kierbye

Mona & Søren - 21.04.2012

97 indlæg i dette emne

Så er det vist på tide jeg også byder ind med min planlægning..... tror mest det er for at skåne med H2B for mere bryllupssnak... Men også for at få styr på tingene.....

Vores møde, samt frieriet

Kirken

Festlokaler

Kjolen

Tilbehør

Ringene

Maden

Bryllupsrejse

Bryllupskagen

Redigeret af kierbye
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det første vi gjorde var at finde DAGEN....

og havde det ikke været skudår ville vi kunne blive gift d 22/4-2012, hvilket vil være præcis 2 år siden vi første gang sad og var teenage agtige og flettede fingre i en sofa en sen forårsaften/nat.

men ak og ve... skudår .... så vi må nøjes med at det bliver d 21 og så kl 12 kan vi fejre års dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så skulle kirken bestilles.... og heldigvis kunne præsten godt den 21.04.2012

Det betød meget for mig at det skulle være Gylling kirke. Det er den krike jeg er døbt og konfirmeret i. Og marianne der er præst der er fantastisk til at fortælle historier.... Så er slet ikke i tvivl om at vielsen bliver fuldstændig eventyrlig

http://www.gyllingkirke.dk/

post-54734-0-08566200-1319127384.jpg

Redigeret af kierbye
0

Del dette indlæg

Vi havde mange overvejelser omkring om det skulle være på hotel eller i forsamlingshus.

På et hotel er der fantastiske omgivelser, men tilgengæld er prisen også derefter

I forsamlingshus skal man selvfølgelig selv stå for det hele, tilgengæld er det noget der passer mere på vores budget. desværre synes jeg der er mange forsamlingshuse rundt omkring i det danske land der ligner et levn fra 90'erne.

Tæt på den krike vi skal giftes i, er der et fuldstændig nyrenoveret forsamlingshus. så da vi faldt over dette var det et nemt valg.

Så nu kunne vi jo kun håbe på at det sted vi gerne ville holde festen var ledigt..... og der var vi heldige igen :)

http://www.dinesens.net/?page_id=46

post-54734-0-77910200-1319127971.jpg

post-54734-0-41643000-1319127983.jpg

post-54734-0-57343600-1319127999.jpg

post-54734-0-88723300-1319128021.jpg

0

Del dette indlæg

Velkommen til! :balloons:

Jeg glæder mig til at følge dig i din planlægning, og se om der er nogle fede ting man kan blive inspireret af :thumbsupsmileyanim:

Tror lige du skal have ændret din overskrift :wink: Der står 2011 :lol:

Tak for info omkring fejlen... ændre det lige :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er også så heldig at der ved forsamlingshuset er tilknyttet en fantastisk kok, med en lækker menu.... Nu er det kun at blive enige om menuen... men det kan også tage lang tid :)

I kan jo lige lure lidt på hendes hjemmeside. Så kan i se nogle af de lækre ting hun har at byde på

http://www.dinesens.net/?page_id=28

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fantastiske steder!! :o

Kirken er smadder flot og sikke nogle lækre lokaler!!

Jeg selv formåede at finde et kro-hotel hvor vi skal holde vores bryllup, uden at det bliver alt for dyrt. Men ja, det er sjældent at man kan finde et hotel til rimelige penge. :huh:

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fantastiske steder!! :o

Kirken er smadder flot og sikke nogle lækre lokaler!!

Jeg selv formåede at finde et kro-hotel hvor vi skal holde vores bryllup, uden at det bliver alt for dyrt. Men ja, det er sjældent at man kan finde et hotel til rimelige penge. :huh:

er glad for at høre der er andre end mig der er begejstret for stedet.... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kjolen... eller rettere kjolerne er også i hus.... du blev leveret med posten på arbejde.... jeg kunne slet ikke vente med at prøve dem.... så i må lige bære over med pink BH og morgenhår :)

det endte med 2 kjoler fra lilly.... de er købt til lagersalgspriser, så den ene kostede 1000 og den anden 1500

skørt og bolero er efterfølgende købt... så nu mangler jeg kun sko.....

post-54734-0-07977200-1319129848.jpg

post-54734-0-64165000-1319129863.jpg

post-54734-0-96844200-1319129883.jpg

Redigeret af kierbye
0

Del dette indlæg

Jeg kunne simpelthen ikke bestemme mig.... så havde den oppe og vende med veninder og familie, så vi blev enige om at til den pris kunne jeg godt tillade mig at købe dem begge....

Så må vi se om jeg ender med at tage en beslutning inden for det næste halve år, eller om det ender med en kirke og en fest kjole :loveshower:

Redigeret af kierbye
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Smukke kjoler :heart: . Synes også 2ern er noget hel specielt :c166:

Lækre lokaler I skal holde festen i. Skal selv holde i et forsamlingshus og håber lidt at det også når at blive updatet inden vi skal holde festen ;-)

0

Del dette indlæg

Smukke kjoler :heart: . Synes også 2ern er noget hel specielt :c166:

Lækre lokaler I skal holde festen i. Skal selv holde i et forsamlingshus og håber lidt at det også når at blive updatet inden vi skal holde festen ;-)

Ja vi har været super heldig at det lige er blevet renoveret..... krydser fingre for at jeres feststed også bliver fantastisk til dagen :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes lige i skal have historien omkring søren og jeg.

Første gang jeg mødte søren var da han delte lejlighed med en fælles veninde. jeg var blevet inviteret til indflytterfest inde ved dem. Da jeg kom ind i lejligheden kiggede jeg rundt og faldt over søren, vi talte ikke så meget sammen den aften... jeg synes han var interessant men var overbevist om at han ikke synes det samme om mig....

et par mdr gik og han tilføjede mig på facebook..... Så gik der ikke længe inden han skrev til mig om jeg ikke have lyst til at kigge ind.... Jeg tog der ind onsdag aften, vi fik en pizza og snakkede om løst og fast til den lyse morgen..... det var bare så hyggeligt, og jeg var sikker på at jeg nu have mig en rigtig go ven..... jeg tog hjem om morgenen og sov det halve af dagen væk.... så blev jeg vækket af en sms, der stod: jeg ved jo du har fri igen i dag, så har du ikke lyst til at kigge ind, det var jo så hyggeligt i går....

Jeg hoppe i noget tøj og tog turen til århus.

igen snakkede vi om løse og fast, men pludselig blev samtale mere alvorlig med på en sød måde..... Søren lagde ud med om det ikke kunne være sjovt at lade som om vi var kæresten inde på facebook.... han sagde at der var så mange der havde haft travlt med at han havde være single for længe..... jeg tænkte bare selvfølgelig, jeg er altid med på noget sjov.....

Der gik ikke længe før at han måtte erkende at det egentlig ikke var sjov, men at det var en måde at få samtalen ind på det emne..... Inden vi på nogen måde havde haft anden fysisk kontakt end et venskabligt knus, var han overbevist om at jeg var kvinden i hans liv....

alt virkede bare så rigtigt, så da der præcis var gået en md fra vi havde haft kæreste snakken, flyttede vi sammen i vores fælles hjem.

5 mdr senere, en kedelig eftermiddag i september sidste år, gik vi rundt i randers storcenter. Vi stod på centertorvet, da søren pludselig siger at jeg lige skal komme med.... dum som jeg er kan jeg ikke forstå hvad han vil i H&M.... men det var ikke H&M han ville have mig over til.... men derimod smykkebutikken lige ved siden af..... ude foran butikken falder han på knæ og spørger om jeg vil være hans..... jeg var ikke forberedt på dette, men var dog ikke i tvivl.... JA...

Redigeret af kierbye
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer