AOlsson

Hobro-Randers Anderledes lokaler?

6 posts in this topic

Hej alle i skønne mennesker :thumbsupsmileyanim:

Vi er lidt på udkig efter nogle anderledes lokaler i nærområdet af Hobro/Randers.

Vi har haft fat i Pakhuset Randers, men de har revy på vores bryllupsdato og det røde pakhus i hobro lejes kun ud til offentlige arrangementer :( Elskede ellers den rå stil de havde..

Så udover diverse hoteller og kroer, er der så nogen der ved hvad disse 2 byer eller deres nærområder har at byde på??

Bare kom med alle de forslag i overhovedet kan komme på. I need inspiration :biggrin:

0

Annonce ♥

En spejderhytte?? evt?? eller skal det være mere rustikt?? der er jo også den der røde bygning ned til vester fjord i hobro.. kan ikke lige huske hvad den hedder.. den ligger mellem kvickly og bies gård, lige ned til vandet.. men ellers tror jeg bies bryghus evt kunne være en mulighed :)

0

Annonce ♥

Hvis det er den rette spejderhytte så ja. :biggrin: Men de spejderhytter jeg kender til i området har ikke poteniale til det der rustik/rå vs romantisk over sig :fløjt:

you know :blush:

Hmmm er det, det gamle ishus du mener?? Det har jeg nemlig lige opdaget på google (HURRA for google! :cheerleader3: ) idag, og det skal der bestemt ses nærmere på. Det bliver vist lejet ud til diverse musikarrangementer pt.

Bies er også en mulighed. Har faktisk en fætter der arbejder der. Har bare ikke indtrykket af at de laver større arrangementer. (kan jeg selvfølgelig høre dem om)

0

Ja, det var ishuset:) var bare for træt til google igår;) tja, nå indrømme jeg ikke lige har de store erfaringer med spejderhytter i omegnen, det var bare lige den første tanke. Altså bies kan jo komme til at lave til den slags arrangementer, et skal jo være det første;)

0