet! :wink: Jeg havde ikke det der mindede om nerver - jeg havde glædessommerfugle, men ingen nerver!

Heller ikke, da vi glemte at få buketten ud af bagagerummet og allerede var på vej ind i våbenhuset, da vi kom i tanke om det og måtte vende om og hente den (altså på parkeringspladsen lige overfor).. og heller ikke, da låsen i den forvirring var faldet af min ene ørering og jeg resolut bad min søster om hendes :lol: Heldigt hun havde en, for da jeg besluttede at droppe sløret, lå meget af wauw-factoren på de store øreringe, håret og Miss Lenas specielle Cordelia!

Generelt var jeg bare totalt cool og glad i låget og jeg tror på et eller andet plan, at min kæreste havde troet, at jeg også ville starte med at trille tårer, da han kæmpede med gråd i stemmen et par gange under hans tale.. Jeg håber virkelig ikke, at jeg har skuffet ham, men hans blik i kirken da jeg gik op imod ham, sagde bare alt og han kunne sige nok så mange ord, men de ville aldrig kunne slå det hans øjne sagde :heart: Jeg har prøvet at forklare ham det og jeg tror han forstår det :) Det HÅBER jeg virkelig!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha sikken da en udmelding fra hans far, men godt at I fandt en ro i kærligheden og bare holdt fast i den, for dagen var jo JERES!!! Og en fest i kærlighedens navn.

Det var MIN far!!! Havde det været hans - jamen så var det jo internt i deres familie og sådan nogle familiefejder er der jo indimellem, men nej det var IMELLEM vores familier... det gør det liiige en tand mere kompliceret! Specielt fordi Thomas ikke kunne holde sin kæft og fortalte det til sine forældre, hvilket gjorde at hans mor røg op i det røde felt. Jeg var knap nok kommet hjem fra den meget ubehagelige konfrontation med mine forældre (som faktisk forløb ganske fint - min far skammede sig - men svært fordi jeg er så konfliktsky) og er knapt nok gået i gang med at fortælle Thomas, hvad der var blevet sagt, før hans mor blandede sig og sagde at hvis der var mere med mine forældre, så gad hun sgu ikke mere - SÅ KØRTE HUN HJEM!

Jeg kiggede koldt på hende og sagde: Det gider jeg OVERHOVEDET ikke høre på lige nu! Bland dig udenom, det her er imellem Thomas og jeg og hvis du vil køre hjem - SÅ KØR!

Der var konfliktsky Lene lige død og begravet og jeg gad helt ærligt ikke flere latterlige kommentarer fra latterlige mennesker!! - hvem faen troede hun egentlig det var værst for?? Hende eller Thomas og jeg?? :pokey:

NÅ, men dagen forløb heldigvis uden noget og begge hold svigerforældre - inklusiv deres børn havde et brag af en fest :biggrin: Min mor har flere gange sagt, at det bare var så tydeligt på dagen, hvor RIGTIGE vi er for hinanden og hvordan vi løfter hinanden. Og det kan jeg mærke at hun mener.. så kan det godt være at de indimellem synes at Thomas er manipulerende, dominerende og lidt for egocentreret, men så skal de bare huske på, at han ligner min far en del og jeg har haft et helt liv til at lære at leve med det - og kæmpe imod det. For ja, det kan han være, men så har han jo mig til at bringe ham ned på jorden igen :) Og jeg kan GODT styre ham! :lol:

Og så er jeg helt ærligt lidt sej over det i dag - altså konfrontationerne :wink:

0

Del dette indlæg

Totalt flot og dejligt! Du og Thomas er bare heldige at have hinanden

Jeg kan ikke sige så meget andet end ja :biggrin: Det er sgu fedt, når man møder den ene person, som man føler gør en til mere end man troede man var.. og får en til at føle at man er kommet hjem og at det hjem ikke er et sted, men en tilstand med en anden person.. Det er sgu fedt!

Nå jo, jeg tror godt at du ved, at jeg har brokket mig over, at Thomas generelt har været meget dårlig til at fortælle mig at han elsker mig, fordi han følte at det mistede sin betydning af at blive sagt for tit (VÅS!! :lol: ).. den har han vist taget i sig selv igen, for han siger det næsten hver dag nu! :loveshower: Og for en som mig, der er så verbal - så er det helt fantastisk! :7himmel: Man kan da aldrig høre det for meget! :rolleyes: Mænd, altså! :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer