Anne & Nicolaj

Så er overraskelsen på plads......

7 indlæg i dette emne

Kære alle.

Tja... er ude i god tid, men vil da alligevel dele det med jer. :)

Jeg har fået en tidligere mandlig kollega til at komme i kirken og overraske min H2B med en lille sang. Jeg er ude i at han skal synge "lean on me" eller "stand by me".

Er dog mest til "lean on me". :heart:

Hvad synes I?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så traf jeg beslutningen...... og det var mavefornemmelsen der vandt.

Sangen blev "Lean on me". Synes alligevel den er bedst. :cheerleader3:

Takker for alle jeres søde imput. :loveshower:

Redigeret af Anne & Nicolaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer