kierbye

Mona & Søren - 21.04.2012

97 indlæg i dette emne

Det er rigtigt at der findes mange forsamlingshuse der ligner oldtidslevn (brune vægge, højt til loftet, høj scene etc) men der er faktisk rigtig mange som er blevet moderniseret og fremstår lyse og moderne. Derudover er det jo ret imponerende at se hvor kreative folk er. Selv et kedeligt forsamlingshus - hvad dette ikke er - kan gøres indbydende. En fordel ved forsamlingshus-løsningen er jo at festen kan fortsætte sålænge man lyster hvorimod der på hotellerne og kroerne er begrænsninger.Selvom det nogle steder hedder sig at man kan fortsætte så længe man lyster så er det de færreste steder man får lov til at køre udover kl. 4.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg korsede mig over at finde ud af at et slør ville komme til at koste det samme, hvis ikke mere end min kjole. Så jeg har nu prøvet at købe et på ebay.... Så må vi se hvordan kvaliteten af det er når det kommer.... ellers vælter det nok ikke budgettet med den tyver :)

I kan se det her

Jeg vil så gerne have en flot brude opsætning af mit hår til brylluppet, men jeg må nok desværre erkende at det ikke kan nå at blive langt nok. Derfor har jeg været ude og købe clip on extentions. Jeg fandt en hjemmeside hvor det er til overkommelige priser, og jeg må sige at jeg er meget positivt overrasket over kvaliteten af dem :)

I kan finde hjemmesiden her

Jeg har også købt lidt bling bling til håret

det kan i se her

Redigeret af kierbye
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også prøvet at købe lidt hjem som inspiration til borddækning....

Jeg vil jo gerne have et prinsesse bryllup, så jeg faldt over nogle søde små ''diamanter'' til at strø på bordene

i kan se dem her

0

Del dette indlæg

Du har da fået købt lidt - dejligt! Bliver spændende at se det, når det kommer med posten :cheerleader3:

Forstår godt din ræsonnement ift slør - de kan altså være pokkers dyre. Men det du har fundet til sølle 20 kr ser da fint ud.

0

Del dette indlæg

Du har da fået købt lidt - dejligt! Bliver spændende at se det, når det kommer med posten :cheerleader3:

Forstår godt din ræsonnement ift slør - de kan altså være pokkers dyre. Men det du har fundet til sølle 20 kr ser da fint ud.

Ja jeg synes også det ser fint ud.... Men billeder er jo taknemmelige, så nu må vi se når det lander i min postkasse. Jeg skal nok sørge for at ligge billeder ind uanset resultat

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til BK :balloons: og tillykke med det kommende bryllup.. fine kjoler du har prøvet :thumbsupsmileyanim:

Velkommen til - du har styr på meget!! Fedt at du har købt to kjoler - luksusproblem :) :) (og du ser smuk ud i begge)

Tak skal i ha :)

0

Del dette indlæg

I dag har vi kigget på ringe. vi var egentlig faldt for nogen der lå langt uden for vores budget desværre. I stedet er jeg begyndt at kigge på alm ringe. Jeg har lidt en fornemmelse af at når det hedder vielsesring er prisen også der efter.

Så nu er jeg faldet for en ring med en sort diamant. klassisk, men alligevel speciel

indtil videre har vi nu kig på denne til mig - klik her

til H2B skal det bare være en helt enkel ring, der har vi kig på denne - klik her

0

Del dette indlæg

Jeg går også og fifler lidt med nogle ideer med strømpebånd.... H2B slipper meget World of Warcraft. derfor havde jeg tænkt at jeg måske kunne få et strømpebånd med det, som en sød lille overraskelse når der skal løftes op i skørterne.... Desværre er et sådan strømpebånd ikke til at opstøve... derfor må jeg jo selv igang med at være kreativ....

så nu har jeg købt et logo patch hjem som jeg vil sætte på et hjemmelavet strømpebånd i samme farver....

Jeg skal nok ligge billeder ind når jeg engang har det færdige resultat

post-54734-0-58352600-1319373811.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fine klassiske ringe - og ja, du har nok ret i at der kan være lidt prisforskel, fordi de hedder vielsesringe.

Spændende med strømpebåndet :cheerleader3:

Ja jeg håber strømpebåndet bliver godt.... og så har jeg jo også lidt at bruge de kolde vinter aftener på :)

0

Del dette indlæg

Smuk ring til dig :biggrin: Jeg stiler også selv efter at få skiftet de 3 hvide sten i min ud med 3 sorte onyx (der er min total ynlings ædelsten, netop fordi den er sort..) Love love love sorte sten.. I ringe altså. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Smuk ring til dig :biggrin: Jeg stiler også selv efter at få skiftet de 3 hvide sten i min ud med 3 sorte onyx (der er min total ynlings ædelsten, netop fordi den er sort..) Love love love sorte sten.. I ringe altså. -HAHA-

Dejligt at høre der er andre end mig der er vild med noget der er lidt ''anderledes'' :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har bestemt at vi vil have favour bokse som bordkort. kan ikke helt finde ud af om vi skal lave dem selv i stil med mettes - se her

Eller om vi skal købe nogen på ebay - se her

hvad synes i??

0

Del dette indlæg

Velkommen til BK og tillykke.

Har lige kigget på området omkring kirken, og der er jo gode muligheder for at tage bryllupsbilleder hvor I har de vidstrakte marker og den store himmel som baggrund.

Kirken ser meget flot ud og med fine omgivelser. Der vil også være gode muligheder for billeder efter vielsen.

Mange hilsener

Jesper

Mange tak, og ja det er utroligt smukt i det område, så håber det bliver nogle fantastiske billeder :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ebay helt klart hæhæ - dem er jeg da totalt skudt i og h2b sagde ja med det samme hæhæ

Jeg er også ret vilde med dem..... det eneste jeg har lidt skrubler med, er at min mor blev så glad for at der var noget hun kunne hjælpe med, da jeg spurgte om hun ville være med til at lave æsker.... så er lidt splittet :unsure:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer